12.04 куратор групи РАФ-17, кандидат філологічних наук, доцент Мохначова О.В. провела кураторську годину з питань охорони праці.
- Автор: Кафедра перекладу та слов'янської філології
- Перегляди: 1457
1. Якщо Ви вперше завітали до #StudHub і не можете розібратися, що й до чого, то краще зверніться за допомогою до нашого фахівця.
2. В епоху інформаційних технологій ми допомагаємо та консультуємо стосовно нашої діяльності через електронну пошту, соціальні мережі і приватні повідомлення в них.
3. #StudHub у своїй діяльності аполітичний та арелігіний, ми не підтримуємо заклики до насилля або інші форми приниження гідності та честі людини.
4. Поважайте права та особистий простір інших відвідувачів #StudHub, вони як і ти прийшли сюди заради відпочинку та нових вражень, а не за конфліктами.
5. Не забувайте про правила поведінки під час відпочинку, розваг або навчання у стінах #StudHub. У нас спілкуються тією мовою, яка для тебе зручна, але усі матюки та гострі словечка не для нас, забудь про них поки ти у нас.
6. Хочеш кави - пий каву, хочеш смаколик - з'їж його, але обов'язково роби це в Coworking і прибири після себе, #StudHub є відкритим простором для всіх бажаючих і чистота в ньому наша спільна відповідальність.
7. Прийшов у #StudHub за новими враженнями, знаннями або спілкуванням, тоді відкинь свій телефон у рюкзак або сумку з якою прийшов.
8. У приміщенні #StudHub заборонено палити, вживати алкогольні напої, наркотичні та токсичні речовини. Якщо прийшов і порушив дане правило, то вдруге краще не приходь.
9. Ваша безпека для нас понад усе, тому відвідувачі #StudHub мають дотримуватися всіх інструктивних матеріалів з техніки безпеки і охорони праці.
10. Ми не примушуємо, але просимо використовувати наш хештег (#StudHub), робити активні посилання на соцмережі і відмічати геолокацію в своїх дописах. Вам - не важко, нам - приємно, а вашим друзям - корисно.
11. Якщо Ви маєте проблеми щодо роботи з обладнання #StudHub, краще зверніться до нашого фахівця, щоб уникнути неприємностей.
12. У нас дуже багато обладнання, яке придбане для відвідувачів і ним можна користуватись, але перед тим зверніться до нашого фахівця, який професійно і швидко допоможе Вам все зробити.
13. Ми довіряємо нашим відвідувачам, але #StudHub не несе відповідальність за залишені без нагляду речі.
14. Коли завершуєш роботу перевір своє робоче місце, попрощайтесь з усіма друзями і знайомими, і якщо Вам сподобалось у #StudHub, то посміхніться.
Нові враження та знайомства - результат спільного виконання визначених правил.
ЗАВАНТАЖ СВОЄ ДОЗВІЛЛЯ ЗІ #STUDHUB!
- Автор: Молодіжний центр
- Перегляди: 1474
Набуває популярності питання щодо дня святкування Незалежності України. 24 серпня 2021 року виповниться 30 років події.
Агора стала майданчиком обговорення теми.
Правонаступництво України. Історія питання. Рік проголошення Незалежності, чи рік відновлення Незалежності? Далі. 1649-й? 1918-й або 1919-й? 1991-й?
Доповідачем став Олександр Холодняк, гр. ІП-18.
Найбільш провокативні питання, що пролунали ще до формулювання теми і найбільш стрімкі розвороти напрямку дискусії стались з подачі доц. Андрія Тарасова.
До дискусії долучились 19 студентів-істориків та філологів з додатковою спеціальністю історія, випускників історичного, викладачів.
Приємним бонусом було повернення на Агору доц. Олени Мішалової, якою була спровокована не одна тема впродовж чотирьох років діяльності клубу.
На початку дискусії та по її завершенню учасникам було запропоновано в чаті конференції проголосувати за дату, яку вони готові аргументувати. Ми порівняли результати по завершенню.
Відео початку дискусії
Відео продовження дискусії
Фінальні кадри
- Автор: історичний
- Перегляди: 2045
- Автор: Факультет мистецтв (художньо-графічне відділення)
- Перегляди: 1515
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 2031
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 1630
1 квітня 2021 року в онлайн-режимі відбулося засідання робочої групи стейкхолдерів та викладачів кафедри практичної психології КДПУ щодо обговорення Освітньо-наукової програми третього (науково-освітнього) рівня доктора філософії у галузі 05 Соціальні та поведінкові науки зі спеціальності 053 Психологія.
Представники стейкхолдерів:
- Кузікова Світлана Борисівна – завідувач кафедри психології, доктор психологічних наук, профессор Сумського державного педагогічного університету.
- Гейко Євгенія Вікторівна – завідувач кафедри практичної психології, доктор психологічних наук, доцент Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка
- Горська Галина Олександрівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
- Якубовська Юлія Олегівна – координатор психологічної служби в закладах дошкільної, загальної та позашкільної освіти, консультант комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької ради з питань психологічної служби.
- Погрібна Неля Сергіївна – директор Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування», кандидат педагогічних наук.
- Колос Олена Володимирівна – директор Комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Криворізької міської ради.
- Мирна Дар’я Володимирівна – психолог ІІ категорії Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування»
Представники кафедри практичної психології КДПУ:
- Мірошник Зоя Михайлівна – доктор психологічних наук, професор.
- Горбачова Ольга Юріївна – кандидат психологічних наук, старший викладач.
- Гапоненко Лариса Олександрівна – модератор зустрічі, кандидат педагогічних наук, доцент.
- Маєр Юлія – аспірантка 3-го року навчання.
У творчій, професійно-орієнтованій, партнерській атмосфері з конкретними діловими пропозиціями виступили стейкхолдери Є.В. Гейко, С.Б. Кузікова, Г.О.Горська, Ю.О.Якубовська, Н.С.Погрібна, О.В. Колос, Ю.Майєр Лейтмотивом виступів щодо оцінки програми були: цінність змістовного наповнення основних складових компонентів; логічність теоретико-методологічного підходу в моделюванні розвитку дослідницьких здібностей аспірантів; структурованість методології з методик вимірювання природи та властивості психічних явищ.
У заключному виступі З.М.Мірошник висловила глибоку подяку за творчу, продуктивну й ціннісну роботу учасників засідання, подякувала за слушні пропозиції та високу оцінку фахової роботи авторі Освітньо-наукової програми третього (науково-освітнього) рівня доктора філософії у галузі 05 Соціальні та поведінкові науки зі спеціальності 053 Психологія.
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 1998
Членам науково-методичної ради розглянути "Положення про лабораторію дидактики математики Криворізького державного педагогічного університету" та надати пропозиції, зауваження, доповнення проректору з наукової роботи В.А. Гаманюк на електронну адресу [email protected] до 01 квітня 2021 року.
- Автор: Сектор наукової роботи
- Перегляди: 2311