Факультет мистецтв (Художньо-графічне відділення)
Образотворче мистецтво. Дизайн.

Відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про вищу освіту» система забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (система внутрішнього забезпечення якості) передбачає здійснення процедур і заходів до яких включено здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм.
Упродовж березня 2024 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування серед роботодавців задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації. про якість освітніх програм на факультетах.
Учасники анкетування – потенційні роботодавці задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації за ОПП Образотворче мистецтво та декоративне мистецтво (магістри).Всього в опитуванні взяли участь 8 осіб, це роботодавці державної та комунальної форми власності, такі як: КПНЗ "ЦДЮТ Металургійного району" КМР, КЛАС "Міжнародні перспективи" КМР, КЛАС «Міжнародні перспективи» КМР, КЗСМО "Музична школа №4" КМР, КЗСМО Музична школа N13 КМР, КЗСМО "Музична школа № 2" КМР, КГ "Інтелект" КМР, ЗОШ № 133.


Роботодавці зазначили, що 75% здобувачів вищої освіти працювали чи перебували на практиці в їхніх закладах. На питання «чи потрібне було додаткове навчання фахівця — випускника освітньої програми “Образотворче та декоративне мистецтво”?» - так, відповіли 37,5 %, ні – 62,5 %.
На питання «Чи вважаєте Ви, що підготовка фахівців за освітньою програмою відповідає вимогам ринку праці?» так, відповіли 87,5 %.
Щодо якості підготовки фахівців за освітньою програмою роботодавці відповідають (62,5%) висока, достатня (37,5 %). А саме роботодавці вважають, що загальнотеоретична підготовка повинна бути на високу рівні 75%, спеціальна (професійна) підготовка на високу рівні 75%, комунікативна компетентність на високу рівні 75%, здатність до навчання й саморозвитку на високу рівні вважають 75%, а достатньому рівні 25%, націленість на професійний розвиток і кар’єрне зростання 75%, володіння інформаційно-комунікаційними технологіями на високу рівні 50%, знання іноземних мов більшість вважає на достатньому рівні.
Роботодавці на питання «Наскільки Вони зацікавлені в прийомі випускників освітньої програми на роботу у Вашому закладі (установі, організації)?» Відповіді надавали за шкалою від 1 до 5, де 1 — не зацікавлений, 5 — дуже зацікавлений відповіли 50 % роботодавців, за шкалою 4 – 25%, за шкалою 3 – 25%.
Також, 100% роботодавців відповіли на питання «Чи рекомендували б Ви керівникам інших закладів (установ, організацій) приймати на роботу випускників освітньої програми?»
Щодо оцінювання за 5-ти бальною шкалою від 1 до 5, де 1 — не зацікавлений, 5 — дуже зацікавлений. Покращення матеріально-технічної бази університету за шкалою 1 - 0, 2 – 25%, 3 - 0, 4 – 25%, 5 - 50% респондентів, підвищення кваліфікації викладачів за шкалою вважають від 1 – 12,5 %, 2 – 37,5%, 3 - 37,5%, 4 - 0, 5 – 12,5%; підвищення вимог до вступників за шкалою 1 – 12,5 %, 2 – 37,5%, 3 - 12,5%, 4 - 12,5%, 5 – 37,5%; підвищення вимог до студентів і випускників за шкалою від 1 – 12,5 %, 2 – 37,5%, 3 - 37,5%, 4 - 12,5%, 5 – 12,5%; збільшення обсягу практичної підготовки студентів вважать за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 0%, 3 - 50%, 4 - 25%, 5 – 25%; зміни змістового наповнення освітніх програм за шкалою від 1 – 12,5 %, 2 – 0 %, 3 - 37,5%, 4 - 37,5%, 5 – 12,5%; розширення співпраці з роботодавцями за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 0%, 3 -25%, 4 - 25%, 5 –50%; рівень спеціальної (професійної) підготовки за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 – 0%, 4 - 25%, 5 – 75%; комунікативна компетентність за шкалою від 1 – 0%, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 - 37,5%, 5 – 62,5%; здатність до навчання й саморозвитку за шкалою відповіли: 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 - 12,5%, 5 – 87,5%; здатність працювати в колективі, команді вважають за шкалою відповіли: 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 - 12,5%, 5 – 87,5%; вміння логічно мислити, робити правильні висновки, послідовно і обґрунтовано висловлювати особисту думку за шкалою відповіли: 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 - 25%, 5 – 75%; володіння інформаційно-комунікаційними технологіями за шкалою 5 – дуже зацікавлені дали 100% роботодавців; вміння логічно мислити, робити правильні висновки, послідовно і обґрунтовано висловлювати особисту думку за шкалою відповіли: 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 – 25%, 5 – 75%; ведення ділової документації думку за шкалою відповіли: 1 – 0 %, 2 – 12,5 %, 3 - 0%, 4 – 37,5%, 5 – 50%.
За результатами аналізу опитування можна сформулювати наступні пропозиції «Ваші пропозиції для покращення підготовки фахівців за освітньою програмою “Образотворче та декоративне мистецтво” для потреб Вашого закладу (установи, організації) (наприклад, щодо результатів навчання, навчальних дисциплін, практик, змісту підготовки тощо)»:
 Зміст навчальної програми бажано щоб ґрунтувався на освітній запит. Дуже мало спеціалістів для позашкільної освіти. Більше народного промислу і традиційного українського мистецтва, спеціалістів з історії культури і мистецтва України та світу (краєзнавство).
 Раді прийняти фахівців за освітньою програмою “Образотворче та декоративне мистецтво” у закладі КГ "Інтелект" КМР.
 Бажано зміст підготовки фахівців доповнити основами знань дизайнерських спеціальностей, та знайомством з відповідними комп'ютерними програмами та додатками. Ця компетентність необхідна для формування у здобувачів освіти з ранніх етапів розвитку дизайнерського мислення та загального осучаснення підходів до мистецької освіти.
 Пропозиції відсутні, тому що підготовку фахівців здійснюють на високому рівні.

Такий зворотний зв’язок дозволяє окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці а також врахувати висловлені рекомендації та побажання для вдосконалення освітніх програм; дозволяє сформувати напрями оновлення та покращення освітніх програм, за якими провадиться освітня діяльність на факультеті.

25916
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31