ЗВІТ
гаранта ОП «Українська мова і література, зарубіжна література» / другого (магістерського) рівня вищої освіти
про усунення зауважень та врахування рекомендацій за підсумками акредитації
(гарант – Ковпік Світлана Іванівна, доктор філологічних наук, професор, професор кафедри української та зарубіжної літератур)
|
Зміст зауважень та рекомендацій |
Перелік постакредитаційних заходів |
Терміни виконання, відповідальні |
Усунення зауважень та врахування рекомендацій |
|
Критерій 1. Проєктування та цілі освітньої програми |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
1) технічно розділену мету ОП на загальну та спеціальну (друга фактично дублює першу), адже це може ускладнювати розуміння цілі ОП здобувачами ВО; 2) неузгодженість формулювання особливості ОП з чинними нормативними освітніми парадигмами: ВД не є компонентами жодної ОП, тому їхня наявність чи розмаїтість не може бути особливістю освітньої програми. Рекомендації: 1) при наступному перегляді ОП уніфікувати мету Програми, наприклад, об’єднавши загальну й спеціальну; 2) під час оновлення ОП зняти таку особливість як «розмаїття вибіркових дисциплін», а натомість додати, наприклад, націоформувальне її спрямування, оскільки саме такою її бачать більшість учасників освітнього процесу в КДПУ. |
1. У проєкті освітньої програми на 2024-2025 н.р. скоригувати зміст мети та увиразнити її спрямування на предметну спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Увиразнити розділи ОП відповідно до спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) |
Термін виконання: до 01.05.2024 р. Відповідальні: гарант ОП, робоча група. |
У процесі оновлення змісту ОП було увиразнено мету та її спрямування на предметну спеціальність. Проєкт ОП було затверджено рішенням вченої ради 30.08.2024 р. Уведено в дію з 2024-2025 рр. Наказ від 30.08.2024 №335 https://surl.li/vsfhue |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
1.В ОП у цілях навчання (с. 5) зазначено предметну спеціальність «Українська мова і література» замість «Середня освіта (Українська мова і література)» (наказ МОН України N 506 від 12.05.2016 р.). Розділи ОП потребують виразнішого окреслення спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) – теоретичний зміст предметної галузі, орієнтація ОП («Підготовка фахівців до виконання досліджень у галузях лінгвістики, літературознавства, педагогіки»), формулюванні інтегральної компетентності («Здатність розв’язувати складні задачі або проблеми в галузі освіти, що передбачає здійснення інновацій та/або проведення досліджень і характеризується невизначеністю умов»). 2. Продовжувати здійснення постійного моніторингу досвіду українських та іноземних закладів вищої освіти для подальшого врахування в ОП сучасних тенденцій розвитку галузі й спеціальності. |
1. Укласти договір про співпрацю з Ніредьгазьким університетом (Угорщина), Лодзьким університетом (Польща) 2. Задля вивчення досвіду українських закладів вищої освіти для подальшого врахування сучасних тенденцій розвитку галузі проводити моніторинги освітніх програм ЗВО. |
Термін виконання: лютий-квітень 2024 р., надалі 2025-2029 рр. Відповідальні: члени робочої групи, гаранти освітніх програм |
Договір укладено 03.06.2024 р. Договір укладено 01.12.2023 р. Організовано та проведено міжкафедральний семінар10.05.2024 р. на базі кафедри української літератури Ужгородського національного університету https://surl.li/nszxiu |
|
Критерій 2. Структура та зміст освітньої програми |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
1) відсутність окремих ОК, які б були спрямовані на забезпечення теоретико-практичної підготовки викладача фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та вищої освіти; 2) відсутність у Програмі виробничої педагогічної практики завдань, спрямованих на апробацію викладацьких навичок здобувачів у ЗВО; 3) наявність робочих матеріалів для ОК 3, які тільки узагальнено стосуються ОП, що акредитується; 4) наявність на кафедральних сторінках в контексті з обов’язковими ОК переліку вибіркових дисциплін, що, на думку ЕГ, автоматично може спрямовувати здобувачів на обрання саме цих ОК. Рекомендації: 1) до кінця навчального 2023-2024 року відкоригувати програму виробничої педагогічної практики, увівши вимогу, передбачену професійним стандартом для групи професій Викладача закладів вищої освіти (Б1) - проведення навчальних занять, а також перерозподілити загальну кількість кредитів, виокремлених для цього ОК пропорційно, наприклад, по 3-и кредити на кожен тип освітнього закладу; 2) зважаючи на наявність загальноуніверситетського каталогу вибіркових дисциплін, упродовж жовтня 2023 року усунути кількісно обмежене дублювання ВД на сторінці кафедр факультету української філології; 3) до кінця навчального року адаптувати зміст РП ОК 3 до ОП «Українська мова і література, зарубіжна література». |
1. Структурувати в навчальних планах на 2024-2025 н.р за оновленою ОП вибіркові компоненти за циклами. 2. У зв’язку з ануляцією наказу МОН від 11.11.2022 р № 1006 «Деякі питання розміщення державного (регіонального) замовлення, поєднання спеціальностей (предметних спеціальностей), спеціалізацій та присвоєння професійних кваліфікацій педагогічних працівників закладами фахової передвищої, вищої освіти», кваліфікація в ОП сформульована так : «магістр середньої освіти (українська мова і література), вчитель української мови і літератури, вчитель зарубіжної літератури». Відповідно до кваліфікації виробнича педагогічна практика у закладах освіти становить 12 кредитів. З цією метою переглянути робочу програму виробничої педагогічної практики у закладах освіти. |
Термін виконання: до 01.05.2024 р. Відповідальні: робоча група ОП. Термін виконання: до 01.09.2024 р. Відповідальні: керівник виробничої педагогічної практики доцент Н. Яременко. |
Структуровано вибіркові компоненти за циклами : Каталог вибіркових дисциплін циклу загальної підготовки: https://surl.li/bqyjiq Каталог вибіркових дисциплін цикл професійної підготовки: https://surl.li/lftmcz Зміст РП виробничої педагогічної практики переглянуто, виробнича практика становить 12 кредитів відповідно до навчального плану ОП. Програму перезатверджено зі змінами 12.10.2023 р. https://surl.li/nlsesz |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
1.Чітко структурувати в ОП і в навчальному плані вибіркових освітніх компонент за циклами загальної підготовки (із загальноуніверситетського списку) та професійної підготовки (за спеціальністю) дещо звужує вибудовування здобувачами вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії й не відображає можливість вибору ОК із інших рівнів вищої освіти; 2. Врівноваження в ОП кредитного розподілу виробничої педагогічної практики за видами кваліфікацій, що присвоюються (учитель української мови і літератури, учитель зарубіжної літератури, викладач фахової передвищої та вищої освіти. Рекомендації: Продовжувати удосконалювати процедури обрання здобувачами вищої освіти дисциплін вільного вибору, увідповіднити цей процес із локальними документами ЗВО. |
1. Кількісно обмежити дублювання вибіркових дисциплін на сторінках кафедр факультету української філології. 2. Обговорити зміст вибіркових компонентів на засіданнях випускових кафедр. |
Термін виконання: жовтень 2023 р. Відповідальні: завідувачі випускових кафедр проф. Колоїз Ж.В., Мельник Н.Г. Термін: грудень 2023 р. Відповідальні: НПП. |
Обмежено дублювання вибіркових дисциплін, на сторінках кафедри представлені каталоги вибіркових дисциплін, де для зручності здобувачів вищої освіти вони чітко структуровані; «за основною спеціальністю» та «додатковою спеціалізацією»: https://surl.li/nfaqed Зміст вибіркових компонентів було обговорено на засіданнях кафедр, покликання на протоколи: протокол № 8 (1) від 27 грудня 2023 р. https://surl.li/nqeqhm |
|
Критерій 3. Доступ до освітньої програми та визнання результатів навчання |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
Рекомендації: з метою заохочення здобувачів ВО до академічної мобільності та розширення діапазону неформальної освіти вже в поточному навчальному році пропонувати проєкти та платформи для додаткового навчання, формування фахових компетентностей, наприклад, сертифікацію мовної підготовки майбутніх фахівців. |
1. Активізувати роботу зі здобувачами вищої освіти стосовно їхнього залучення до здобуття неформальної освіти та до програм академічної мобільності (національних та міжнародних). |
Термін: 2024-2029 рр. Відповідальні: гарант ОП, НПП, декан факультету |
Міжнародний проєкт «Зимова школа Варшавського університету» 28.02.2024-12.03.2024 р., Олена Ляшенко сертифікат https://surli.cc/gxncyu Міжнародний проєкт «Осіння філологічна школа» 11.11.2024-21.11.2024 рр., здобувачка другого (магістерського ) рівня, першого року навчання Довга Марина, сертифікат № МП № 40787802/ 09-24. |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
Рекомендовано: активізувати роботу зі здобувачами вищої освіти стосовно їхнього залучення до здобуття неформальної освіти та до програм академічної мобільності (національних та міжнародних). |
1. Систематично, двічі на рік (за потреби – частіше) знайомити студентів із можливостями програм академічної мобільності. 2. Організувати круглий стіл із здобувачами вищої освіти на тему: «Поговоримо про важливе: академічна мобільність – нові перспективи для здобувачів вищої освіти». |
Термін: листопад 2024 – червень 2029 р. Відповідальні: гарант ОП, декан факультету Термін: 4 листопада 2023 р. Відповідальні: гарант ОП |
Було організовано та проведено круглий стіл на тему: «Поговоримо про важливе: академічна мобільність – нові перспективи для здобувачів» 24.11.2023 р. https://surl.li/sfjuvr Загально університетський заходи:1. «Історії успіху: досвід міжнародної академічної мобільності студентів Криворізького державного педагогічного університету»03.04.2024 р. https://surl.li/puzywv 2. «Академічна мобільність: розширення можливостей для студентів та науково-педагогічних працівників» 30.01.2025 р.https://surl.li/rsbzuv |
|
Критерій 4. Навчання і викладання за освітньою програмою |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
Рекомендації: впродовж поточного навчального року розробити систему інформаційних заходів, наприклад зустріч гаранта зі здобувачами, Круглий стіл тощо, щоб активізувати наукову й публікаційну активність здобувачів ЗВО. |
1. Організувати Осінню філологічну школу; спільний проєкт Ніредгазького університету та КДПУ в рамках угоди про співпрацю – наукова конференція. 2.Залучати здобувачів вищої освіти до участі у всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях, публікацій результатів наукових розвідок у вигляді тез доповідей і статей. |
Термін: 2024, 2025-2029. Відповідальні: НПП Термін: 2024, 2025-2029. Відповідальні: НПП |
Міжнародний проєкт «Осіння школа» було зреалізовано 11.11.2024-21.11.2024 рр. https://surl.li/ygvkcg Інформація про організацію та проведення «Осінньої школи» https://surl.li/elpckx Участь здобувачів вищої освіти: у конференціях за кордоном – 1 Участь у міжнародних конференціях – 7 Всеукраїнських конференціях – 10 Регіональні конференції – 6. Кількість публікацій – 15. Детальна інформація див.: https://surl.li/qigfxx (2024) https://surli.cc/cqypgy (2025) Участь здобувачок М. Довгої та А. Павлової у блог-конфернції 21-23.02.2025 р. https://surl.li/yguhsn ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Проблеми філології: історія та сучасність» Локутова Ірина https://surl.li/zktiwk |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
Зауваження: не в усіх робочих програмах у списку використаних джерел наявні праці науково-педагогічних працівників, які забезпечують викладання ОК. Рекомендації: 1.Продовжувати залучати здобувачів вищої освіти до науково-пошукової й дослідницької діяльності, розширювати географічний діапазон їхньої участі в наукових заходах різних рівнів. 2. ЗВО регламентувати шляхи й способи апробування наукових досліджень здобувачів вищої освіти та задекларувати їх у локальних документах. |
1. В усі робочі програми до списку використаних джерел додати праці науково-педагогічних працівників, які забезпечують викладання ОК. 2. Переглянути способи апробування наукових досліджень та задекларувати у «Методичних рекомендаціях щодо виконання робіт з української літератури та методики її навчання» на кафедрі української та зарубіжної літератур. |
Термін: до 01.09.2024 р. Відповідальні: професор С. Ковпік, робоча програма «Теорія літератури», доцент Н. Мельник, «Новітні тенденції в сучасній українській літературі», доцент С. Журба «Сучасний світовий літературний процес», «Літературознавчий аналіз та інтерпретація художнього тексту», доцент Н. Яременко, «Сучасні тенденції методики навчання літератур», професор Ж. Колоїз, «Українська неологія і неографія», доцент Н. Малюга, «Загальне мовознавство». Термін: 01.09.2024 р. Відповідальні: завідувач кафедри української та зарубіжної літератур доц. Н. Мельник |
Виконано. Способи апробування наукових досліджень здобувачів вищої освіти задекларовані в документі «Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційних робіт та критерії їх оцінювання». Затверджено: 29 серпня 2024 р. (Протокол № 1). https://surli.cc/eaepsi |
|
Критерій 5. Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
Рекомендовано переглянути структуру завдань для самостійної роботи ОК, які завершуються іспитом, і включити у навчальний час студента години на підготовку до екзамену. Здобувачі недостатньо поінформовані про різницю між плагіатом та неунікальністю тексту. Повторна перевірка на антиплагіатних програмах в разі виявлення плагіату не передбачена нормативними документами та не підтверджена практикою. Відповідальність перекладається на викладачів кафедр, що недоцільно, оскільки технічні засоби перевірки дають більш об’єктивні результати. Рекомендовано започаткувати серію вебінарів / тренінгів з академічної доброчесності для здобувачів та для НПП, які проводити мінімум раз на навчальний рік. До 1 січня 2024 року на головній сторінці сайту КДПУ виокремити вкладку «Академічна доброчесність», де розмістити всі нормативні документи, що стосуються академічної доброчесності, результати перевірок кваліфікаційних робіт на антиплагіатних програмах, а також результати моніторингових заходів. |
1. Проводити заходи з питань академічної доброчесності для НПП та здобувачів освіти (вебінари, тренінги, онлайн-лекції). 2. На головній сторінці сайту КДПУ розширити можливості вкладки «Академічна доброчесність», де розмістити всі нормативні документи, що стосуються академічної доброчесності, результати перевірок кваліфікаційних робіт на антиплагіатних програмах, а також результати моніторингових заходів. |
Термін: 2024-2025рр. Відповідальні: завідувачі кафедр, декан факультету Термін: до 30.06.2024р. |
Заходи проводяться систематично. 19.10.2023 р. захід «Академічна доброчесність і законодавство України про авторське право» https://surl.li/wixzwn 01.11.2024 р. захід «Академічна доброчесність: проблеми дотримання та пріоритети поширення серед здобувачів» https://surl.li/lwdnym Можливості вкладки «Академічна доброчесність» на головній сторінці сайту КДПУ розширено. Результати перевірок кваліфікаційних робіт на антиплагіатних програмах відсутні. https://kdpu.edu.ua/nauka/akademichna-dobrochesnist/novyny.html |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
Зауваження: у методичних рекомендаціях до написання кваліфікаційних робіт кафедри української та зарубіжної літератур містяться узагальнювальні рекомендації, які зорієнтовані на предметну спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Рекомендовано: в освітній програмі (розділ 4 «Форма атестації здобувачів вищої освіти») чіткими вимогами про наявність методичного складника у кваліфікаційних роботах, що відповідає предметній області спеціальності 014 «Середня освіта». Рекомендовано: для уникнення перевантаження здобувачів вищої освіти в графіку освітнього процесу виокремлювати тижні на написання здобувачами вищої освіти кваліфікаційної роботи. |
1. Переглянути «Методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційних робіт» по кафедрі української та зарубіжної літератур. 2. Забезпечувати наявність методичного складника в кваліфікаційних роботах. Контролювати виконання основних пунктів Положення про кваліфікаційну роботу у КДПУ дозволяє здобувачам вищої освіти рівномірно розподіляти час та ресурси на виконання завдань плану-графіку кваліфікаційної роботи. |
Термін виконання: 2024 р. Відповідальні: завідувач кафедри української та зарубіжної літератур. Термін виконання: 2024-2029 рр. Відповідальні: Керівники кваліфікаційних робіт. |
Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційних робіт та критерії їх оцінювання». Затверджено: 29 серпня 2024 р. (Протокол № 1). https://surli.cc/eaepsi Кваліфікаційні роботи, які виконуються на випускових кафедрах здобувачами вищої освіти мають методичний складник див. покликання на «Темарій кваліфікаційних робіт 2024-2025 н.р. сайтах сторінок кафедр. Кафедра української та зарубіжної літератур: 2024-2025 н.р. https://surl.li/arknwd Кафедра української мови: 2024-2025 н.р https://surl.li/ujkuev 2025-2026 н.р. https://surl.li/wuknpt |
|
Критерій 6. Людські ресурси |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
Побажання рекомендаційного характеру: активніше репрезентувати наукові здобутки НПП у виданнях, включених до наукометричних баз Scopus і Web of Science; активізувати участь НПП у міжнародних наукових проєктах. |
1. Залучати НПП до участі в стипендіальній програмі дослідників країн Східної та Центральної Європи. |
Термін: 01.04.2024-30.06.2024 р. Відповідальні: Н.Шарманова |
Відповідно до наказу про відрядження від «19» березня 2024 року № 19-відр, Н.М. Шарманова перебувала з «31» березня 2024 року по «30» червня 2024 року в Польщі, у м. Варшава, Варшавському університеті / Polska, Warszawа, Uniwersytet Warszawski з метою наукового стажування й участі у стипендіальній програмі дослідників із країн Східної та Центральної Європи у Варшавському університеті за фінансової підтримки Польського національного агентства академічних обмінів NAWA. Звіт заслухано на засіданні кафедри української мови 30.08.2024 (протокол № 1). Сертифікат https://surl.li/vozaha |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
1. Продовжувати підтримувати у ЗВО високий рівень публікаційної діяльності науково-педагогічних працівників, зактивізувати репрезентування наукових здобутків науково-педагогічних працівників у виданнях, зареєстрованих у наукометричних базах Scopus і Web of Science. 2. Рекомендуємо розширити участь науково-педагогічних працівників у міжнародних наукових проєктах. 3. Активізувати залучення професіоналів-практиків, експертів галузі та роботодавців до організації освітнього процесу на освітній програмі. |
1. Підготувати колективну монографію «Імагологічний дискурс літератур світу». Активізувати роботу НПП щодо публікації результатів науково-дослідницької роботи у виданнях, які індексуються в провідних науковометричних базах. 2. Активізувати участь науково-педагогічних працівників у міжнародних наукових проєктах. 3. Розглядати можливості залучення професіоналів-практиків, експертів галузі та роботодавців до організації освітнього процесу на освітній програмі, зокрема проведення аудиторних занять зі здобувачами вищої освіти (лекції, практичні заняття). |
Термін: до 01.09.2024 р. Відповідальні: НПП. https://surl.li/hzfyrh Термін: 2024-2029 рр. На 2024-2025 рр. інформація про участь у міжнародних наукових проєктах відсутня. Відповідальні: завідувачі кафедр, НПП. Термін: 2024-2029 р. Відповідальні: завідувачі випускових кафедр, декан факультету. |
Імагологічний дискурс літератур світу : колективна монографія / за ред. Н. Мельник. Кривий Ріг : Видавець Р. А. Козлов, 2025. 168 с. Інформація про публікації НПП у видання, які індексуються в провідних науковометричних базах: Кафедра української та зарубіжної літератури статті Web of Science - 1 фахові статті (списку Б) – 9 Список публікацій НПП за 2024 р.https://surli.cc/ldqhbz Кафедра української мови: статті Scopus – 2 статті Web of Science - 1 фахові статті (списку Б) – 32 Список публікацій НПП за 2024 р https://surl.li/azxkbc До проведення аудиторних робіт була залучена професіонал-практик Оксана Горб, на умовах погодинної оплати, яка працювала зі здобувачами вищої освіти на ОК «Сучасні тенденції методики навчання української мови» 2 семестр. |
|
Критерій 7. Освітнє середовище та матеріальні ресурси |
|||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
ЕГ рекомендує до початку нового навчального року розглянути можливість облаштування корпусів та гуртожитків ЗВО додатковими тактильними й візуальними елементами доступності для забезпечення безбар’єрного освітнього середовища для всіх осіб з особливими освітніми потребами. Також до початку нового року слід провести інформаційні заходи (тренінги, зустрічі) серед здобувачів освіти щодо процедур вирішення конфліктних ситуацій. |
1. Розглянути можливість обладнання навчальних аудиторій університету тактильними стрічками та плитками, тактильні таблички (звернутися до ректорату університету) |
Термін: до 01.09.2024 Відповідальний: керівник експлуатаційно-технічного відділу |
Питання на контролі ректорату університету. |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
1. Продовжувати роботу з покращення матеріально-технічної бази ЗВО, зокрема стосовно забезпечення безбар’єрного освітнього середовища для осіб з особливими освітніми потребами. 2. Продовжувати поповнювати інформаційні ресурси бібліотеки, зокрема репозитарію. |
Поповнювати репозитарій КДПУ публікаціями науково-педагогічних працівників. |
Термін: 2024-2029 рр. Відповідальні: НПП |
Репозитарій КДПУ поповнено такими публікаціями НПП: 1. Ковпік С. Аналітична модель художнього тексту (на матеріалі «Мандрів…» В. Григоровича-Барського, Кривий Ріг, 2024. https://surl.li/qcbbnd 2. Сучасний художній дискурс: мовностилістичний вимір : колективна монографія ; за заг. ред. проф. Ж. Колоїз. Кривий Ріг : ФОП Маринченко С. В., 2024. 406 с. https://surl.li/clpkgc 3. Сучасний художній дискурс: мовностилістичний вимір : колект. моногр. ; за заг. ред. проф. Ж. Колоїз. Кривий Ріг : ФОП Маринченко С. В., 2024. С. 195–237. https://surl.li/eoikwg 4. Колоїз Ж. В. Основи академічного письма : навч. посіб. 2-ге вид., доповн. і перероб. Кривий Ріг : ФОП Маринченко С. В., 2024. 143 с. https://surl.li/jvymnd 5. Ковпік С. І. Самостійна робота з курсу "Теорія літератури" : методичний посібник. 2-ге вид., допов. Кривий Ріг, 2024. 92 с. https://surl.lu/itqypu 6. Яременко Н. В., Коломієць Н. Є. Історія зарубіжної літератури ІІ половини ХХ – початку ХХІ століття. Практикум. 2-ге вид., допов., перероб. Кривий Ріг, 2024. 124 с. https://surl.li/mpnpkm |
|
Критерій 8. Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
Дистанційна експертиза виявила недоліки, пов’язані з РП дисциплін. Пунктом 5.2 «Положення про освітню програму» (https://cutt.ly/ywm7xCY6) передбачено перевірку якості навчально-методичного забезпечення, зокрема робочих програм навчальних дисциплін та практик. Зважаючи на це, ЕГ рекомендує посилити увагу сектору забезпечення якості освіти в контексті цього пункту, а саме: протягом навчального року проводити заходи інформаційного характеру (зустрічі, Круглі столи) для здобувачів освіти щодо важливості надання зворотного зв’язку по ОП. В анкеті опитування випускників відсутнє питання щодо задоволеності матеріально-технічною базою. ЕГ рекомендує до початку нового навчального року розглянути можливість введення цього питання в анкету. |
Розробити новий варіант анкети для випускників і роботодавців, до якої внести питання задоволеності матеріально-технічною базою. |
Термін: до 01.02.2024 |
Підсумки опитування роботодавців з метою оцінки якості підготовки здобувачів за ОП: https://surl.li/guwamg Опитування випускників задля вивчення якості наданої освіти та вдосконалення ОП: https://surl.li/agrggm |
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
1.Продовжувати залучення здобувачів вищої освіти та органів студентського самоврядування до процедур моніторингу й перегляду ОП. 2. Продовжувати оприлюднювати на сайті ЗВО актуальну інформацію про заходи й процедури моніторингу ОП. |
1. Залучати здобувачів вищої освіти до процедури моніторингу та перегляду ОП 2. Продовжувати оприлюднення на сайті ЗВО актуальну інформацію про заходи й процедури моніторингу ОП. |
Термін: до 24.02.2024 р.; квітень 2024 р., надалі при кожному перегляді ОП. Відповідальні: декан факультету, завідувачі кафедр. Термін: 2024-2029 рр. Відповідальні: декан факультету, гаранти освітніх програм |
15.05.2024 р відбулося обговорення проєкту ОП «Українська мова і література, зарубіжна література», де взяли участь здобувачі вищої освіти: https://surl.li/bhozoc На сайті факультету є рубрика «Освітні програми», де розміщено актуально інформацію про заходи й процедури моніторингу ОП: https://surl.li/sqsxic |
|
Критерій 9. Прозорість та публічність |
|
||
|
Зауваження та рекомендації ЕГ |
|||
|
ЕГ рекомендує до 01.09.2024 року переглянути сайт, оновити покликання та створити зведену табличку силабусів. |
Термін: до 01.09.2024 р. |
Створено зведену табличку робочих програм та силабусів. Кафедра української та зарубіжної літератур: https://surl.li/uzuyqo Кафедра української мови: https://surli.cc/xtsfpy На сайті КДПУ створено каталог силабусів вибіркових дисциплін: 2024-2025 рр. https://surl.li/eehwhs 2025-2026 рр. https://surl.lu/dzrzui |
|
|
Зауваження та рекомендації ГЕР |
|||
|
Рекомендовано систематизувати навчально-методичне забезпечення освітньої програми (силабуси, робочі програми, методичні рекомендації та ін.) та компактно розташувати його на одній сторінці / вкладці (або на сайті випускової кафедри). Продовжувати ретельно відстежувати актуальність наповнення сторінок офіційного сайту ЗВО. |
1. Систематизувати навчально-методичне забезпечення ОП на одній сторонці факультету української філології 2. Продовжувати ретельно відстежувати актуальність наповнення сторінки факультету української філології на офіційному сайті ЗВО. |
Термін: 2024-2029 рр. Відповідальні: декан факультету української філології, гарант ОП Термін: 2024-2029 рр. Відповідальні: декан факультету української філології. |
Систематизовано: http://surl.li/rujcb Інформація на сторінці факультету української філології офіційного сайту ЗВО оновлюється та актуалізується щотижня: https://surl.li/eseomu |
Затверджено вченою радою факультету
________________29 травня 2025 року
(протокол № )
Декан факультету Наталя Коломієць










