- У 2023-2024 н.р. анонімне опитування здобувачів відбувалося упродовж лютого. В опитуванні взяли участь 27 здобувачів (41,5%) ОП "Інформатика. Програмування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Загалом, опитування демонструє високий рівень задоволеності студентів освітньою програмою (див. витяг з протоколу). Проте, є декілька ключових напрямків для вдосконалення:
- збільшення кількості практичних занять,
- оновлення навчальних матеріалів,
- перегляд переліку обов'язкових та вибіркових дисциплін з урахуванням актуальних потреб ринку праці. - Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 7 випускників ОП "Інформатика. Програмування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (роки випуску - з 2007 по 2023).
Загалом загалом відгуки випускників позитивні (див. витяг з протоколу), але є кілька ключових пропозицій щодо оновлення програми та більшого акценту на сучасні інформаційні технології та технології/мови програмування.
Більшість респондентів (71,4%) вважають свою кваліфікацію престижною й обрали б КДПУ та освітню програму знову (85,7% і 71,4% відповідно). - Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 4 роботодавці для здобувачів/випускників ОП "Інформатика. Програмування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Серед опитаних роботодавців - директор КЗШ №12 (Лариса Мицик), вчителі інформатики (КЛ №129 - Ганна Горшкова, КПНЛ - Світлана Медведєва, Анна Труханенко) - представники освітніх закладів, у яких працюють (працювали) або перебували на виробничій практиці здобувачі/випускники ОП «Інформатика. Програмування».
Загалом роботодавці високо оцінюють актуальність та якість підготовки фахівців за цією програмою (див. витяг з протоколу) і вважають, що вона відповідає сучасним вимогам ринку праці. Серед пропозицій для покращення програми - посилення міждисциплінарного підходу, більше практичної підготовки, інтеграція STEM-елементів, підвищення вимог до студентів, оновлення матеріально-технічної бази, розширення співпраці з роботодавцями.
Результати опитування здобувачів, випускників та роботодавців
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 336