Група ЕКО-20
Назви навчальних дисциплін та інших видів навчальної роботи |
Звітність |
|||||
1 |
Українська мова за професійним спрямуванням |
+ |
2 |
600 |
||
2 |
Іноземна мова |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Фізика |
+ |
3 |
90 |
||
5 |
Геологія з основами геоморфології |
+ |
3 |
90 |
||
6 |
Біологія |
+ |
6 |
180 |
||
7 |
Курсова робота з біології |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Основи садово-паркового господарства |
+ |
5 |
150 |
||
9 |
Н.п.загальнобіологічна |
+ |
3 |
90 |
||
10 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група БП-20
1 |
Українська мова за професійним спрямуванням |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Іноземна мова |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Фізика |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Хімія органічна |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Зоологія |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Основи ембріології |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Курсова робота з ботаніки або зоології (анатомії і морфології) на вибір |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
н.п з анатомії та морфології рослин |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
н.п з зоології безхребетних |
+ |
2 |
60 |
||
12 |
Історія психології |
+ |
5 |
150 |
||
13 |
Математичні методи в психології |
+ |
3 |
90 |
||
14 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група БХ-20
1 |
Українська мова за професійним спрямуванням |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Іноземна мова |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Фізика |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Зоологія |
+ |
3 |
90 |
||
7 |
Основи ембріології |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Курсова робота з ботаніки або зоології (анатомії і морфології) на вибір |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
н.п з анатомії та морфології рослин |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
н.п з зоології безхребетних |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
Неорганічна хімія |
+ |
7 |
210 |
||
12 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група ХІ-20
1 |
Українська мова за професійним спрямуванням |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Іноземна мова |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Фізика |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Неорганічна хімія |
+ |
9 |
270 |
||
6 |
Органічна хімія |
+ |
3 |
90 |
||
7 |
Шкільний курс інформатики |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Основи вищої математики |
+ |
3 |
90 |
||
9 |
Загально –хімічна практика |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Фізична культура |
+ |
2 |
60 |
Група ФК-20
1 |
Українська мова за професійним спрямуванням |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Іноземна мова |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Анатомія людини з основами спортивної морфології |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
Легка атлетика з методикою викладання |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Гімнастика з методикою викладання |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Спортивне орієнтування |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Історія фізичної культури |
+ |
3 |
90 |
Група ЕКО-19
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Гідрологія |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Грунтознавство |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Топографія з основами картографії |
диф |
5 |
150 |
||
5 |
Загальна екологія та неоекологія |
+ |
3 |
90 |
||
6 |
Фітодизайн |
+ |
3 |
90 |
||
7 |
Ландшафтна екологія |
+ |
8 |
240 |
||
8 |
Курсова робота з ландшафтної екології |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Н.п з фітодизайну |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Н.п ландшафтно-екологічна |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група БП-19
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Ґрунтознавство |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Мікробіологія і вірусологія |
диф |
4 |
120 |
||
4 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Зоологія |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Курсова робота з ботаніки або зоології (систематики) на вибір |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
н.п. психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
н.п. з систематики рослин |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
н.п. з зоології хребетних |
+ |
2 |
60 |
||
12 |
Диференційна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
13 |
Психологія праці |
+ |
2 |
60 |
||
14 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група БХ-19
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Ґрунтознавство |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Мікробіологія і вірусологія |
диф |
4 |
120 |
||
4 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Зоологія |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Курсова робота з ботаніки або зоології (систематики) на вибір |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
н.п. психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
н.п. з систематики рослин |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
н.п. з зоології хребетних |
+ |
2 |
60 |
||
12 |
Аналітична хімія |
диф |
3 |
90 |
||
13 |
Фізічна та колоїдна хімія |
диф |
4 |
120 |
||
14 |
Фізична культура |
+ |
2 |
60 |
Група ХІ-19
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
3 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Фізична і колоїдна хімія |
+ |
3 |
90 |
||
5 |
Аналітична хімія |
+ |
6 |
180 |
||
6 |
Органічна хімія |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Програмування |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Комп'ютерна статистична обробка хімічних експериментів |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
н.п. психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
н.п. лабораторно-хімічна |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група ФК-19
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Біохімія |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Фізіологія людини |
+ |
3 |
90 |
||
4 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Теорія і методика фізичного виховання |
+ |
3 |
90 |
||
7 |
Легка атлетика з методикою викладання |
+ |
4 |
120 |
||
8 |
н.п. психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
н.п. зі спортивного туризму |
+ |
3 |
90 |
||
10 |
Спортивно-педагогічне вдосконалення |
диф |
4 |
120 |
Група БП-ск -20
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Ґрунтознавство |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Основи наукових досліджень в біології |
+ |
2 |
60 |
||
4 |
Мікробіологія і вірусологія |
д |
4 |
120 |
||
5 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Зоологія |
+ |
3 |
90 |
||
9 |
Курсова робота з ботаніки або зоології на вибір |
+ |
2 |
600 |
||
10 |
н.п. психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
н.п. з систематики рослин |
+ |
1 |
30 |
||
12 |
н.п. з зоології хребетних |
+ |
1 |
30 |
||
13 |
н.п з анатомії та морфології рослин |
+ |
1 |
30 |
14 |
н.п з зоології безхребетних |
+ |
1 |
30 |
||
15 |
Диференційна психологія |
+ |
5 |
150 |
||
16 |
Психологія праці |
+ |
2 |
60 |
||
17 |
Фізична культура |
ат |
2 |
60 |
Група БХ-ск -20
1 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Ґрунтознавство |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Основи наукових досліджень в біології |
+ |
2 |
60 |
||
4 |
Мікробіологія і вірусологія |
д |
4 |
120 |
||
5 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Зоологія |
+ |
3 |
90 |
||
9 |
Загальна та неорганічна хімія |
д |
3 |
90 |
||
10 |
Аналітична хімія |
д |
3 |
90 |
||
11 |
Фізічна та колоїдна хімія |
д |
4 |
120 |
||
12 |
Фізична культура |
+ |
2 |
60 |
||
13 |
н.п. з систематики рослин |
+ |
1 |
30 |
||
14 |
н.п. з зоології хребетних |
+ |
1 |
30 |
||
15 |
н.п з анатомії та морфології рослин |
+ |
1 |
30 |
||
16 |
н.п з зоології безхребетних |
+ |
1 |
30 |
||
17 |
Н.п.психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
Група ХІ-ск-20
1 |
Загальна педагогіка |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Загальна та неорганічна хімія з бх ск 20 |
д |
3 |
90 |
||
4 |
Філософія |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
Загальна психологія |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
КСОХЕ |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Фізічна та колоїдна хімія |
+ |
4 |
120 |
||
9 |
Аналітична хімія |
+ |
6 |
180 |
||
10 |
Органічна хімія |
+ |
4 |
120 |
||
11 |
Програмування |
|
+ |
3 |
90 |
|
12 |
Фізична культура |
+ |
2 |
60 |
||
13 |
Н.п.психолого-педагогічна |
+ |
2 |
60 |
Група ЕКО-18
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Техноекологія |
+ |
5 |
150 |
||
4 |
Моніторинг довкілля |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
Моделювання і прогнозування стану довкілля |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Ландшафтна архітектура |
+ |
6 |
180 |
||
7 |
Виробнича практика |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Курсова робота з моніторингу довкілля |
+ |
2 |
60 |
Група БП-18
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Фізіологія рослин |
+ |
5 |
150 |
||
4 |
Методика виховної роботи |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Спецкурс із педагогіки або психології (Етика та психологія сімейного життя) |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Основи сільського господарства |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Екологія людини та її здоров'я |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
- з фізіології рослин і сільського господарства |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Психодіагностика |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
Основи психокорекції |
+ |
4 |
120 |
Група БХ-18
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Фізіологія рослин |
+ |
5 |
150 |
||
4 |
Методика виховної роботи |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Спецкурс із педагогіки або психології (Етика та психологія сімейного життя) |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Екологія людини та її здоров'я |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Основи сільського господарства |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
- з фізіології рослин і сільського господарства |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Органічна хімія |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Біохімія |
+ |
4 |
120 |
Група ХІ-18
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Методика виховної роботи |
+ |
2 |
60 |
||
4 |
Спецкурс із педагогіки або психології (Соціально-психологічне спілкування) |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Методика навчання хімії |
+ |
5 |
150 |
||
6 |
Хімічна технологія |
+ |
5 |
150 |
||
7 |
Чисельні методи та моделювання |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Комп'ютерне моделювання хімічних процесів |
+ |
3 |
90 |
||
9 |
Курсова робота |
+ |
2 |
60 |
Група ФК-18
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Спецкурс із педагогіки або психології (Етика та психологія сімейного життя) |
+ |
2 |
60 |
||
4 |
Методика виховної роботи |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Рухливі ігри з методикою викладання |
+ |
4 |
120 |
||
6 |
Волейбол з методикою викладання |
+ |
3 |
90 |
||
7 |
Баскетбол з методикою викладання |
3 |
90 |
|||
8 |
Плавання з методикою викладання |
+ |
5 |
150 |
||
9 |
Спортивно-педагогічне вдосконалення |
д |
4 |
120 |
Група БП ск 19
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Фізіологія рослин |
+ |
5 |
150 |
||
5 |
Методика виховної роботи |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Спецкурс із педагогіки або психології (Етика та психологія сімейного життя) |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Основи сільського господарства |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
Екологія людини та її здоров'я |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
- з фізіології рослин і сільського господарства |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Історія психології |
+ |
2 |
60 |
||
11 |
Психодіагностика |
+ |
6 |
180 |
Група БХ-ск-19
1 |
Соціально-політичні студії |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
на вибір (Культурологія, релігієзнавство) |
+ |
3 |
90 |
||
3 |
Фізіологія рослин |
+ |
5 |
150 |
||
4 |
Методика виховної роботи |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Спецкурс із педагогіки або психології (Етика та психологія сімейного життя) |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Екологія людини та її здоров'я |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Основи сільського господарства |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
- з фізіології рослин і сільського господарства |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Органічна хімія |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Біохімія |
+ |
5 |
150 |
||
11 |
Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності |
+ |
4 |
120 |
Група БП-17
1 |
Популяційна екологія / Регіональна екологія |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Генетика з основами селекції |
+ |
5 |
150 |
||
3 |
Фізіологія людини та тварин |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Еволюційне вчення |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Лікарські рослини (фітоіндикація) |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Н.п. з генетики і методики навчання біології |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
||
8 |
Клінічна психологія з основами психотерапії |
+ |
2,5 |
75 |
||
9 |
Психологія управління |
+ |
3,5 |
105 |
||
10 |
Арт терапія з практикумом |
+ |
5 |
150 |
Група БХ-17
1 |
Популяційна екологія / Регіональна екологія |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Генетика з основами селекції |
+ |
5 |
150 |
||
3 |
Фізіологія людини та тварин |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Еволюційне вчення |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Лікарські рослини (фітоіндикація) |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Н.п. з генетики і методики навчання біології |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
||
8 |
Хімічна технологія, екохімія та моніторинг навколишнього середовища |
+ |
8 |
240 |
||
9 |
Методика навчання хімії |
+ |
2 |
60 |
Група ХІ-17
1 |
Екохімія і моніторинг навколишнього середовища |
+ |
7 |
210 |
||
2 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Методика навчання інформатики |
+ |
3 |
90 |
||
4 |
Компютерне моделювання хімічних процесів |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
||
6 |
Електронні освітні ресурси |
+ |
3 |
90 |
Група ФК-17
1 |
Теорія і методика спорту |
+ |
4 |
120 |
||
2 |
Спортивні споруди і обладнання |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Нові технології у фізичному вихованні |
+ |
2 |
60 |
||
4 |
Музично-ритмічне виховання |
+ |
3 |
90 |
||
5 |
Спортивно-педагогічне вдосконалення |
д |
2 |
60 |
||
6 |
Методика організації спортивно-туристичної роботи у закладах освіти |
+ |
3 |
90 |
||
7 |
Футбол з методикою викладання |
+ |
3 |
90 |
||
8 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
Група БП-ск-18
1 |
Популяційна екологія / Регіональна екологія |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Генетика з основами селекції |
+ |
5 |
150 |
||
3 |
Фізіологія людини та тварин |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Еволюційне вчення |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Лікарські рослини (фітоіндикація) |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Н.п. з генетики і методики навчання біології |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
||
8 |
Здоров язберігаючі технології для дітей різного віку |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Клінічна психологія з основами психотерапії |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Психологія управління |
+ |
3 |
90 |
||
11 |
Арт терапія з практикумом |
+ |
5 |
150 |
Група БХ-ск-18
1 |
Популяційна екологія / Регіональна екологія |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Генетика з основами селекції |
+ |
5 |
150 |
||
3 |
Фізіологія людини та тварин |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Еволюційне вчення |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Лікарські рослини (фітоіндикація) |
+ |
2 |
60 |
||
6 |
Здоров язберігаючі технології для дітей різного віку |
+ |
2 |
60 |
||
7 |
Н.п. з генетики і методики навчання біології |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
||
9 |
Хімічна технологія, екохімія та моніторинг навколишнього середовища |
+ |
6 |
180 |
||
10 |
Методика навчання хімії |
+ |
2 |
60 |
Група ХІ-ск-18
1 |
Екохімія і моніторинг навколишнього середовища |
+ |
7 |
210 |
||
2 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Методика навчання інформатики |
+ |
3 |
90 |
||
4 |
Компютерне моделювання хімічних процесів |
+ |
4 |
120 |
||
5 |
В.п. у школі |
+ |
9 |
270 |
||
6 |
Електронні освітні ресурси |
+ |
3 |
90 |
Група БП-м -16
1 |
Дослідна робота з біології |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Сучасні освітні парадигми та технології |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Методика викладання біології у профільній школі |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Біорізноманіття і стратегія сталого розвитку |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Проблеми фундаментальної екології |
+ |
3 |
90 |
||
6 |
Загальна теорія здоров я |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Основи анатомії та фізіології ВНД |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Сімейне консультування та психотерапія |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Психологія конфлікту |
+ |
2 |
60 |
||
10 |
Активне соціально-психологічне навчання |
+ |
3 |
90 |
||
11 |
Кризова психологія |
+ |
3 |
90 |
Група БХ-м -16
1 |
Дослідна робота з біології |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Сучасні освітні парадигми та технології |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Методика викладання біології у профільній школі |
+ |
4 |
120 |
||
4 |
Біорізноманіття і стратегія сталого розвитку |
+ |
2 |
60 |
||
5 |
Проблеми фундаментальної екології |
+ |
3 |
90 |
||
6 |
Загальна теорія здоров я |
+ |
4 |
120 |
||
7 |
Основи анатомії та фізіології ВНД |
+ |
2 |
60 |
||
8 |
Неорганічний та органічний синтез |
+ |
2 |
60 |
||
9 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
5 |
150 |
||
10 |
Розв'язування хімічних задач у сучасній школі |
+ |
3 |
90 |
||
11 |
Інформаційно-комунікаційні засоби та технології в хімії та хімічній освіті |
+ |
3 |
90 |
Група ХІ-м -16
1 |
Методика навчання хімії в профільній школі та ЗВО |
+ |
2 |
60 |
||
2 |
Сучасні освітні парадигми та технології |
+ |
2 |
60 |
||
3 |
Неорганічний та органічний синтез |
+ |
5 |
150 |
||
4 |
Основи хімії гетероциклів |
+ |
|
3 |
90 |
|
5 |
Системи комп ютерної математики в хімії |
+ |
3 |
90 |
||
6 |
Іноваційні ІКТ в освіті |
|
+ |
3 |
90 |
|
7 |
Сучасний урок інформатики |
+ |
|
5 |
150 |
|
8 |
Олімпіадна інформатика |
+ |
3 |
90 |