Кафедра української та зарубіжної літератур
Факультет Української філології

   8 грудня 2021р. доцент кафедри української та зарубіжної літератур Інна Онікієнко взяла участь у роботі вебінару «Оцінювання студентів: заохотити, а не знеохотити», організатором якого виступила British Council Ukraine.

Онікієнко І 1

   Спікери вебінару представили студентоорієнтовані підходи до оцінювання. Було наголошено, що задача викладача розробити наступні базові питання перед процесом оцінювання:

1.Що студенти будуть засвоювати?

2. Яким способом будуть засвоювати?

3. Як дізнатися викладачу, що знання засвоєні?

   Спікер Кеті Райт, заступниця директора з питань інновацій, Advance HE, основним критерієм оцінювання висунула автентичність: чи буде студент займатися такою діяльністю у майбутньому на своїй роботі. Спікер запропонувала альтернативу традиційним формам оцінювання, що відповідає новому змісту освіти та студентським запитам: блоги, подкасти, інфографіка, моделювання, створення навчального матеріалу, дебати, набори проблем та patchwork (клаптикова техніка).

1   2

3

   Другий спікер Ольга Яшенкова, доцентка кафедри англійської філології та комунікації, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, представила практичні лайфхаки щодо оцінювання в дистанційному форматі. Опитування студентів показало, що «традиційний» онлайн-екзамен викликає негативні емоції (стрес). Вона пропонує виконувати студентам різноманітні креативні завдання (на вибір). Спочатку студенти опрацьовують джерела, складають бібліографію, готують відео (постер), створюють квізер. Викладач пропонує поєднувати різні форми оцінювання: колегіальне оцінювання (студенти збирають лайки, коментарі до презентованих робіт), самооцінювання (чи складним було завдання, чи були проблеми та як вони їх розв’язали); дескриптивний відгук викладача: не лише оцінити роботу, а й показати, в якому напрямку студентам рухатись, аби покращити їхні знання.

1.1            5 

 6            7   

8

   Третій спікер Мар’ян Слабінога, доцент кафедри комп’ютерних систем і мереж, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, пропонував змінювати підходи до оцінювання, щоб мотивувати студентів. Наголосив на необхідності розглядати студентів як партнерів. Основний меседж спікера: «Щоб випереджати студентів, треба встигати за ними, бо студенти наші вчителі».

10.1          11

   Вебінар є корисним для викладачів вищої школи, оскільки стимулює їх до креативної діяльності, що є запорукою освітнього процесу в майбутньому. По завершенні вебінару  надано сертифікат про участь в його роботі.

сертифікат Онікієнко І

 

 

17925
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31