31 березня 2025 року на факультеті української філології відбулася зустріч зі студентами 3 курсу груп УМЛ-22, УПФ-22, УАФ-22.
Мета заходу – унаочнити відому здобувачам інформацію про можливості реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, поетапно нагадати процес вибору дисциплін загальної і професійної підготовки, а також представити ті дисципліни, які кафедра української мови і кафедра української та зарубіжної літератур пропонують студентам у 7 і 8 семестрах.
Презентація навчальних дисциплін відбулася за участі в. о. декана факультету доц. Семененко Л. М. і викладачів, чиї курси будуть доступні для вибору з 01.04.2025. Любов Миколаївна надала основну інформацію про вибіркові дисципліни, продемонструвала каталог, з яким студенти мають змогу ознайомитися до процедури вибору.
Викладачі, запрошені на збори, представили свої курси, акцентували на особливостях вивчення дисципліни, презентувавши тематичний план та практичну складову навчального предмету. Важливо, що в ситуації живого спілкування зі студентами автори курсів мали змогу творчо, наочно, яскраво і більш детально, ніж це пропонує силабус, розповісти про дисципліни вільного вибору. І тим самим дати відповідь на запитання: для чого студентові вивчати цю дисципліну? Чи знадобляться знання, отримані в межах запропонованих годин і кредитів, у подальшій професійній діяльності?
На вибір третьокурсникам було представлено такі дисципліни: «Нові стандарти українського письма», «Основи психолінгвістики», «Лінгводидактичне термінознавство», «Література Криворіжжя в шкільному вивченні», «Література vs медіа: національний наратив», «Національний зміст української літератури раннього модернізму», «Літературне краєзнавство», «Українські мистецькі течії і стилі в українській літературі ХХ століття», «Феміністичні інтерпретації в сучасній українській літературі», «Актуальні проблеми шевченкознавства».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Прослухавши всю необхідну інформацію, студенти мали змогу поставити питання викладачам, чиї курси викликали зацікавлення.
Самовираження здобувачів освіти можливе у процесі реалізації їхньої індивідуальної освітньої траєкторії, що дає змогу вільно обирати навчальні дисципліни відповідно до академічних смаків та творчих нахилів.