12 вересня 2025 року на факультеті української філології відбулися збори студентів 1 курсу освітнього ступеня «бакалавр» із гарантами освітніх програм – доцентом кафедри української та зарубіжної літератур Наталею Володимирівною Яременко, доцентом кафедри української мови Наталею Анатоліївною Березовською-Савчук, а також із заступником декана з навчально-виховної роботи доцентом Любов’ю Миколаївною Семененко.

Здобувачі освіти мали змогу ознайомитися із «Статутом Криворізького державного педагогічного університету», «Положенням про організацію освітнього процесу», «Правилами внутрішнього розпорядку», освітніми програмами та особливостями формування індивідуальної освітньої траєкторії під час навчання в університеті. Важливо підкреслили, що обізнаність студентів з нормативними документами університету є ключовим елементом для успішного навчання, оскільки в них регламентовано права та обов'язки здобувачів освіти, акцентовано на постійному дотриманні принципів академічної доброчесності, розтлумачено критерії оцінювання знань, процедуру проведення іспитів тощо. Вчасне ознайомлення з ними дає змогу студентам ефективно планувати свій навчальний графік, орієнтуватися на можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії та ін., що є основою для досягнення високих академічних результатів.

Гаранти ОПП презентували першокурсникам освітні програми, за якими буде здійснено навчання протягом бакалаврату. Гарант освітньо-професійної програми «Українська мова та література, зарубіжна література» Яременко Н. В. та гарант освітньо-професійної програми «Українська мова та література, зарубіжна література. Англійська мова» Березовська-Савчук Н. А. звернули увагу присутніх на предметну спеціальність, додаткову предметну спеціальність, спеціалізацію, кваліфікації, які можуть бути присвоєні після завершення навчання, основні та вибіркові освітні компоненти, практичну підготовку тощо.



Ця зустріч посприяла кращому розумінню відмінностей між підходом до організації освітнього процесу у школі та закладі вищої освіти, адаптації до нових вимог і завдань, а також продемонструвала: формування свідомого ставлення до навчання є запорукою успішного старту університетського життя.










