07 жовтня 2025 року відбулося засідання вченої ради факультету української філології, на якому було заслухано питання про результати опитування здобувачів 2-4 курсів бакалаврського рівня вищої освіти та 2 курсу магістерського рівня вищої освіти, здійсненого з 01 по 30 вересня 2025 року.
З інформацією про результати моніторингу виступили гаранти освітніх програм бакалаврського рівня: гарант ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови Наталя Березовська-Савчук, гарант ОП «Українська мова і література. Психологія» кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та зарубіжної літератур Інна Миколаївна Онікієнко, гарант ОП «Українська мова і література, зарубіжна література» кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та зарубіжної літератур Наталя Володимирівна Яременко.

Аналіз результатів проведеного опитування серед магістрів представили гаранти освітніх програм магістерського рівня: гарант ОП «Українська мова і література, зарубіжна література» доктор філологічних наук, професор кафедри української та зарубіжної літератур Світлана Іванівна Ковпік та гарант ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови Наталія Миколаївна Малюга.


У доповідях гарантів було акцентовано на особливостях побудови анкет, змісті питань, відсотковому співвідношенню у відповідях здобувачів освіти та їхніх пропозиціях щодо організації освітнього процесу, якості викладання ОК, оцінці академічної спроможності НПП та ін.
Після ґрунтовного висвітлення гарантами результатів моніторингу присутні на засіданні науково-педагогічні працівники на чолі із деканом факультету, кандидатом філологічних наук, доцентом Наталією Євгенівною Коломієць мали змогу обговорити опрацьовані дані, прокоментувати проблемні моменти і запропонувати рекомендації щодо поліпшення якості викладання дисциплін. Варто відзначити, що такі заходи мають позитивний вплив на процес взаємодії всіх учасників освітнього процесу, сприяють розробці нових шляхів до вдосконалення освітніх програм та підвищують якість надання освітніх послуг.










