На факультеті української філології Криворізького державного педагогічного університету триває серія інформаційно-практичних зустрічей «Медіапрофіль учителя-словесника в соціальних мережах», присвячена формуванню сучасного іміджу педагога в онлайн-просторі.
12 листопада 2025 року відбулася чергова зустріч, гостею якої стала СММ-експерт, фахівець із цифрових комунікацій та просування освітнього контенту Катерина Крилик. У межах заходу обговорювалися питання створення, структурування та ефективного просування онлайн-курсів у соціальних мережах та на освітніх платформах. Захід модерувала кандидат філологічних наук, доцент Наталя Яременко.
Під час зустрічі учасники дізналися про ключові етапи побудови навчального бренду, особливості контент-планування, роль візуальної комунікації та алгоритми роботи з аудиторією. Значну увагу приділено специфіці створення освітнього бренду вчителя, принципам візуального сторітелінгу та можливостям використання платформи Instagram для позиціонування свого образу в медіапосторі та популяризації навчального контенту. Студенти активно долучалися до обговорення, ділилися власним досвідом і ставили питання щодо практичного використання сучасних медіаінструментів у педагогічній діяльності.
У заході взяли участь здобувачі освіти 4 курсу денної форми навчання та члени наукового гуртка «Використання ІКТ на заняттях літературознавчого циклу» (UML_IT Studio) (керівники гуртка – кандидат філологічних наук, доцент Наталя Яременко, кандидат філологічних наук, доцент Наталія Коломієць).
Учасники заходу поділилися своїми враженнями:
«Було надзвичайно цікаво дізнатися, як освітні проєкти можуть стати частиною медіапростору. Тепер маю ідеї для створення власного навчального блогу!» — відзначила студентка 4 курсу Горіна Дар’я.
«Особливо сподобалося, що експертка говорила просто про складні речі: як залучати аудиторію, будувати сторінку й уникати типових помилок у просуванні», — поділився Андрєєа Анна, член наукового гуртка UML_IT Studio.
«Такі зустрічі мотивують розвивати цифрову грамотність і показують, що філолог у сучасному світі може бути не лише педагогом, а й креатором контенту», — зазначив Волошин Руслан.
Проєкт «Медіапрофіль учителя-словесника в соціальних мережах» реалізується в межах діяльності кафедри української та зарубіжної літератур і спрямований на підготовку майбутніх філологів до роботи в умовах цифрової освіти, розвиток їхньої медійної, комунікативної та творчої компетентності.










