- У 2023-2024 н.р. анонімне опитування здобувачів відбувалося упродовж лютого. В опитуванні взяли участь 26 здобувачів (47,3%) ОП "Математика. Інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Аналіз результатів опитування дав змогу виявити слабкі та сильні сторони освітнього процесу за освітньою програмою (див. витяг з протоколу)
Для покращення освітньої програми студенти запропонували:
- додати до переліку вибіркових дисциплін дисципліну, пов’язану із формуванням фінансової грамотності, додати дисципліну з геометрії;
- переглянути перелік дисциплін нормативної складової, приділивши найбільше уваги тим дисциплінам, які безпосередньо стосуються обраного фаху;
- зосередити більше уваги на методиці викладання.
Значна частина студентів відзначила, що їх усе влаштовує. - Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 14 випускників ОП "Математика. Інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
92% випускників відзначили задоволеність якістю отриманої освіти, зокрема 64% висловилися дуже задоволено, а 28% - скоріше задоволено.
Рекомендації для покращення освітньої програми «Математика. Інформатика»:
- посилення практичної складової освітньої програми, зокрема, збільшення кількості практичних занять та стажувань у реальних умовах робочого середовища;
- розширення мережі партнерів університету для забезпечення студентів можливістю отримати практичний досвід у різних закладах освіти та організаціях;
- впровадження додаткових навчальних курсів з актуальних для ринку праці тем, таких як штучний інтелект тощо;
- підвищення кількості практичних завдань та проектних робіт у навчальному процесі з метою покращення практичних навичок студентів і підготовки їх до викликів реального життя (див. витяг з протоколу). - Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 11 роботодавців для здобувачів/випускників ОП "Математика. Інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
90,9% учасників опитування стверджують, що їхні заклади працюють або співпрацювали з випускниками освітньої програми.
З них, 81,8% не вбачають потреби у додатковому навчанні для випускників, що свідчить про високий рівень підготовки студентів до реальних завдань робочого оточення.
Важливо відзначити, що 72,7% роботодавців оцінюють актуальність освітньої програми на високому рівні (рейтинг 4 або 5), враховуючи сучасні вимоги ринку праці. Крім того, 81,8% респондентів вважають, що підготовка фахівців відповідає вимогам робочого оточення. Щодо якості підготовки фахівців, 63,6% роботодавців оцінюють її як високу або достатню. Проте, варто звернути увагу на рекомендації для подальшого покращення:
- збільшення обсягу практичної підготовки студентів;
- підвищення вимог до вступників та студентів;
- розширення співпраці з роботодавцями для забезпечення актуальності програми (див. витяг з протоколу).
Результати опитування здобувачів, випускників та роботодавців
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 374