5.03.2024 р. розпочався процес кафедральних онлайн-переглядів щодо виконання кваліфікаційних робіт здобувачів заочної форми навчання першого бакалаврського та другого магістерського рівнів ступеня вищої освіти предметної спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво) факультету мистецтв художньо-графічного відділення.
Здобувачі проявили активність, підготували презентації практично-творчої частини роботи, були представлені пошукові замальовки, ескізи, етюди різними образотворчими матеріалами, графіка в діджитал технологіях, ескізи розпису тканини, гончарства тощо.
Наукові керівники здобувачів докладно звітували про стан теоретичної складової кваліфікаційної роботи, колегіально розглянули актуальні питання, проблеми, намітили шляхи подальшої роботи.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 145
29 лютого 2024 року відбулася онлайн-зустріч з неординарною особистістю, фахівцем в галузі мистецтва та художньої освіти, вчителем образотворчого мистецтва за першою освітою, кваліфікованим психологом та арт-терапевтом, директором арт-студії, Анатолієм Лабунським. Тема бесіди: "Мистецтво, освіта, війна".
Сучасний митець – це вже не просто поціновувач прекрасного, що вміє передати на полотні людські емоції, сьогодні це і людина із чіткою позицією, голос суспільства, той, що знає, як говорити на складні соціальні, політичні та інші теми суспільства.Тема мистецтва в період воєнного стану та провідна роль як художника так і педагога в освітньому середовищі є актуальною сьогодні для всіх нас. Сьогодні багато дітей різного віку та дорослих потребують особливої уваги, заслуговують на довіру, на можливість бути почутими, висловити власні почуття через мистецтво.
Особливу увагу лектор приділяв проблемам Арт-терапії, Арт-педагогіки як перспективному напрямку в діяльності освітян мистецьких спеціальностей. Акцент - синтез психології та дидактики, поєднання дидактичних прийомів та засобів з нетрадиційними сучасними образотворчими техніками. Доповідь ілюстрована цікавою та корисною презентацією, учасники конференції активно долучилися до обговорення актуальної теми зустрічі, питання до лектора, поради, тощо.
Колектив кафедри образотворчого мистецтва, здобувачі художньо-графічного відділення щиро вдячні Анатолію Лабунському за корисну та актуальну інформацію.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 76
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
Кафедра образотворчого мистецтва
запрошує вчених, викладачів, докторантів, аспірантів, магістрантів, а також усіх, хто цікавиться проблематикою мистецької педагогіки взяти участь у науково-практичній конференції
«ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ У ЗАКЛАДАХ
ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ, ТЕХНОЛОГІЇ»,
яка відбудеться 23 лютого 2024 року
На Вас чекають незабутні враження та емоції в колі мистецької атмосфери!
Конференція відбувається у змішаному форматі (ON-LINE-OFF-LINE)
Покликання для дистанційного підключення:
23 лютого 2024 р. об 11.00 Київ Zoom Конференція
ua.zoom.us/j/88294677237?pwd=c0twYklXcWIya3BNaUJnY1NCZ2xCUT09
Ідентифікатор конференції: 882 9467 7237 Код доступу: 885246
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 128
У Криворізькій гімназії №103 триває активна педагогічна практика студентів 4 курсу факультету мистецтв за спеціальністю 014.12 "Середня освіта (Образотворче мистецтво)". Практика проводиться в умовах, максимально наближених до професійної діяльності педагога. У процесі педагогічної практики інтенсифікується професійний та особистісний розвиток майбутніх учителів. Студенти включаються в реальну практичну діяльність, вперше безпосередньо знайомляться з виконанням посадових обов'язків і оволодівають логікою професійної поведінки вчителя. Перші кроки до набуття досвіду викладання предмету студенти роблять під керівництвом вчителя-методиста КГ №103 Лілії Вербиченко та методистів Лариси Балюк та Руслана Пильника. Майбутні вчителі образотворчого мистецтва мужньо долають разом особливості організації освітнього процесу в період воєнного часу. Цікаві, насичені вправами та завданнями уроки у форматі офлайн-консультацій та онлайн відбулися минулого тижня. Все це говорить про те, що студенти мають реальну можливість оволодіння практичним мистецтвом викладання і практичною можливістю прояву всіх наявних творчих здібностей.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 83
Другий семестр розпочався з відкриття 10.02.2024 р. персональної виставки випускниці художньо-графічного відділення 2002 р. Віри Єрифи «Кольори перемоги» (Петриківський розпис: від традицій до сучасного). Віра - активна творча особистість, ще зі студентських років була прихильнецею декоративно-прикладного мистецтва, крім того, вона ще й лауреатка міжнародних та всеукраїнських фотоконкурсів. Авторка виставки протягом 20 років удосконалювала професійне володіння технікою петриківського розпису, нині популяризує його на заняттях з образотворчого мистецтва у ЦДЮТ «Дружба» та веде YouTube-канал «Дитяча петриківка».
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 137
3.02.2024 р. в приємній творчій компанії Арт-студії "Призма", що знаходиться по вул. Петра Калнишевського, 1а, наші викладачі Руслан Пильнік та Ірина Красюк провели майстер-клас "Колаж портрету" для учнів середніх закладів освіти. Маємо надію, що створена творча атмосфера студії приверне увагу наших майбутніх студентів спеціальності Образотворче мистецтво.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 140
Згідно з навчальним планом розпочато виробничу педагогічну практику здобувачів вищої освіти спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
2 лютого 2024 року проведено настановчу конференцію для студентів 4 курсу художньо-графічного відділення. Під час конференції, що проходила під керівництвом ст. викл. Брижатої І.Г., прозвучала актуальна інформація для здобувачів освіти про терміни, особливості організації практики в закладах освіти. Докладні інструкції для успішного проходження практики надали також викладачі-методисти з фаху.
Проведення педагогічної практики у студентів на 4-му курсі є найважливішою складовою частиною професійної підготовки художника-педагога. Саме педагогічна практика виводить практиканта не тільки на професійний рівень педагогічної роботи, а й формує індивідуальний стиль ділової поведінки і спілкування початківця вчителя, його ставлення до майбутньої професії. Загальна мета педагогічної практики - підготовка студентів до самостійної педагогічної роботи в умовах реального динамічного навчального процесу (шляхом закріплення на практиці отриманих знань в галузі педагогічних наук, теорії та практики образотворчого мистецтва, освоєння способів викладання спецдисциплін та аналізу навчальної діяльності, способів виховної роботи, розвитку гнучких умінь в спілкуванні, поведінці з дітьми, організації та управління їх діяльністю – з урахуванням специфіки школи, вікових особливостей дітей та рівня їх художньої підготовки.
Вітаємо наших здобувачів освіти 4 курсу з першими кроками у професію, бажаємо вдалого виконання всіх завдань практики, включитися в реальну практичну діяльність учителя.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 227
З 18 по 27 грудня 2023 року на кафедрі образотворчого мистецтва відбулися перегляди з фахових дисциплін. Комісією були переглянуті навчально-творчі роботи студентів 1-4 курсів бакалаврівта та 1 курсу магістрів денної форми навчання напряму підготовки Образотворче мистецтво та Дизайн з навчальних дисциплін «Рисунок», «Живопис», «Композиція», «Ілюстративна графіка», «Практикум з ОМ», «Спеціалізація в творчих майстернях», виконані в різних техніках, відповідно до навчальних програм. Для педагогів, так і для здобувачів, цей період був непростим, адже складно уявити собі повноцінне навчання образотворчому мистецтву в дистанційному форматі. Але викладачі спеціальних дисциплін намагалися максимально оптимізувати процес засвоєння навчального матеріалу, необхідного для проходження програми. У зв'язку з воєнним станом поточного навчального року студенти навчалися за змішаною формою, де художні дисципліни могли відвідувати очно студенти перших курсів, всі інші продовжили навчання дистанційно, а також мали можливість зустрічатися з викладачами на консультаціях в корпусі в ХГ відділення. У зв'язку з цим частина робіт, представлених на переглядах, виконана в форматі віддаленого навчання. Проте, представлені до перегляду роботи цілком відповідають завданням навчального плану і належного художнього рівня.
Звіт за підсумками першого півріччя почався з перегляду учбових, художньо-творчих робіт 18.12. 2024 р. групи Д-22. Керівники з фахових дисциплін - ст. викл. Брижата І. Г., ст. викл. к.п.н. Карпова В. К., ст. викл. Труфкін А.Д., Стефанюк М.В., Петренко О.О. Відмінні результати показали студенти Верещака В., Доценко К., Осадча В., Полякова М., Руснак В.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 213
15-16 грудня 2023 року на факультеті мистецтв художньо-графічного відділення КДПУ проходили захисти магістерських та кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня магістра другого року навчання спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво) денної та заочної форми навчання.
Головою Екзаменаційної комісії відповідно до наказу призначено кандидата педагогічних наук, доцента кафедри образотворчого мистецтва КДПУ Пильніка Р.О., постійними членами комісії – Гаманюк В.А., доктора педагогічних наук, професора, проректора з наукової роботи КДПУ; Ейвас Л.Ф. кандидата педагогічних наук, доцента, декана факультету мистецтв; керівників кваліфікаційних робіт, присутніх під час захисту.
Магістерські дослідження розміщені на сайті університету в Репозитарії, практично-творчі кваліфікаційні роботи представляють собою авторський самостійний образотворчий твір, підкріплений теоретичним аналізом мистецтвознавчих аналогів, термінологічної бази, з поясненням етапів виконання мистецького твору та впровадженням теми роботи в освітньому процесі.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 267
23.11.2023 р. відбулася традиційна онлайн-конференція з вчителем-методистом КГ №103 Вербиченко Лілією Володимирівною.
Тема бесіди: "НУШ та вчитель образотворчого мистецтва. Моделі розвитку дитячої творчості."
Сучасна освітня ситуація в державі вимагає не просто удосконалення освіти й виховання, а початку корінних перебудов мислення, нової форми і методів формування педагогічної майстерності й фахової компетентності вчителів образотворчого мистецтва, особливо майбутніх фахівців галузі. У зв'язку з цим одним із основних завдань художньої педагогіки є сформованість фахової майстерності педагогів образотворчого мистецтва, підвищення професійного рівня, особливо сьогодні, під час впровадження НУШ в освітнє середовище - саме цьому була присвячена цікава бесіда вчителя року, методиста, керівника відділу освіти з методології художньої освіти, вчителя образотворчого мистецтва КГ №103 Лілії Вербиченко.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 315