2020-2021 навчальний рік Семестр 1 Денне відділення
№ |
Назви навчальних дисциплін та інших видів навчальної роботи |
Звітність |
|
екзамени |
заліки |
||
Група ЕКО-20 |
|||
1 |
Актуальні проблеми української історії та культури |
+ |
|
2 |
Основи вищої математики |
+ |
|
3 |
Хімія з основами біогеохімії |
+ |
|
4 |
Біологія |
+ |
|
5 |
Вступ до фаху |
+ |
|
6 |
Основи садово-паркового господарства |
+ |
|
7 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
3 |
4 |
|
Група БП-20 |
|||
1 |
Актуальні проблеми української історії та культури |
+ |
|
2 |
Основи вищої математики |
+ |
|
3 |
Основи наукових досліджень в біології |
+ |
|
4 |
Хімія неорганічна |
+ |
|
5 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
|
6 |
Зоологія |
+ |
|
7 |
Психологічна служба в освітніх закладах |
+ |
|
Усього |
3 |
4 |
|
Група БХ-20 |
|||
1 |
Актуальні проблеми української історії та культури |
+ |
|
2 |
Основи вищої математики |
+ |
|
3 |
Основи наукових досліджень в біології |
+ |
|
4 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
|
5 |
Зоологія |
+ |
|
6 |
Загальна хімія |
+ |
|
Усього |
3 |
3 |
|
Група ХІ-20 |
|||
1 |
Актуальні проблеми української історії та культури |
+ |
|
2 |
Основи вищої математики |
+ |
|
3 |
Кількісні розрахунки в хімії |
+ |
|
4 |
Загальна хімія |
+ |
|
5 |
Шкільний курс інформатики |
+ |
|
6 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
2 |
4 |
|
Група ФК-20 |
|||
1 |
Актуальні проблеми української історії та культури |
+ |
|
2 |
Анатомія людини з основами спортивної морфології |
+ |
|
3 |
Теорія і методика фізичного виховання |
+ |
|
4 |
Вступ до спеціальності |
+ |
|
5 |
Характеристика сфери фізичної культури |
+ |
|
6 |
Спортивно-педагогічне вдосконалення |
+ |
|
7 |
Основи спортивного туризму |
+ |
|
Усього |
3 |
4 |
|
Група ЕКО-19 |
|||
1 |
Метеорологія і кліматологія |
+ |
|
2 |
Загальна екологія та неоекологія |
+ |
|
3 |
Фітодизайн |
+ |
|
4 |
Основи академічного письма |
+ |
|
5 |
Основи наукових досліджень |
+ |
|
6 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
2 |
4 |
|
Група БП-19 |
|||
1 |
Біохімія |
+ |
|
2 |
Загальна цитологія і гістологія |
+ |
|
3 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
|
4 |
Зоологія |
+ |
|
5 |
Практикум з загальної психології |
+ |
|
6 |
Основи академічного письма |
+ |
|
7 |
Експериментальна психологія |
+ |
|
8 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
4 |
4 |
|
Група БХ-19 |
|||
1 |
Загальна цитологія і гістологія |
+ |
|
2 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
|
3 |
Зоологія |
+ |
|
4 |
Основи академічного письма |
+ |
|
5 |
Аналітична хімія |
д |
|
6 |
Фізічна та колоїдна хімія |
д |
|
7 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
2 |
5 |
|
Група ХІ-19 |
|||
1 |
Аналітична хімія |
+ |
|
2 |
Техніка хімічного експерименту |
+ |
|
3 |
Органічна хімія |
+ |
|
4 |
Програмування |
+ |
|
5 |
Комп'ютерне навчання на уроках хімії / Комплексні сполуки |
+ |
|
6 |
Основи академічного письма |
+ |
|
7 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
2 |
5 |
|
Група ФК-19 |
|||
1 |
Фізіологія людини |
+ |
|
2 |
Загальна педагогіка |
+ |
|
3 |
Загальна психологія |
+ |
|
4 |
Теорія і методика фізичного виховання |
+ |
|
5 |
Легка атлетика з методикою викладання |
+ |
|
6 |
Гімнастика з методикою викладання |
+ |
|
7 |
Спортивно-педагогічне вдосконалення |
+ |
|
8 |
Основи академічного письма |
+ |
|
9 |
Спеціалізовані види спортивного туризму |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група БП-ск -20 |
|||
1 |
Основи вищої математики |
+ |
|
2 |
Хімія (неорганічна, органічна) |
+ |
|
3 |
Біохімія |
+ |
|
4 |
Загальна цитологія і гістологія |
+ |
|
5 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
|
6 |
Зоологія |
+ |
|
7 |
Практикум з загальної психології |
+ |
|
8 |
Експериментальна психологія |
+ |
|
9 |
Основи академічного письма |
+ |
|
10 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
4 |
6 |
|
Група БХ-ск -20 |
|||
1 |
Основи вищої математики |
+ |
|
2 |
Загальна цитологія і гістологія |
+ |
|
3 |
Ботаніка з основами геоботаніки |
+ |
|
4 |
Зоологія |
+ |
|
5 |
Загальна та неорганічна хімія |
+ |
|
6 |
Аналітична хімія |
д |
|
7 |
Фізічна та колоїдна хімія |
д |
|
8 |
Основи академічного письма |
+ |
|
9 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група ХІ-ск-20 |
|||
1 |
Загальна та неорганічна хімія |
+ |
|
2 |
Аналітична хімія |
+ |
|
3 |
Техніка хімічного експерименту |
+ |
|
4 |
Органічна хімія |
+ |
|
5 |
Програмування |
+ |
|
6 |
Основи вищої математики |
+ |
|
7 |
Комп'ютерне навчання на уроках хімії / Комплексні сполуки |
+ |
|
8 |
Основи академічного письма |
+ |
|
9 |
Фізична культура |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група ЕКО-18 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Моніторинг довкілля |
+ |
|
4 |
Організація управління в екодіяльності |
+ |
|
5 |
Моделювання і прогнозування стану довкілля |
+ |
|
6 |
Урбоекологія |
+ |
|
Усього |
3 |
4 |
|
Група БП-18 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Основи екології та охорони природи |
+ |
|
4 |
Біогеографія |
+ |
|
5 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
6 |
Анатомія людини |
+ |
|
7 |
Екологічні ризик та безпека |
+ |
|
8 |
Курсова робота з педагогіки або психології |
+ |
|
9 |
Етнопсихологія |
+ |
|
10 |
Психодіагностика |
+ |
|
Усього |
4 |
6 |
|
Група БХ-18 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Основи екології та охорони природи |
+ |
|
4 |
Біогеографія |
+ |
|
5 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
6 |
Екологічні ризик та безпека |
+ |
|
7 |
Анатомія людини |
+ |
|
8 |
Органічна хімія |
+ |
|
9 |
Курсова робота з педагогіки або психології |
+ |
|
Усього |
4 |
5 |
|
Група ХІ-18 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
4 |
Фізико-хімічні методи аналізу речовин |
+ |
|
5 |
Органічна хімія |
+ |
|
6 |
Хімічна технологія |
+ |
|
7 |
Програмування |
+ |
|
8 |
Курсова робота |
+ |
|
9 |
Фізична і колоїдна хімія |
+ |
|
10 |
Основи наукових досліджень в хімії |
+ |
|
Усього |
4 |
6 |
|
Група ФК-18 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Спортивна фізіологія |
+ |
|
4 |
Біомеханіка |
+ |
|
5 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
6 |
Фізичне виховання з учнями спецмедгрупи |
+ |
|
7 |
Курсова робота |
+ |
|
8 |
Волейбол з методикою викладання |
||
9 |
Спеціалізовані види спортивного туризму |
+ |
|
Усього |
4 |
4 |
|
Група БП ск 19 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Фізіологія рослин |
||
4 |
Основи екології та охорони природи |
+ |
|
5 |
Біогеографія |
+ |
|
6 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
7 |
Анатомія людини |
+ |
|
8 |
Основи ембріології |
+ |
|
9 |
Математичні методи в психології |
+ |
|
10 |
Екологічні ризик та безпека |
+ |
|
11 |
Курсова робота з педагогіки або психології |
+ |
|
12 |
Етнопсихологія |
+ |
|
13 |
Психодіагностика |
+ |
|
Усього |
4 |
8 |
|
Група БХ-ск-19 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Фізіологія рослин |
||
4 |
Основи екології та охорони природи |
+ |
|
5 |
Біогеографія |
+ |
|
6 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
7 |
Основи ембріології |
+ |
|
8 |
Анатомія людини |
+ |
|
9 |
Екологічні ризик та безпека |
+ |
|
10 |
Курсова робота з педагогіки або психології |
+ |
|
11 |
Органічна хімія |
+ |
|
Усього |
4 |
4 |
|
Група ХІ-ск 19 |
|||
1 |
Економіка |
+ |
|
2 |
За вибором (Етика, Естетика, Релігієзнавство, Логіка, Соц та політ філософ) |
+ |
|
3 |
Вікова і педагогічна психологія |
+ |
|
4 |
Фізико-хімічні методи аналізу речовин |
+ |
|
5 |
Кількісні розрахунки в хімії |
+ |
|
6 |
Фізична і колоїдна хімія |
+ |
|
7 |
Хімічна технологія |
+ |
|
8 |
Органічна хімія |
+ |
|
9 |
Програмування |
+ |
|
10 |
Курсова робота з педагогіки або психології |
+ |
|
11 |
Шкільний курс інформатики |
+ |
|
12 |
Основи наукових досліджень в хімії |
+ |
|
Усього |
5 |
7 |
|
Група БП-17 |
|||
1 |
Біосферологія |
+ |
|
2 |
Екологія рослин |
+ |
|
3 |
Комп'ютерне моделювання в біології |
+ |
|
4 |
Методика навчання біології |
+ |
|
5 |
Генетика з основами селекції |
+ |
|
6 |
Клінічна психологія з основами психотерапії |
+ |
|
7 |
Основи психокорекції |
+ |
|
8 |
Психологічне консультування |
+ |
|
9 |
Курсова робота з методики навчання біології |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група БХ-17 |
|||
1 |
Біосферологія |
+ |
|
2 |
Комп'ютерне моделювання в біології |
+ |
|
3 |
Екологія рослин |
+ |
|
4 |
Методика навчання біології |
+ |
|
5 |
Генетика з основами селекції |
+ |
|
6 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
|
7 |
Біохімія |
+ |
|
8 |
Методика навчання хімії |
+ |
|
9 |
Курсова робота з методики навчання біології |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група ХІ-17 |
|||
1 |
Екохімія і моніторинг навколишнього природного середовища |
+ |
|
2 |
Методика навчання хімії |
+ |
|
3 |
Позакласна робота з хімії |
+ |
|
4 |
Біохімія |
+ |
|
5 |
Хімічна технологія |
+ |
|
6 |
Методика навчання інформатики |
+ |
|
7 |
Основи стереохімії / Механізми органічних реакцій |
+ |
|
8 |
Курсова робота з методики навчання хімії |
+ |
|
9 |
Хімія високомолекулярних сполук / Хімія і технологія очистки води |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група ФК-17 |
|||
1 |
Психолого-педагогічні аспекти фізичного виховання |
+ |
|
2 |
Організація спортивно-масової роботи |
+ |
|
3 |
Волейбол з методикою викладання |
+ |
|
4 |
Баскетбол з методикою викладання |
+ |
|
5 |
Футбол з методикою викладання |
+ |
|
6 |
Спортивно-туристичні ресурси |
+ |
|
7 |
Спортивно-педагогічне вдосконалення |
диф. |
|
8 |
Історія фізичної культури |
+ |
|
Усього |
4 |
4 |
|
Група БП-ск-18 |
|||
1 |
Біосферологія |
+ |
|
2 |
Комп'ютерне моделювання в біології |
+ |
|
3 |
Екологія рослин |
+ |
|
4 |
Методика навчання основ здоровя |
+ |
|
5 |
Методика навчання біології |
+ |
|
6 |
Генетика з основами селекції |
+ |
|
7 |
Основи психокорекції |
+ |
|
8 |
Клінічна психологія з основами психотерапії |
+ |
|
90 |
Психологічне консультування |
+ |
|
10 |
Курсова робота з методики навчання біології |
+ |
|
Усього |
4 |
6 |
|
Група БХ-ск-18 |
|||
1 |
Біосферологія |
+ |
|
2 |
Комп'ютерне моделювання в біології |
+ |
|
3 |
Екологія рослин |
+ |
|
4 |
Методика навчання основ здоров’я |
+ |
|
5 |
Методика навчання біології |
+ |
|
6 |
Генетика з основами селекції |
+ |
|
7 |
Біохімія |
+ |
|
8 |
Методика навчання хімії |
+ |
|
9 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
|
10 |
Курсова робота з методики навчання біології |
+ |
|
Усього |
4 |
6 |
|
Група ХІ-ск-18 |
|||
1 |
Екохімія і моніторинг навколишнього природного середовища |
+ |
|
2 |
Методика навчання хімії |
+ |
|
3 |
Позакласна робота з хімії |
+ |
|
4 |
Біохімія |
+ |
|
5 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
|
6 |
Чисельні методи та моделювання |
+ |
|
7 |
Методика навчання інформатики |
+ |
|
8 |
Курсова робота з методики навчання хімії |
+ |
|
9 |
Комп’ютерне моделювання хімічних процесів |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група БП-м -16 |
|||
1 |
Філософія і методологія науки |
+ |
|
2 |
Психологічні засади управління навчальним процесом |
+ |
|
3 |
Еволюційна екологія |
+ |
|
4 |
Біологія розвитку |
+ |
|
5 |
Рослинність Криворіжжя |
+ |
|
6 |
Зелене будівництво та озеленення пришкільних ділянок |
+ |
|
7 |
Загальна теорія здоров’я |
+ |
|
8 |
Сучасні напрямки психології особистості |
+ |
|
9 |
Психологія творчості |
+ |
|
10 |
Практика діагностико-корекційної роботи в закладах освіти |
+ |
|
11 |
Сімейне консультування та психотерапія |
+ |
|
Усього |
4 |
7 |
|
Група БХ-м -16 |
|||
1 |
Філософія і методологія науки |
+ |
|
2 |
Психологічні засади управління навчальним процесом |
+ |
|
3 |
Еволюційна екологія |
+ |
|
4 |
Біологія розвитку |
+ |
|
5 |
Рослинність Криворіжжя |
+ |
|
6 |
Зелене будівництво та озеленення пришкільних ділянок |
+ |
|
7 |
Неорганічний та органічний синтез |
+ |
|
8 |
Основи хімії гетероциклів |
+ |
|
9 |
Техніка хімічного експерименту |
+ |
|
Усього |
3 |
6 |
|
Група ХІ-м -16 |
|||
1 |
Філософія і методологія науки |
+ |
|
2 |
Психологічні засади управління навчальним процесом |
+ |
|
3 |
Розвязування хімічних задач у сучасній школі |
+ |
|
4 |
Неорганічний та органічний синтез |
+ |
|
5 |
Прикладні аспекти хімії |
+ |
|
6 |
ВЕБ- програмування |
+ |
|
7 |
Чисельні методи та моделювання |
+ |
|
8 |
Інформатична СТЕМ освіта |
+ |
|
Усього |
2 |
6 |