14 листопада 2024 року здобувачки першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти Яна ВІННІК та Катерина ЧОРНА взяли активну участь у роботі ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів “Трансформаційні процеси соціально-економічної системи в умовах сучасних викликів”. Конференція стала майданчиком для обговорення актуальних проблем економічного розвитку України в умовах міжнародних економічних викликів.
Під керівництвом доцентки кафедри туризму та економіки, докторки економічних наук Ірини РОМАНЮК здобувачки представили дослідження з тематики актуальних аспектів у сфері туризму. У рамках підсилення наукової складової освітньої компоненти “Маркетинг у туризмі” Яна ВІННІК представила доповідь на тему “Імідж України як туристичного бренду в умовах міжнародних економічних викликів”, акцентуючи увагу на значенні маркетингу для формування привабливості країни в глобальному масштабі. Катерина Чорна, здобувачка другого рівня вищої освіти (освітні компоненти “Ринок туристичних послуг” та “Стратегічний менеджмент у туризмі та рекреації”), виступила з доповіддю “Роль туризму в стабілізації національної економіки в умовах трансформаційних змін”, підкреслюючи важливість туристичної галузі для економічного відновлення та розвитку країни.
Конференція пройшла у форматі жвавих дискусій та плідного обміну думками, що сприяло розвитку наукових ідей, надихаючи молодих вчених та студентів на подальші дослідження й впровадження інновацій у своїй професійній діяльності.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 301
22.06.2024 р. на кафедрі туризму та економіки відбулися захисти кваліфікаційних робіт здобувачів освіти четвертого курсу спеціальності 242 Туризм.
Представлені на захист роботи являють собою закінчені самостійні дослідження з туристичної тематики.
У переважній більшості кваліфікаційних робіт здобувачі освіти продемонстрували високий рівень вміння працювати із різноманітними джерелами інформації, в тому числі базою статтей Scopus, аналізувати та узагальнювати інформацію, обгрунтовувати поняття та концепції в туризмі. Цікавими виявились практичні дослідження у представлених на захист роботах. В окремих дослідженнях здобувачі освіти здійснили розробки маршрутів нових екскурсій та турів та прораховували їх бюджети, як то "Гастротур до Хорватії", "Екскурсія "Аромат кави у КР", "Віртуальний тур до Кривого Рогу", "Тур по Норвегії", "Тур на фестиваль у Венеції", "Невідома Кіровоградщина", "Активний вікенд у Кривому Розі" тощо. Практичні розділи в окремих роботах являли собою дослідження з аналізу перспектив розвитку певної туристичної, рекреаційної галузі, наприклад: "Аналіз перспектив проведення фестивалів індустріальної тематики у Кривому Розі", "Екскурсійний потенціал Кривого Рогу", "Екскурсійний потенціал Вінничини", "Перспективний план розвитку "Парк-готелю Скіфія", "Пропозиції вдосконалення функціонування рекреаційного підприємства" тощо.
Всі студенти успішно захистили кваліфікаційні роботи та отримали кваліфікацію "Бакалавр туризму. Фахівець туристичного обслуговування, екскурсововд".
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 461
ПЕРЕМОЖНИЙ ДУБЛЬ СТУДЕНТІВ-ТУРИСТІВ
5 червня 2024 року на базі Хмельницького національного університету відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності «Туризм і рекреація». До 20 кращих робіт відібраних до участі в конкурсі потрапили дві роботи, подані з нашого університету. Роботу «Парк-готелі. Розробка перспективного плану розвитку парк-готелю «Скіфія» підготував Яновський Давид (ТУР-20) під керівництвом доцентки Остапчук Ірини Олександрівни. Анастасія Василенко (ТУР-20) під керівництвом доцентки Пацюк Вікторії Сергіївни підготувала дослідження «Волонтерський та солідарний туризм прифронтових регіонів України».
Наші студенти склали гідну конкуренцію своїм колегам з провідних ВНЗ України: Державного торговельно-економічного університету, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Хмельницького національного університету, Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара та інших.
За підсумками проведеного дослідження та результатами публічного захисту нашим студентам присуджено дипломи ІІ ступеню. Тож вітаємо майбутніх бакалаврів та їх керівників з першими науковими здобутками! Бажаємо реалізувати свої теоретичні дослідження в практичній діяльності!
https://tgrs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/57/protokl-_zasid_zhuri.pdf
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 488
8 та 17 травня 2024 року у режимі онлайн кафедра туризму та економіки організувала та провела VІ студентську науково-практичну онлайн-конференцію «Актуальні економічні проблеми України під час російсько-української війни».
Організатором та модератором конференції виступила старший викладач економічних дисциплін кафедри туризму та економіки –Людмила Братченко. У конференції взяли участь студенти факультету географії, туризму та історії.
На конференції здобувачі вищої освіти в своїх доповідях поділились результатами досліджень з питань впливу російсько-української війни на економіку України. Розглянули питання про поточний стан української економіки та роль іноземної фінансової допомоги у цьому процесі; проаналізували стан енергетичного сектора України та представили шляхи відновлення пошкоджених електростанцій; стан металургійної промисловості країни та показники діяльності «АрселорМіттал Кривий Ріг» з початку повномасштабного вторгнення; стан банківської системи України під час війни та перспективи банківського сектору; питання монетарної політики та заходи, які були успішними при стримуванні інфляції та стабілізації валюти; розглянули та дослідили динаміку зміни валютного курсу в Україні під час війни; питання стратегії відновлення економіки України після війни, визначили ТОП-5 пріоритетів на 2024рік; розглянули економічну політику стимулювання повоєнного відновлення; проаналізували стан ринку праці та динаміку його відновлення по регіонам України тощо.
Студенти досліджували і виступали за наступними темами:
1.«Трекер економіки України під час війни (2024р.) . Іноземна фінансова допомога» - доповідач Анастасія Тиднюк, студентка 4-го курсу ГТІ , група ГОЕ-20.
2. «Трекер економіки України під час війни (2024р.). Ринок праці» - доповідач Яна Приходько, студентка 4-го курсу ГТІ, група ГОЕ-20.
3. «Трекер економіки України під час війни (2024р.). Металургія» - доповідач Мунтяну Віолетта, студентка 4-го курсу ГТІ, група ГОЕ-20.
4. «Трекер економіки України під час війни (2024р.). Енергетика» - доповідач Гавронський Максим, студент 4-го курсу ГТІ, група ГОЕ-20.
5. «Валютний курс в Україні в період російсько-української війни» - доповідач Оля Корнієнко, студентка 4-го курсу ГТІ, група ГОЕ-20.
6. «Стратегія відновлення економіки України після війни» - доповідач Олександра Дубачинська, студентка 2-го курсу ГТІ, група ТУР-22.
7. «Економічна політика стимулювання повоєнного відновлення» - доповідач Ксенія Бойко, студентка 2-го курсу ГТІ, група ТУР-22.
8. «Трекер економіки України під час війни (2024р.). Монетарна політика та інфляція» - доповідач Анастасія Гарбарь, студентка 2-го курсу ГТІ, група ТУР-22.
9. «Трекер економіки України під час війни. Банківський сектор» - доповідач Поліна Богданович, студентка 2-го курсу ГТІ, група ТУР-22.
Учасники конференції прийшли до висновку, що в Україні потрібна економічна політика виваженого протекціонізму, активної підтримки підприємництва й стимулювання високотехнологічного експорту. Саме така політика вимагатиме й значного поглиблення обґрунтованості інструментарію реалізації заходів держави, спрямованих на стимулювання повоєнного відновлення української економіки.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 641
17 травня 2024 року здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Катерина Чорна (ТУР 20) під керівництвом доцентки кафедри туризму та економіки, докторки економічних наук Ірини Романюк взяла активну участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів “Сучасні економічні перспективи в умовах формування суспільства сталого розвитку”. На конференції обговорювалися ключові аспекти економічного розвитку в контексті сталого розвитку суспільства.
У рамках підсилення наукової складової освітньої компоненти “Менеджмент у туризмі” здобувачкою було представлено доповідь на тему “Роль управління якістю в підвищенні конкурентоспроможності туристичних підприємств”. Тема дослідження актуальна, оскільки ефективне управління якістю є важливим фактором успіху у сучасному конкурентному середовищі туризму, де важливість задоволення клієнтів, відповідність стандартам та інновації стають домінуючими пріоритетами для бізнесу.
Конференція супроводжувалась плідним обміном думками та ідеями, що надихнуло молодих вчених та здобувачів вищої освіти на подальші дослідження та впровадження інновацій у своїй професійній діяльності.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 428
18 березня 2024 року студентка 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» (ТУР-21) Валерія Образцова взяла участь у Міжнародному заході – другому засіданні щомісячного круглого столу ERIH. Щомісячні зустрічі слугують відкритим простором для обговорення та обміну ідеями у питаннях майбутньої долі об’єктів індустріальної спадщини. Це вкладається у головну парадигму ERIH – вивчати, зберігати, ревіталізувати індустріальну спадщину, перетворити її на туристичні об’єкти, розробляти і просувати різноманітні туристичні маршрути індустріальної спадщини (https://www.erih.net/).
ERIH (Європейська асоціація маршрутів індустріальної спадщини), за підсумками роботи минулорічної літньої школи Європейської школи індустріальної спадщини, ініціює створення «Мережі молодих професіоналів ERIH». Мережа спрямована на молодь від 17 до 35 років, зокрема студентів, а також на молодих спеціалістів і волонтерів на локаціях ERIH. Усіх їх заохочують брати активну участь в обговореннях і проектах у мережі ERIH і вносити свої погляди на сталість, зміну клімату, умови праці, доступність, цифровізацію та дизайн промислової спадщини.
Від імені Генеральної асамблеї ERIH Виконавча рада розробила нову категорію членства для «Молодих професіоналів». Це відкрите товариство для студентів, волонтерів, стажерів, стажистів, аспірантів та будь-кого, хто пройшов перші п’ять років своєї професійної кар’єри. Підхід міждисциплінарний. Вітаються всі дисципліни, пов’язані з індустріальною спадщиною, такі як архітектура та містобудування, культурологія та історія, збереження спадщини, промислова археологія, управління культурою та туризмом, стійкість та комунікаційні науки та суміжні галузі. Анонс цьогорічної літньої школи для молодих професіоналів: https://www.erih.net/industrial-heritage-sumer-school
На початку другого засідання круглого столу була проведена гра з індустріальними мотивами, для залучення більшої уваги аудиторії. Модераторкою зустрічі виступила генеральний секретар ERIH Christiane Baum, яка зазначила те, що на сьогодні немає майже ніяких змін в інформації про організацію та події, але їм виділили грант на 4 роки обсягом 2 млн. євро. Ця сума планується витратитись на залучення молоді до процесу, для ініціатив та проєктів з індустріального туризму.
За останні 4 роки ERIH зробили багато для популяризації індустріальної спадщини, але їм зараз потрібні люди і нові ідеї. Зазначалося, що було б непогано робити прямі трансляції з подїй, але це виходить дуже дорого, тому вони також відкриті для ідей про те, як зробити це більш бюджетно. Відзначений великий успіх відео-змагань з танцями та переглядами цих змагань в Інтернеті, багато людей залишили свої враження під постами і всім дуже сподобалось.
На зустрічі був представлений розклад подій на 2024 рік під егідою ERIH. Проголошені завдання ERIH на найближчі роки: кампанія в соціальних мережах, децентралізоване виробництво контенту, локації, що беруть участь, повинні забезпечити результати, відео, фоторепетицій, отримання кепок, танцюристів на своїх майданчиках тощо. Як це можна найкраще організувати?
Участь наших студентів у подібних заходах є елементом академічної мобільності та створює можливості взяти участь у серйозних європейських проектах з індустріального туризму. Робота круглого столу відбулася англійською мовою, що також сприяє саморозвитку студентів.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 445
В рамках Всесвітнього тижня грошей, який відзначається одночасно у світі та в Україні з 18 до 24 березня 2024 року, кафедра туризму та економіки провела круглі столи серед студентів факультету ГТІ під офіційною темою Global Money Week у 2024 році "Захистіть свої гроші, убезпечте своє майбутнє". Ця тема фокусується на безпечному управлінні грошима та підкреслює важливість відповідального та інформованого ставлення до особистих фінансів, усвідомлення потенційних фінансових ризиків та вміння захищати свої гроші.
Організатор круглих столів - економіст, старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко розповіла студентам про те, що організатором щорічного Всесвітнього тижня грошей виступає міжнародна освітня компанія, метою якої є розвиток фінансової свідомості дітей та молоді, формування необхідних знань, умінь, поведінки та ставлення, необхідних для прийняття розумних та зважених фінансових рішень, що дасть змогу досягти фінансового добробуту та стійкості.
Учасники круглих столів виступили з доповідями, в яких акцентували увагу на тому, що гроші - це невід’ємна частина нашого життя, що без грошей уявити собі сучасний світ неможливо. І з тих пір, як людство винайшло грошову систему, взаємини між людьми та їх спільнотами значно спростилися.
Студенти говорили про те, що у різних країнах гроші бувають дуже, дуже різними. Об'єднує їх одне – люди користуються грошима для купівлі та продажу товарів та послуг. Що, по суті, це і є коротке, але ємне визначення самої сутності грошей.
На заході мова йшла також про те, що більшість людей роблять так багато покупок, що часто не замислюються, чи можна відмовитися від тієї чи іншої речі заради економії грошей та часу. Студенти подискутували з цього питання та прийшли до висновку, що треба завжди продумувати, які необов'язкові витрати можна скоротити.
Найбільш активними учасниками круглих столів були здобувачі вищої освіти: Олександра Швець (ТУР-20, «Гроші різних країн світу»); Анастасія Спірідонова (ТУР-20, «Валюти країн світу»); Альона Поліщук (ТУР-20, «Факти про ранню історію долара США»); Юлія Уманська (ТУР-20, «Як виглядають купюри та монети євро»); Давид Савицький (ТУР-20, «Як фіатні гроші зламали світ»);Катерина Складанюк (ТУР-20 «Від прикраси до валюти. 13 цікавих фактів про гривню»); Катерина Чорна (ТУР-20, «19 речей, на які ми витрачаємо занадто багато грошей»); Ольга Корнієнко (ГОЕ-20, «Види грошей»); Дмитро Іванісік (ГОЕ-20, «Українські гроші»); Ольга Корнієнко (ГОЕ-20, «Види грошей»); Дмитро Іванісік (ГОЕ-20, «Українські гроші»); Олександра Дубачинська та Ксенія Бойко (ТУР-22, «Від прикраси до валюти. Історія української гривні»);Єкатерина Абраменко, Поліна Богданович, Анастасія Гарбарь, Ангеліна Кернична (ТУР-22, «19 та 37 цікавих фактів про гроші»).
Студентство факультету географії, туризму та історії підтримали постійне гасло Global Money Week — "Навчайся! Накопичуй! Заробляй!».
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 431
По закінченню семестру на платформі Moodle кафедра туризму та економіки провела внутрішньовузівську олімпіаду з циклу економічних дисциплін серед здобувачів вищої освіти 3-х та 4-х курсів різних факультетів КДПУ.
В олімпіаді взяли участь 124 здобувача вищої освіти 3-х та 4-х курсів різних факультетів КДПУ, де викладались дисципліни «Основи бізнесу та підприємницької діяльності» (вибіркова) – 3 потоки; «Економічна теорія» (ТУР-21); «Економіка» (СМК-21); «Основи підприємницької діяльності» (СМК-20).
Завдання олімпіади з економічних дисциплін містили 115 тестових питань (закритої та відкритої форм) з усієї структури економіки. Максимальна оцінка олімпіади – 10 балів.
Підготовку тестових питань олімпіади та її проведення виконала старший викладач кафедри Людмила Братченко.
Дисципліна «Основи бізнесу та підприємницької діяльності» (вибіркова) (1 потік (1, 2 групи: ГОЕ-21, СМК-21, МХК-21, МІ-21, ФК-21, БП-21). З 1-го потоку в олімпіаді взяли участь 37 здобувачів вищої освіти. Найкращі результати олімпіади 1-го потоку (70% і більше правильних відповідей).
№№ |
Дисципліна |
Прізвище, ім’я |
Кількість балів |
Факультет, група |
1. |
«Основи бізнесу та підприємницької діяльності» |
Ущіповський Денис |
9,57 |
Природничий,ФК-21 |
2. |
Посьмашний Максим |
9,13 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
3. |
Журбей Каміла |
9,13 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
4. |
Кобилко Владислава |
8,96 |
Мистецтв , МХК-21 |
|
5. |
Овчинникова Анастасія |
8,87 |
Природничий, БП-21 |
|
6. |
Рубан Євгенія |
8,87 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
7. |
Шкурко Валерія |
8,78 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
8. |
Горобей Владислава |
8,7 |
Мистецтв , МХК-21 |
|
9. |
Лівак Ірина |
8,43 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
10. |
Ковтун Віталій |
8,43 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
11. |
Полтавець Анна |
8,09 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
12. |
Ткачова Катерина |
8,0 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
13. |
Мельніков Ярослав |
7,65 |
ГТІ, ГОЕ-21 |
|
14. |
Олексієнко Валерія |
7,39 |
Природничий, БП-21 |
|
15. |
Коптєв Владислав |
7,04 |
Мистецтв, МХК-21 |
Загальна кількість студентів за діапазонами оцінювання 1 потік.
Дисципліна «Основи бізнесу та підприємницької діяльності» (вибіркова) (2 потік (3, 6 групи: ОМ-21, ДГ--21, ПП-21, ПНІ-21, ДВ-21, ПТск-21, ТНІск-21, ХХК- 21). З 2-го потоку в олімпіаді прийняли участь 30 здобувачів вищої освіти. Найкращі результати олімпіади 2-го потоку (70% і більше правильних відповідей).
№№ |
Дисципліна |
Прізвище, ім’я |
Кількість балів |
Факультет, група |
1. |
«Основи бізнесу та підприємницької діяльності» |
Ващенко Євгенія |
9,39 |
Мистецтв, ОМ-21 |
2. |
Роменська Ірина |
8,87 |
Мистецтв, ОМ-21 |
|
3. |
Ватраль Борис |
8,78 |
Мистецтв, ОМ-21 |
|
4. |
Ущіповська Діана |
7,3 |
Мистецтв, ОМ-21 |
|
5. |
Діброва Анна |
7,3 |
Мистецтв, ОМ-21 |
|
6. |
Заєць Уляна |
7,22 |
Мистецтв, ОМ-21 |
|
7. |
Марченко Марія |
7,13 |
Психолого-педагогічний, ПП-21 |
|
8. |
Волкова Дар'я |
7,04 |
Психолого-педагогічний, ПНІ-21 |
Загальна кількість студентів за діапазонами оцінювання 2 потік.
Дисципліна «Основи бізнесу та підприємницької діяльності» (вибіркова) (3 потік (4, 5 групи: УФР-21, УПФ--21, УАФ-21, АФП-21, АНФ-21, НАФ-21, АНП-21). З 3-го потоку в олімпіаді прийняли участь 37 здобувачів вищої освіти. Найкращі результати олімпіади 3-го потоку (70% і більше правильних відповідей).
№№ Дисципліна Прізвище, ім’я Кількість балів Факультет, група
1. «Основи бізнесу та підприємницької діяльності» Друкарь Ірина 8,17 Іноземних мов, АНФ-21
2. Хараїм Марія 8,09 Української філології, УПФ-21
3. Мунтян Марія 7,83 Іноземних мов, АФП-21
4. Скопенко Ольга 7,83 Іноземних мов, АНП-21
5. Снісаренко Анастасія 7,65 Іноземних мов, НАФ-21
6. Фальчук Дар’я 7,3 Української філології, УМЛ-21
7. Великанич Анна 7,22 Іноземних мов, АНФ-21
8. Казаков Ярослав 7,22 Іноземних мов, АНП-21
9. Хміль Анна 7,13 Іноземних мов, АНФ-21
10.Мігуцька Марія 7,04 Іноземних мов, АНФ-21
Загальна кількість студентів за діапазонами оцінювання 3 потік.
Дисципліна «Економічна теорія» (ТУР-21). З цієї дисципліни (ТУР-21) в олімпіаді прийняли участь 8 здобувачів вищої освіти. Найкращі результати олімпіади (ТУР-21) (70% і більше правильних відповідей).
№№ |
Дисципліна |
Прізвище, ім’я |
Кількість балів |
Факультет, група |
1. . |
«Економічна теорія» |
Віннік Яна |
7,22 |
ГТІ, ТУР-21 |
Загальна кількість студентів за діапазонами оцінювання ТУР-21.
Дисципліна «Економіка» (СМК-21). З цієї дисципліни (СМК-21) в олімпіаді прийняли участь 7 здобувачів вищої освіти. Найкращі результати олімпіади (СМК-21) (70% і більше правильних відповідей).
№№ |
Дисципліна |
Прізвище, ім’я |
Кількість балів |
Факультет, група |
1. |
«Економіка» |
Піковець Анна |
8,09 |
ГТІ, СМК-21 |
2. |
Орлова Вероніка |
7,39 |
||
3. |
Бикова Євгенія |
7,13 |
||
4. |
Венжега Дар`я |
7,04 |
Загальна кількість студентів за діапазонами оцінювання СМК-21.
Дисципліна «Основи підприємницької діяльності» (СМК-20). З цієї дисципліни (СМК-21) в олімпіаді прийняли участь 5 здобувачів вищої освіти. Найкращі результати олімпіади (СМК-20) (60% і більше правильних відповідей).
№№ |
Дисципліна |
Прізвище, ім’я |
Кількість балів |
Факультет, група |
1. |
«Основи підприємницької діяльності» |
Копанчук Тетяна |
6,61 |
ГТІ, СМК-20 |
2. |
Карась Катерина |
6,26 |
Загальна кількість студентів за діапазонами оцінювання СМК-20.
За результатами проведеної олімпіади з циклу економічних дисциплін місця розподілились таким чином:
1 місце - Денис Ущіповський (9,57 б.) , група ФК-21, природничий факультет.
2 місце – Євгенія Ващенко (9,39 б.), група ОМ-21 (9,39 б.), факультет мистецтв.
3 місце - Максим Посьмашний (9,13 б.) та Каміла Журбей (9,13 б.), група ГОЕ-21, факультет географії, туризму та історії.
Вітаємо переможців та усіх учасників олімпіади з економіки. Бажаємо набуті теоретичні знання з циклу економічних дисциплін впроваджувати у повсякденному житті та в різних сферах економіки України.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 503
13-14 грудня 2023 року у режимі онлайн кафедра туризму та економіки організувала та провела V студентську науково-практичну онлайн-конференцію «Актуальні економічні проблеми України під час російсько-української війни».
Організатором та модератором конференції виступила старший викладач економічних дисциплін кафедри туризму та економіки – Людмила Братченко. У конференції взяли участь 16 студентів різних факультетів університету.
Здобувачі вищої освіти в своїх доповідях навели результати дослідження впливу російської агресії на українську економіку, українське суспільство, зробили аналіз прямих та опосередкованих наслідків війни на зайнятість, рівень життя населення, сферу соціального захисту та ринок праці. У своїх дослідженнях студенти розглянули інструменти державної політики та ефективність державних антикризових заходів, спрямованих на підтримку населення України.
Студенти досліджували і виступали за наступними темами:
- «Українська економіка в умовах російсько-української війни» - доповідач Юлія Міщенко, студент 3-го курсу природничого факультету, група БП-21.
- «Російсько-українська економічна війна» - доповідач Валерія Олексієнко, студент 3-го курсу природничого факультету, група БП-21.
- «Фінансово-економічні наслідки російсько-української війни» - доповідачі: Анна Полтавець, студент 3-го курсу факультету ГТІ, група ГОЕ-21; Катерина Лиса, студентка факультету іноземних мов, група АФП-21; Дар'я Волкова і Дар'я Ліварчук, студентки психолого-педагогічного факультету, група ПНІ-21.
- «Про відновлення економіки України у міру адаптації до війни» - доповідачі: Дар'я Муравська, студентка 3-го курсу ФМФ, група МІ-21, Данило Бойко, студент 3-го курсу ФМФ, група МІ-21 та Марія Погрібна, студентка 3-го курсу факультету української філології, група УПФ-21, Садиріна Катерина, студентка 3-го курсу факультету мистецтв, група МХК-21.
- «Стан ринку праці України під час російсько-української війни» - доповідачі: Євгенія Бикова, студентка 3-го курсу факультету ГТІ, група СМК-21 та Дар'я Муравська, студентка 3-го курсу ФМФ, група МІ-21.
- «Як війна в Україні змінює економічний і бізнесовий ландшафти країн, регіонів та світу» - доповідачі: Анастасія Залізняк та Валерія Шкурко, студентки 3-го курсу факультету ГТІ, група ГОЕ-21., Юлія Гаврилевич та Олена Калько, студентки факультету української філології, група УПФ-21.
- «Підтримка українського бізнесу в умовах російсько-української війни» - доповідачі: Дар'я Фальчук та Марія Грицан, студентки факультету української філології, група УМЛ-21.
- «Основні висновки про економічну політику під час війни та в період післявоєнної відбудови» - доповідач: Денис Комаров, студент факультету дошкільної та технологічної освіти, група ПТск-21.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 650
6 грудня 2023 року в рамках діяльності наукової проблемної групи «Трансформація виробничих просторів для потреб туризму» (науковий керівник - доцент кафедри туризму та економіки Вікторія Пацюк) відбулася презентація студентських проєктів регенерації виробничих просторів Кривого Рогу.
Cтуденти, обравши одну з локацій міста Кривого Рогу для опрацювання, повинні були докладно вивчити провідний досвід закордонних аналогів, проаналізувати можливості криворізького об’єкту для його імплементації та запропонувати свої вектори регенерації обраної індустріальної локації.
Як результат, майбутніми бакалаврами було підготовлено 4 проєкти:
- ревіталізації швейної фабрики «Полстар» на краєзнавчий музей;
- регенерації площі Шахтарської Слави та кінотеатру «Родіна» з акцентом на шахтарську тематику;
- організація закладу харчування на березі затопленого Карачунівського кар’єру;
- створення сучасного парку зелених технологій на Петрівському відвалі.
Після презентації кожного з проєктів відбувалися обговорення всіма учасниками проблемної групи доцільності та ймовірності реалізації кожного із запропонованих проектів, аналізувалась цільова категорія, для якої даний проект міг би стати актуальним.
Завданнями заходів подібного формату є продукування креативних ідей та розвиток критичного мислення, що в майбутньому відобразиться на ефективності діяльності нинішніх студентів на професійній та громадській ниві.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 562