Кафедра декоративно-прикладного мистецтва та дизайну
Факультет мистецтв

MyCollages 5

На початку вересня на 4 курсі спеціальності 022 Дизайн (гр. Д-17) в межах навчальної дисципліни «Основи етнодизайну» відбулася відкрита лекція к.п.н., доц. кафедри ДПМ та дизайну Ейвас Л.Ф. за темою «Історія розвитку ткацтва та килимарства. Вітчизняні осередки ткацтва. Традиційні прийоми та способи ткання». На лекції були присутні викладачі кафедри ДПМ та дизайну: к.п.н., доцент Щербина В.Г., к.п.н., доцент Марченко А.А., к.п.н., ст. викладач Ємельова А.П., ст. викладач Школяр А.В. 

У відповідності до робочої програми з курсу «Основи етнодизайну» (автор Ейвас Л.Ф.)  викладачем було ґрунтовно висвітлено питання історії, теорії та методики ткацтва та килимарства в світовому та українському контекстах. На початку заняття викладачеві вдалося шляхом постановки проблемних запитань не лише актуалізувати опорні знання студентів з історії та теорії етнічного дизайну, а й мотивувати їх до сприйняття нової наукової інформації стосовно певного галузевого напряму народного й професійного мистецтва. В своїй лекції Ейвас Л.Ф. зупинилася на питаннях творчого переосмислення усталених традицій народного мистецтва в сучасній дизайнерській практиці.

За допомогою мультимедійних засобів навчання викладач доречно проілюструвала поступовий розвиток мистецтва ткацтва та килимарства від народного до професійного в історичному та стильовому ракурсах, навела чисельні приклади інтерпретації зразків народного мистецтва та поступовий перехід їх в добутки дизайну в етнічному стилі. Навчальний матеріал було представлено студентській аудиторії  за допомогою електронного посібника з активними гіпер-покликаннями, що сприяло зацікавленню студентської аудиторії, активізації уваги й прогнозувало успішне засвоєння лекційного матеріалу.

План лекції було виконано у повному обсязі, підведення підсумків відбулося через зворотній зв’язок з аудиторією: лектор поставила контрольні запитання і відповіла на запитання аудиторії.

 Маючи багаторічний досвід викладацької роботи, Ейвас Л.Ф. під час пояснення навчального матеріалу вдало поєднувала традиційні та інтерактивні технології навчання: мозковий штурм, постановку проблемних питань, колективне обговорення.

12694
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша