11-13 травня відбулася 26а туристична виставка UITT: «УКРАЇНА - Подорожі та Туризм», яка постійно відкладалася з причин запобігання поширення коронавірусу. Незважаючи на п'ять переносів термінів проведення, все локдауни і обмеження їм вдалося зібрати 150 учасників з 14-ти країн Світу.
Наші студенти 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» (група ТУР-18) разом з доцентом кафедри «Туризму та економіки» Коровіною О.В. побували на міжнародній професійній виставці, де зібралися представники туристичного бізнесу як міжнародних туристичних організацій, так і національних та регіональних туристичних комітетів, туристичних операторів і турагентств, представників держструктур, авіа, готелів, перевізників та медіа. Скільки вражень, знайомств, захоплюючих розповідей почули під час перебування на туристичній виставці.
Яскраво, оригінально з застосуванням сучасних гаджетів презентував Кривий Ріг в особі КП «Інститут міста Кривого Рогу» та управління економіки міськвиконкому, а також і нашої туристичної організації «Кривбастур – туристичний центр Кривого Рогу», розповідаючи про промисловий туризм у місті.
Підходило багато зацікавлених людей, які задавали питання стосовно можливості побувати у Кривому Розі та познайомитися з специфікою міста, з його промисловими особливостями та процесом видобутку і збагачення залізної руди. Криворізькі менеджери з туризму пропонували людям застосувати гаджети, одягаючи на очі, які показували 3D зображення. Гості мали можливість віртуально спуститися у шахту і на власні очі побачити як відбувається процес видобутку залізної руди. Також цікаво було віртуально покататися на велосипеді по промисловим місцям та відчути задоволення від того, що ти летиш разом з велосипедом як єдине ціле.
На виставці наші студенти побачили як представляють свої туристичні продукти організації інших міст і країн та які маркетингові інструменти використовували для зацікавлення потенційних клієнтів. Було зібрано багато яскравих буклетів, рекламок, книжок-описів місць відпочинку, карт-схем маршрутів туристичних пропозицій. Очі забігалися, скільки в Україні яскравих цікавих місць, які потрібно відвідати. Багато міст презентували гарні місця відпочинку, лікувально-оздоровчий туризм, еногастрономічний туризм, спортивний туризм. Запам’яталися пропозиції з Полтавщини, Одеси, Суми, Вінниці, Запоріжжя, Донеччини, Луганщини тощо.
Знайомство з представниками туризму інших міст дає нові можливості у розвитку туристичної галузі. Взаємні відвідування регіонів та дестинацій нададуть можливості поширювати знання та отримувати яскраві емоції від знайомства з іншими містами та традиціями, історією та сучасними цікавинками.
Незабутні враження отримали студенти від знайомства міжнародних туристичних пропозицій. На виставці були присутні представники з Туреччини, Єгипту, Домініканської республіки, Болгарії, Польщі, Чорногорії, Хорватії та інших країн, які дарували також яскраві буклети, книжки з описами місць відпочинку, кому щастило, навіть чашки, ручки тощо. Було цікаво порівняти маркетингові інструменти заохочення потенційних клієнтів.
Участь у виставці виявилась для наших студентів дуже корисною, пізнавальною, емоційною. Маємо надію, що в наступному році нам пощастить знову з нашими студентами прийняти участь у міжнародній виставці.
Дякуємо ректору КДПУ Ярославу Шрамку за надані викладачеві та студентам відрядження. Це дозволило підняти фах викладачу Олені Коровіній з галузі маркетингу туризму, а студентам розширити практичні знання з менеджменту та маркетингу в туризмі.
До зустрічі на осінній туристичній виставці UITM’21 – 5–7 жовтня!