№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові здобувача |
Форма навчання |
Тема роботи |
Науковий керівник |
1 |
Абасов Акім Акіфович |
денна |
Використання лексичних особливостей прози Ірен Роздобудько під час вивчення лексикології в профільній школі |
доц., к. філол. н. Березовська-Савчук Н. А. |
2 |
Бабенко Наталія Вікторівна |
денна |
Удосконалення навичок діалогічного мовлення учнів та учениць профільної школи під час вивчення фразеології |
доц., к. філол. н. Шарманова Н. М. |
3 |
Городецька Анна Миколаївна |
денна |
Структурно-семантичні параметри фармацевтичної терміносистеми: лінгвістичний та лінгводидактичний аспекти |
проф., д. філол. н. Колоїз Ж. В. |
4 |
Гребень Оксана Михайлівна |
денна |
Формування духовно-багатої особистості учнів та учениць профільної школи на етапі поглиблення та систематизації знань із фразеології |
проф., д. пед. н. Бакум З. П. |
5 |
Грубляк Валерія Анатоліївна |
денна |
Соціоісторичні зміни топоніміки Південної України та методика вивчення їх у профільній школі |
доц., к. філол. н. Малюга Н. М. |
6 |
Колесник Лілія Андріївна |
денна |
Методика організації елективних курсів з української мови у профільній школі |
доц., к. філол. н. Шарманова Н. М. |
7 |
Кучма Роман Сергійович |
денна |
Мовностилістичні виміри сучасної української афористики та методика вивчення афоризмів на уроках української мови у старшій школі |
проф., д. філол. н. Колоїз Ж. В. |
8 |
М’яч Ганна Геннадіївна |
денна |
Реалізація соціокультурної змістової лінії чинної програми з української мови в профільній школі (на матеріалі змін топонімічного простору) |
доц., к. філол. н. Малюга Н. М. |
9 |
Отрошко Ольга Геннадіївна |
денна |
Реалізація соціокультурної змістової лінії в навчанні української мови профільної школи |
доц., к. філол. н. Шарманова Н. М. |
10 |
Лесик Дарина Юріївна |
денна |
Пейоративна лексика як засіб упровадження принципу текстоцентризму на уроках української мови профільної школи |
доц., к. філол. н. Малюга Н. М. |
11 |
Пугач Анна Дмитрівна |
денна |
Удосконалення комунікативної компетенції учнів та учениць профільної школи через аналіз чужого мовлення в жіночій прозі |
доц., к. філол. н. Малюга Н. М. |
12 |
Румма Катерина Володимирівна |
денна |
Формування загальнокультурної компетентності здобувачів і здобувачок освіти профільної школи в навчанні фразеології |
доц., к. філол. н. Шарманова Н. М. |
13 |
Самойленко Валерія Віталіївна |
денна |
Мовні кліше в сучасних регіональних медіа як засіб формування комунікативної компетентності учнів та учениць профільної школи |
доц., к. філол. н. Шарманова Н. М. |
14 |
Терещенко Анастасія Михайлівна |
денна |
Збагачення мовлення учнів та учениць синестезійними образними корелятами поезії шістдесятників у профільній школі |
проф., д. пед. н. Мішеніна Т. М. |
15 |
Чернюк Поліна Володимирівна |
денна |
Неологізми в сучасній комбатантській прозі як засіб збагачення мовлення учнів та учениць профільної школи |
доц., к. філол. н. Городецька В. А. |
16 |
Чумаченко Аліна Олександрівна |
денна |
Функційно-стилістичний підхід до вивчення засобів художньої ономастики в профільній школі |
доц., к. філол. н. Малюга Н. М. |
17 |
Шаповал Яна Сергіївна |
денна |
Структурно-семантичні параметри фразеологічних одиниць з національно маркованим компонентом та інноваційні методики вивчення фразеологізмів у старшій школі |
проф., д. філол. н. Колоїз Ж. В. |
18 |
Андрощук Оксана Станіславівна |
заочна |
Реалізація мовленнєвої змістової лінії під час навчання лексикології в профільній школі |
проф., д. пед. н. Бакум З. П. |
19 |
Віхор Тетяна Володимирівна |
заочна |
Формування орфографічної грамотності учнів та учениць під час навчання орфографії української мови у профільній школі |
доц., к. філол. н. Бузько С. А. |
20 |
Масік Світлана Володимирівна |
заочна |
Формування екологічної грамотності і здорового способу життя учнів та учениць під час поглиблення і систематизації знань із морфології в профільній школі |
проф., д. пед. н. Бакум З. П. |
Тематика кваліфікаційних робіт на 2023-2024 н. р.
- Автор: Кафедра українскої мови
- Перегляди: 33