Про свій перший досвід педагогічної діяльності, про неоднозначні емоції та враження від занурення у вир бурхливого шкільного життя прозвітували майбутні словесники на підсумковій конференції з виробничої педагогічної практики, яка відбулася 26 березня на факультеті української філології.Звітуючи про результати власної педагогічної активності, студенти ІV курсу зауважили, що педпрактика була корисною, змістовною, подарувала позитивні враження, досвід проведення навчальної роботи з основної та додаткової спеціальностей, позакласної роботи з фаху, виховної та методичної роботи, сприяла усвідомленню призначення вчителя.
Здобувачі вищої освіти акцентували на сприятливій психологічній атмосфері, що панує в педагогічних колективах баз практики (КПГ, КЗШ № 15 ім. М. Решетняка, КЗШ № 26, КЗШ № 103, КНВК № 35 «Імпульс», КЗШ № 125, КЗШ № 126, КПНЛ, КГ № 14, КГ № 91, КЗШ № 27, КЗШ № 68), висловлювали щиру вдячність методистам, учителям-наставникам, адміністрації закладів середньої освіти за допомогу та підтримку.
«Педагогічна практика – цікавий, незабутній, водночас дуже важливий етап формування професійних умінь і навичок. Спілкування з учнями в умовах реального шкільного життя дозволило відчути себе справжніми педагогами», – зауважила Валерія Карнаух.
Запропоновані студентами фото- й відеоматеріали продемонстрували фрагменти уроків, виховних, позакласних, профорієнтаційних заходів, проведених практикантами. Усі з присутніх висновкували: практика є найефективнішою формою професійного становлення бакалаврів.Методисти з основної та додаткової спеціальностей, які взяли участь у підсумковій конференції, зазначили, що студенти переважно успішно пройшли всі етапи виробничої практики, добре впорались із поставленими завданнями й побажали подальших успіхів у навчанні.
Відтак виставлено оцінки, підбито підсумки першої активної виробничої практики майбутніх учителів-словесників. Сподіваємося, що вона, дійсно, стала важливим кроком у професійному зростанні бакалаврів, принесла їм задоволення й упевненість у правильному виборі свого фаху.
ПЕРШИЙ ДОСВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Автор: Кафедра української мови
- Перегляди: 430