19 жовтня 2021 року відбулися два засідання – кафедри української мови й міжкафедрального методсемінару, – об’єднані спільним питанням про особливості акредитації здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Обговоренню цього питання передували виступи доповідачів на засіданні кафедри з дотичної тематики: про результати внутрішньої експертизи за критеріями, за якими НАЗЯВО оцінює ОП (проф. Бакум З. П., проф. Білоконенко Л. А., доц. Малюга Н. М.), та про рекомендації щодо усунення недоліків і подальшого удосконалення освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії PhD зі спеціальності 035 Філологія, викладені у звіті експертної групи та експертному висновку ГЕР (проф. Колоїз Ж. В.). Обидва засідання були проведені за участю стейкхолдерів, студентів-магістрантів, декана та професорсько-викладацького складу факультету української філології.
Відповідно до Положення про освітні програми у Криворізькому державному педагогічному університеті від 29.06.2021 року, гаранти кожної з освітніх програм другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) презентували освітні комплекси, які дають змогу підготувати вчителів-словесників з отриманням двох спеціальностей, предметних спеціальностей і додаткових спеціалізацій:
1. Українська мова і література. Психологія (проф. Білоконенко Л. А.).
2. Українська мова і література. Англійська мова (доц. Малюга Н. М.).
3. Українська мова і література. Редагування освітніх видань (проф. Ковпік С. І.).
Запрошені стейкхолдери з інших освітніх закладів міста й України дали позитивну оцінку представленим програмам, оскільки попередньо висловили певні пропозиції, враховані на момент презентації ОП.
Здобувачі освіти, які навчаються в магістратурі за різними освітніми програмами, мали змогу поставити низку питань до гарантів, уточнити для себе ті або ті окремі положення, отримати відповідні коментарі від декана факультету, завідувача кафедри української мови й учасників груп забезпечення щодо опанування професійних кваліфікацій та можливості участі у студентських програмах академічної мобільності.