Сьогодні, 3 листопада 2021 року, викладачі кафедри української мови Криворізького державного педагогічного університету на чолі з першим проректором к. філол. н., доц. Оксаною Остроушко й завідувачем кафедри д. філол. н., проф. Жанною Колоїз узяли участь у міжнародному науково-практичному вебінарі «Підприємництво в крос-культурному вимірі», проведеному на базі університету Куала Лумпур – UniKL (Малайзія).
Міжнародний вебінар організовано науково-педагогічним складом університету UniKL для широкого загалу: аспірантів, докторантів, професорсько-викладацьких колективів, Ради директорів університету UniKL, підприємців. Модератором зустрічі виступив д-р Норхаірі бін Ахмад (Dr. Norkhairi Ahmad). У центрі уваги доповідачів постала проблематика полікультурної (крос-культурної) комунікації з її виявом у царині підприємництва. Гостьові лектори – філологиня Оксана Чайка, доцент кафедри іноземної філології та перекладу гуманітарно-педагогічного факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України, і пан Каг Ї Еґ (Mr Kah Yee Eg), почесний президент закордонної Китайської Асоціації, голова правління й засновник UCrest Berhad, – зробили акцент на різних аспектах міжкультурної взаємодії в умовах постіндустріальної цивілізації. Учасники міжнародного вебінару мали змогу осмислити інтегральні засади полікультурності, а відтак і полілінгвальності, їх когнітивно-перцептивного, психо-емоційного модусів у галузі підприємництва, його крос-культурних векторів у національній інтерпретації та оцінити практичний досвід ведення підприємницької діяльності в міжкультурній площині. Після виголошення тем, у процесі панельного обговорення, учасники не лише заслухали відповіді спікерів на запитання аудиторії, а й ознайомилися з іншою інформацією без обмеження заявленою проблематикою. Так, організатори вебінару запропонували гостям перегляд презентаційних матеріалів про місію університету Куала Лумпур, його візію, шляхи становлення, структуру, логістику й функціювання за різними напрямками, міжнародну діяльність і запросили всіх учасників вебінару до академічної кооперації та подальшого співробітництва.