23 грудня 2021 року студенти факультету української філології взяли активну участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Образне слово Придніпров’я», яка проходила на базі Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в онлайн-форматі та згуртувала коло учасників із різних вишів України, а не тільки Придніпровського промислового регіону. Здобувачі вищої освіти бакалаврського й магістерського рівнів із Криворізького державного педагогічного університету гідно презентували власні лінгвістичні здобутки й виступили з доповідями, присвяченими актуальним питанням мовознавчої царини. Доповіді молодих мовознавців із Криворізького педагогічного були підготовлені в рамках різних дослідницьких програм і загальної проблематики, запропонованої організаторами конференції для широкого обговорення :
1. Лінгвістичний дискурс Придніпров’я: осягнення минулого і сьогодення.
2. Художній дискурс літератури Придніпров’я.
3. Публіцистичний дискурс у сучасних вимірах.
4. Мовно-літературні виміри досліджень сучасної літератури.
5. Культурологічний підхід до викладання мови та літератури.
6. Інформаційний простір фольклорного та літературного тексту.Під час наукового форуму криворізькі студенти під керівництвом своїх наукових наставників – д. філол. н., проф. Жанни Колоїз, к.філол. н., доц. Наталії Малюги, к. філол. н., доц. Наталі Шарманової – акцентували на проблемних питаннях сучасного українського мовознавства, розкрили багатогранні аспекти лінгвальної практики різних мовнокультурних спільнот, і зокрема в соціокультурному просторі Придніпров’я.
Актуальність порушених наукових питань, узагальнення майбутніми словесниками досвіду вітчизняних і зарубіжних лінгвістів із тієї або тієї проблеми, окреслення нерозв’язаних раніше дискусійних моментів, аргументований виклад основного матеріалу з теми дослідження, змістовність студентських доповідей, супроводжуваних мультимедійними презентаціями, а також активна участь наших здобувачів у науковій дискусії, уміння давати вичерпні відповіді на запитання учасників конференції чи секційних модераторів у процесі представлення власних проєктів були по праву високо оцінені оргкомітетом дипломами й сертифікатами.
Тож нині ми впевнені: залучення нової генерації філологів до активного обговорення актуальних мовознавчих питань є досить важливим задля їх фахового становлення.
Щиро вітаємо наших дослідників мови й бажаємо їм подальших наукових здобутків!