26 листопада 2024 року на кафедрі української мови дистанційно з використанням платформи ZOOM відбувся захист курсових робіт із сучасної української літературної мови, підготовлених студентами 4 курсу.
Склад комісії: проф. Мішеніна Т. М., проф. Колоїз Ж. В., доц. Асмаковська Г. Г., доц. Березовська-Савчук Н. А., доц. Малюга Н. М.
Курсова робота з української мови, як відомо, є одним із видів наукової роботи, самостійним навчально-науковим дослідженням студентів, що передбачає поглиблення й узагальнення здобутих знань, розвиток дослідницьких навичок, спроможності самостійного осмислення філологічної проблематики.
Здобувачі освіти мали змогу продемонструвати членам комісії свій науково-дослідницький проєкт, ознайомити з результатами власних наукових пошуків. Доповіді на теми курсових робіт було оформлено у вигляді презентацій, кожна з яких відображала основні етапи дослідницької праці, а також висновки. У своїх наукових розвідках студенти розв’язували актуальні проблеми українського мовознавства.
До захисту було представлено такі роботи:
1. «Стилістичні властивості термінів у творчості Олеся Бердника (на матеріалі роману «Вогнесміх»)» (Фальчук Д., група УМЛ-21);
2. «Часова і способова транспозиція дієслівних форм (на матеріалі творів Марії Матіос)» (Гришальова Н., група УАФ-21);
3. «Структурна організація лексико-семантичного поля «війна» в романі «Доця» Тамари Горіха Зерня» (Лубенець Б., група УАФ-21);
4. «Структурно-семантичні та функційно-стилістичні особливості запозиченої лексики в романі Андрія Кокотюхи «Таємне джерело» (Олійник В., група УАФ-21);
5. «Мовностилістичні параметри оголошень і повідомлень у сфері сповіщення в регіональних транспортних засобах» (Синяговська О., група УАФ-21);
6. «Фраземіка в системі письменницького ідіостилю (на матеріалі творів Володимира Лиса)» (Боженко Д., група УПФ-21);
7. «Особливості функціонування термінів у романі «Інфекція» Степана Процюка» (Лавриненко Н., група УПФ-21);
8. «Особливості найменувань українських страв і продуктів харчування в дитячому фольклорі (на матеріалі казок)» (Погрібна М., група УПФ-21).
Під час оцінювання курсових робіт члени комісії враховували актуальність теми, відповідність змісту курсової роботи темі, меті і завданням, визначеним у вступі, якість оформлення курсової роботи, вчасність подання роботи науковому керівнику, а також якість захисту.
Як свідчать результати такої академічної комунікації, привселюдний захист курсових робіт дає змогу удосконалити вміння й навички публічного виступу, наукової дискусії, допомагає структурувати особисту дослідницьку позицію, відстоювати результати власних наукових пошуків.
Вітаємо студентів з успішним захистом!