Кафедра загальної та вікової психології
Психолого-педагогічний факультет

       Продовжуючи гарну традицію гостьових запрошень експертів галузі на пари викладачів кафедри загальної та вікової психології 14.10.2022 р. на лекцію для студентів III курсу двох факультетів (ГТІ та ФМФ) з курсу "Вікова і педагогічна психологія" від к.психол.н. Світлани Дрібас була запрошена фахівчиня в області психології Оксана Філіпенко (психолог вищої категорії ліцею № 1 Павлоградської міської ради, психолог-методист, супервізорка, керівниця об’єднаної спільноти працівників психологічної служби м. Павлограда, член ВГО «Арт-терапевтична асоціація»). 

                           Screenshot 23          Screenshot 1

        Разом з експертом галузі студенти обговорили актуальне для них питання юнацької самоідентифікації, подискутували про особливості провідної діяльності старшокласників і визначили стратегії майбутньої взаємодії з учнями, у якості працюючих освітян. У форматі інтерактивної вправи "Потяг життя старшокласника" Оксані Філіпенко вдалося налагодити комунікацію зі студентською аудиторією і розглянути тему лекції з чотирьох позицій: 1) вікові особливості; 2) освітнє середовищє; 3) труднощі, перешкоди 4) супровід, підтримка.         

              Screenshot 10   Screenshot 8

       За відгуками студентської аудиторії інформація почута від фахівчині Оксани Філіпенко була корисною і актуальною для майбутньої професійної діяльності вчителя. Ми дякуємо експертці за участь у роботі нашої пари й чекаємо нових зустрічей! 

 

20376

        Цікавий досвід для першокурсників. На практичне заняття від к.психол.н. Олени Ткаченко до студентів-психологогів було запрошено експерта Павла Сарапіна лікаря-психотерапевта вищої категорії  Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня № 6" Дніпровської міської ради м. Дніпро.

                     изображение viber 2022 10 12 14 54 38 815      изображение viber 2022 10 12 14 55 43 175

    Павло Віталійович розповів студентам про особливості використання методів психології в психотерапії. Найбільш цікавим для студентів було ознайомлення з методами проективної діагностики. Діагностичні можливості окремих методик студенти мали можливість перевірити, уявляючи себе клієнтом психолога-консультанта або психотерапевта.

               изображение viber 2022 10 12 14 55 29 999     изображение viber 2022 10 12 14 56 42 392

       Лікар розповів про найважливіші компетентності психолога і психотерапевта, наголос було зроблено на умінні слухати, спостерігати і розуміти клієнта, необхідності бути освіченою людиною, зокрема щодо культури і мови. Павло Віталійович відповів на численні питання студентів, побажав їм наснаги, зацікавленості, успіхів у навчанні і самореалізації у майбутній професії.

20374

     Кожен день молюся, щоб закінчилася війна... І тоді дистанційне навчання стане просто сучасним додатком до справжнього НЕвіртуального спілкування зі студентами, як це було у суботу 8 жовтня на тренінгу «Формування навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання». На нього було запрошено студентів факультетів іноземних мов та образотворчого мистецтва.

Презентация Microsoft PowerPoint

       Боже, які ж вони красиві, активні, зацікавлені, доброзичливі! Як жваво включилися у роботу! Як дивувалися новим враженням та відкриттям, як раділи можливості зустрітися у рідному університеті!

       Зрозуміло,  що за 2 години обговорити та відпрацювати навички важко.  Процес  підвищення  мотивації, розвитку когнітивних  навичок (робота з великим обсягом інформації, обробка тексту, узагальнення та представлення результатів  роботи),  метакогнітивних навичок (цілепокладання, планування, передача інформації у спілкуванні)  передбачає більш глибинного занурення. Але надані науково-практичні орієнтири та щира зацікавленість учасників переконують - вони все зможуть.

       Тільки б закінчилася війна…

Н. Макаренко, к. психол. н., доцент

20313

       Вітаємо з Днем Освітян всіх колег і особливо тих, хто тільки приєднався до нашої освітянської спільноти.

                       изображение viber 2022 10 02 10 01 45 913              изображение viber 2022 10 02 10 01 45 814

       Доктор психологічних наук Олександра Когут і студенти групи ПНП-22 зустрілися в аудиторії Альма-матер, щоб започаткувати разом нові кроки на ниві здобуття професії вчителя початкових класів.

изображение viber 2022 10 02 10 01 46 011

        Всіх зі святом. Щастя, успіхів, наснаги.

20245

       Кафедра загальної та вікової психології розпочала 2022-2022 навчальний рік із підтримки ініціативи по залученню до аудиторних занять експертів галузей і професіоналів-практиків. Відкрила цей процес доцент кафедри к.психол.н. Наталія Макаренко, яка на лекцію "Психологічний розвиток молодшого школяра" запросила вчителя-методиста початкових класів Криворізької ЗОШ N8 Пономаренко Вікторію Робертівну.

                                          изображение viber 2022 09 17 13 41 43 934           Screenshot 36

      Експерт запропонувала цікаву інформацію з практики роботи. Обговорювали тему готовності  дитини до шкільного навчання.

     Студенти третього курсу груп ОМ, АНФ, НАФ слухали лекційний матеріал з цікавістю та запропонували продовжити практику спілкування з фахівцями надалі.

                              изображение viber 2022 09 17 13 21 39 810         изображение viber 2022 09 17 13 22 19 932

20095

         Викладачі кафедри загальної та вікової психології Криворізького державного педагогічного університету  спільно з Центром прогресивної освіти "Генезум" розробили та запустили у роботу дистанційний курс "Стратегії самодопомоги при роботі з тривожними і стресовими станами".

             До експертного кола увійшли шість викладачів кафедри: д.психол.н. Наталя Токарева, д.психол.н. Анжеліка Коллі-Шамне, к.психол.н. Світлана Дрібас, к.психол.н. Наталія Макаренко, к.психол.н. Олена Халік, к.психол.н. Олена Ткаченко. 

                             Blue Green Speakers Live Collab Facebook Event Cover копія

       Перший модуль курсу присвячено аналізу адаптивних механізмів саморегуляції стресу, тривоги і панічних атак. Розкрито особливості адаптивної саморегуляції стресу, проаналізовано особливості використання технік тілесного та емоційного розвантаження при реакції на гострий стрес і надано правила першої допомоги при панічних атаках.

      У другому розділі зроблено акцент на роботі з фактором кризової самоідентифікації в умовах воєнного часу. Визначено психологічні аспекти роботи з інформаційними ресурсами.  Розглянуто копінг-стратегії у форматі адаптації до стресових умов сьогодення і опрацьовано практики самоусвідомлення психоемоційних станів в період воєнних дій.

    З усіма матеріалами курсу можна  безкоштовно ознайомитися на онлайн-платформі Центру прогресивної освіти "Генезум" https://genezum.org/ 

19480

       У кризовій ситуації людині доводиться відмовлятися від звичних уявлень про цінності, ідеали, сенси, цілі. У сучасних умовах дуже важливо навчитися конструктивно реагувати на кризу. Доктор психологічних наук, завідувач кафедри загальної та вікової психології Наталя Токарева пропонує рекомендації по відновленню ресурсності у кризовій ситуації.

           Ток. 1     Ток 2     ток 3

           ток 4      ток 5     ток 6 

          ток 7        ток 8         ток 9

          ток 10        ток 11        ток 12

18801

    Доцент кафедри загальної та вікової психології Олена Халік пропонує ознайомитися з дієвими рекомендаціями по роботі з панічними атаками. Інформацію про те, як допомогти собі та іншим шукайте тут Панічні атаки: техніки саморегуляції та правила першої допомоги

      1111        2222

      тех       тех 2

18800

       У нестійких умовах сьогодення є нагальна потреба в розширенні спектру знань у напрямку пошуку стратегій  роботи зі стресовими станами, які в умовах воєнного часу все частіше стають іманентною складовою життя.
     Старший викладач кафедри загальної та вікової психології Світлана Дрібас пропонує ознайомитися із фазами виходу зі стресового стану і техніками роботи над собою в процесі міжстадійного переходу від емоційної реакції до фази прийняття реальності та подальшої адаптації до нових обтавин. 

       7      8

       9         10

      12       13

     14        15

     17        18

     

18799

       Сьогодні о 13.00 відбувся другий день марафону психологічної підтримки для студентів та викладачів КДПУ. У якості модераторів трьох психологічних майданчиків виступили викладачі кафедри загальної та вікової психології Анжеліка Коллі-Шамне (д.психол.н.), Наталія Макаренко (к.психол.н.), Олена Ткаченко.(к.психол.н.).

      Макаренко. Марафон  Марафон 2

       Експерти розкрили три актуальні теми: 1. Як фільтрувати стрічки сучасних новин?; 2. Копінг-стратегії у форматі адаптації до стресових умов сьогодення; 3. Практики самоусвідомлення психо-емоційного стану в умовах воєнного часу. 

     2 день марафона    Д.2

       Експертне около продовжить свою роботу в системі індивідуальних консультацій. Тримаймося! Ми з вами!

18704
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31