winnerdto0420 1

Студенти Криворізького педагогічного завжди виявляють інтерес до науки та бажання долучитися до науково-дослідницької діяльності. 15 квітня 2020 року на базі Української інженерно-педагогічної академії у дистанційному режимі відбулася підсумкова відеоконференція ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта».

winnerdto0420 2

Цього року КДПУ представляв студент IV курсу Дмитро Майфельд. Усього на другому етапі конкурсу було представлено 86 робіт студентів із 30 різних закладів вищої освіти України. Серед них для онлайн-презентації опрацьованої роботи було запрошено 21 учасника.

winnerdto0420 3

Д. Майфельд презентував роботу на тему «Формування пізнавальної самостійності майбутніх педагогів професійного навчання автотранспортного профілю засобами доповненої реальності». У реалізації задуму Дмитру допомагала наукова керівниця, докт. пед. наук, завідувач кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання О. О. Лаврентьєва, яка спрямовувала та підтримувала перші наукові кроки студента.

Молодий дослідник зазначає: «Ця робота стала результатом праці кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання. Вона складається з двох розділів: перший висвітлює теоретичні аспекти формування пізнавальної самостійності, використання доповненої реальності з метою навчання, другий – узагальнює педагогічні умови для організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх педагогів автотранспортного профілю з впровадженням технологій доповненої реальності, містить методику й детальний аналіз проведеної роботи».

winnerdto0420 4

Дійсно, у роботі втілено велику працю кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання із запровадження новітніх ІКТ у систему підготовки фахівців інженерно-педагогічних і технолого-педагогічних спеціальностей автотранспортного напряму. Віртуальні лабораторії, технології доповненої реальності, СМАРТ-технології, мобільне навчання, запроваджене викладачами кафедри Д. О. Великоднім, С. В. Філатовим, О. О. Цисем, І. О. Архіповим, А. А. Дороганем, вдало поєднані із їх натуральними моделями й реальними інженерно-технічними лабораторіями задля організації пізнавальної діяльності студентів під час вивчення спеціальних дисциплін – саме такий інноваційний досвід став фундаментальним у роботі Дмитра.

winnerdto0420 5

Урахувавши всі об’єктивні чинники, актуальність та ґрунтовне розкриття обраної теми, комісія конкурсу ухвалила рішення присудити ІІ місце Дмитру Майфельду. Представник Криворізького педагогічного продемонстрував глибокі професійні знання й вільне володіння матеріалом.

winnerdto0420 6

«Враження від конкурсу були позитивними, оскільки в умовах карантину дистанційні конференції використовуються все частіше. Подію було організовано на високому рівні; були й пробні включення, щоб уникнути технічних конфузів під час конференції. Члени комісії були об'єктивними. Хочу подякувати своєму науковому керівникові Олені Олександрівні Лаврентьєвій, адже результат роботи безпосередньо залежить від наставника», – розповідає Д. Майфельд.

Криворізький педагогічний вітає переможця й бажає нових звершень!

11401
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Червень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30