Студенти Криворізького педагогічного завжди виявляють інтерес до науки та бажання долучитися до науково-дослідницької діяльності. 15 квітня 2020 року на базі Української інженерно-педагогічної академії у дистанційному режимі відбулася підсумкова відеоконференція ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта».
Цього року КДПУ представляв студент IV курсу Дмитро Майфельд. Усього на другому етапі конкурсу було представлено 86 робіт студентів із 30 різних закладів вищої освіти України. Серед них для онлайн-презентації опрацьованої роботи було запрошено 21 учасника.
Д. Майфельд презентував роботу на тему «Формування пізнавальної самостійності майбутніх педагогів професійного навчання автотранспортного профілю засобами доповненої реальності». У реалізації задуму Дмитру допомагала наукова керівниця, докт. пед. наук, завідувач кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання О. О. Лаврентьєва, яка спрямовувала та підтримувала перші наукові кроки студента.
Молодий дослідник зазначає: «Ця робота стала результатом праці кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання. Вона складається з двох розділів: перший висвітлює теоретичні аспекти формування пізнавальної самостійності, використання доповненої реальності з метою навчання, другий – узагальнює педагогічні умови для організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх педагогів автотранспортного профілю з впровадженням технологій доповненої реальності, містить методику й детальний аналіз проведеної роботи».
Дійсно, у роботі втілено велику працю кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання із запровадження новітніх ІКТ у систему підготовки фахівців інженерно-педагогічних і технолого-педагогічних спеціальностей автотранспортного напряму. Віртуальні лабораторії, технології доповненої реальності, СМАРТ-технології, мобільне навчання, запроваджене викладачами кафедри Д. О. Великоднім, С. В. Філатовим, О. О. Цисем, І. О. Архіповим, А. А. Дороганем, вдало поєднані із їх натуральними моделями й реальними інженерно-технічними лабораторіями задля організації пізнавальної діяльності студентів під час вивчення спеціальних дисциплін – саме такий інноваційний досвід став фундаментальним у роботі Дмитра.
Урахувавши всі об’єктивні чинники, актуальність та ґрунтовне розкриття обраної теми, комісія конкурсу ухвалила рішення присудити ІІ місце Дмитру Майфельду. Представник Криворізького педагогічного продемонстрував глибокі професійні знання й вільне володіння матеріалом.
«Враження від конкурсу були позитивними, оскільки в умовах карантину дистанційні конференції використовуються все частіше. Подію було організовано на високому рівні; були й пробні включення, щоб уникнути технічних конфузів під час конференції. Члени комісії були об'єктивними. Хочу подякувати своєму науковому керівникові Олені Олександрівні Лаврентьєвій, адже результат роботи безпосередньо залежить від наставника», – розповідає Д. Майфельд.
Криворізький педагогічний вітає переможця й бажає нових звершень!