Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

    1. Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів;
    2. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань;
    3. Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу;
    4. Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника;
    5. Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка; 
  1. Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

    (Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

    1. Особливості розвитку пам’яті дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення.
    2. Особливості корекційної роботи в учнів початкової школи з дислексією та дисграфією.
    3. Система логопедичної роботи з розвитку зв`язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору.
    4. Особливості письма слабозорих першокласників із порушенням мовлення.
    5. Система логопедичної роботи з розвитку мовлення у дітей із РАС.
    6. Корекція мовлення в дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки.
    7. Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор.
    8. Особливості усного зв’язного мовлення слабозорих дошкільників у підготовчій групі ЗДО.
    9. Особливості навчання учнів початкових класів з дисграфією.
    10. Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
    11. Розвиток зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
    12. Особливості підготовки незрячих дітей із мовленнєвими порушеннями до навчання в школі.
    13. Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією.
    14. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі;
    15. Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор;
    16. Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій;
    17. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення;
    18. Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій

 

  1. Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

    (Викладач: док. пед. н., проф. Бондаренко Ю.А.)

  1. Розвиток мовленнєвої активності старших дошкільників із порушеннями мовлення (вид порушення за вибором) засобами мнемотехніки.
  2. Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення засобами художнього слова.
  3. Розвиток ритмічної сторони мовлення дошкільників із дизартрією.
  4. Організаційно-методичні засади діяльності вчителя-логопеда закладу загальної середньої освіти.
  5. Роль вчителя-логопеда у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.
  6. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення засобами театралізованої діяльності.
  7. Розвиток дрібної моторики рук у дітей із мовленнєвими порушеннями (вид порушення за вибором).
  8. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
  9. Розвиток ритмічної організації мовлення дошкільників із порушеннями мовлення (вид порушення за вибором) засобами логоритміки.
  10. Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
  11. Профілактика дисграфії у дітей дошкільного віку з порушеннями розвитку мовлення та мови (інших нозологічних груп дітей).
  12. Використання інформаційних технологій та ігрових прийомів для корекції мовлення дітей з дизартрією (анартрією), (тяжкими порушеннями мовлення).
  13. Формування комунікативних навичок у дітей молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання.
  14. Організація логопедичного супроводу дітей з ООП у закладі загальної середньої освіти.
  15. Організація логопедичного супроводу дітей з ООП у закладі дошкільної освіти.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Курєнкова А.В.) 

  1. Корекція зв’язного мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобом віммельбуха.
  2. Розвиток  творчого розповідання в учнів початкових класів із загальним недорозвиненням мовлення засобом новітніх технологій.
  3. Логопедичний зошит як засіб корекції порушень письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня.
  4. Формування зв'язного мовлення у молодших школярів з дизартрією засобом інфографіки.
  5. Застосування навчальних ігор у процесі корекції дисграфії у молодших школярів із ЗНМ.
  6. Розвиток описового зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня засобом сюжетних картинок.
  7. Наочне моделювання як засіб навчання старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення складанню творчих оповідань. 
  8. Формування навичок складання оповідань дошкільників із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу графічного моделювання.
  9. Формування навички складання описових розповідей у старших дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу синквейна.
  10. Корекція загального недорозвинення мовлення ІІІ рівня у старших дошкільників  засобами дидактичної гри. 

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Сіденко Ю.О) 

Корекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку засобами казкотерапії.
2. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами секвенційних програм.
3. Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
4. Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор.
5. Формування комунікативної компетентності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності.
6. Розвиток зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами ігрової діяльності.
7. Розвиток слухомовленнєвої пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами мнемотехніки.
8. Формування комунікативних навичок у дітей із загальним недорозвиненням молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного
навчання.
9. Розвиток монологічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобом сторітелінгу.
10. Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення у дітей із розладами аутистичного спектру.
11. Формування лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами
інтерактивних комп’ютерних технологій.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)

1. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
2. Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи.
3. Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами.
4. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей.
5. Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор.
6. Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми передшкільного. Добірка конспектів занять.
7. Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками.
8. Театралізація та драматизація в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добірка творів та система роботи з ними.
9. Інноваційні педагогічні технології в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добір та презентація інноваційних педагогічних технологій.
10. Соціокультурна компетентність у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Методичні рекомендації.
11. Патріотичне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи.
12.Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення. 
13.Роль і місце ІКТ у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Презентація системи роботи.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)

  1. Організаційно-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій.
  2. Формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку засобами творів В. Нестайка.
  3. Педагогічне наставництво як умова стимулювання творчого зростання молодих вихователів ЗДО.
  4. Професійно-педагогічна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти.
  5. Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
  6. Формування культури демократії в закладах дошкільної освіти
  7. Адаптація тимчасово переміщених дітей до освітнього середовища ЗДО.
  8. Адаптація дітей із посттравматичним стресовим розладом до навчання в ЗДО
  9. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи в освітньому процесі закладу дошкільної освіти України.
  10. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в США в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України.
  11.  Організація універсального дизайну та розумного пристосування в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
  12. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей з ООП.
  13. Формування здоров’язбережувальної компетентності дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Кулінка Ю.С)

 

1.     Розвиток конструктивно-моделювальної діяльності дітей дошкільного віку засобом роботи з LEGO.

2.     Формування творчої уяви  дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).

3.     Розвиток графомоторних навичок дошкільників засобом  технології пісочної анімації.

4.     Набуття дошкільниками знань з декоративно-прикладного мистецтва при виготовленні виробів з паперу та картону засобом технології сторітеллінг.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Мнемотехніка як засіб розвитку мовленнєвої активності дошкільників. Презентація системи роботи.
  2. Виховання здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку засобами спортивних свят та розваг. Методичне забезпечення.
  3. Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арт-терапія. Методичне забезпечення.
  4. Лепбук як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку. Виготовлення та презентація лепбуку.
  5. Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками. Методичне забезпечення.

 

17221
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31