Кафедра дошкільної освіти
Факультет дошкільної і технологічної освіти

Аналіз дослідження

18579

План науково-методичного семінару кафедри

на 2021-2022 н.р.

Дата засідання,

№ протоколу

Тема доповіді

ПІБ доповідача

30.09. 2021 р., прот. № 1

1. Звіт аспірантів про виконання індивідуального плану роботи

2.Акредитація освітньої програми «Дошкільна освіта. Психологія»: коротко про головне

Альона Лазаренко, Лада Древняк, Євгеній Хрінник, Вікторія Мигуля

к.пед.н., доц. Катерина Суятинова 

27.10.2021 р., прот. № 2

Навчання глобальному читанню дітей з РСА

к.соц.н, доц. Таміла Коломоєць

29.11.2021 р., прот. № 3

1. Академічна доброчесність як елемент системи забезпечення якості освіти і науки 

2. Виразне читання як засіб мовленнєвого розвитку старших дошкільників

к.філол.н, доц. Артур Іншаков 

к.філол.н, доц. Інна Іншакова

16.12.2021 р., прот. № 4

Тьюторський підхід в розвитку особистості дошкільників

д.пед.н., проф. Олена Ковшар

27.01.2022 р., прот. № 5

Методична підготовка майбутніх вихователів до  роботи з конструктором MATATALAB

к.пед.н, доц. Юлія Кулінка

18326

План науково-методичного семінару кафедри

на 2020-2021 н.р.

Дата засідання,

№ протоколу

Тема доповіді

ПІБ доповідача

24.09. 2020 р., прот. № 1

1. Організація інклюзивної освіти в ЗДО

2. Тенденції розвитку дошкільної освіти сьогодення

3. Звіт аспірантів про виконання індивідуального плану роботи 

к.пед.н., доц. Катерина Суятинова 

аспірантка Альона Лазаренко

Альона Лазаренко, Лада Древняк, Євгеній Хрінник, Вікторія Мигуля

15.10.2020 р., прот. № 2

1. Аутизм: теорії походження

2. Щодо академічної мобільності - Науковий вишкіл 2020

к.соц.н, доц. Таміла Коломоєць

аспірантка Альона Лазаренко

19.11.2020 р., прот. № 3

1. Розвиток навичок програмування у дітей дошкільного віку засобами роботів Matalab

2. Актуальність пошуку сучасних форм розвитку мовлення дошкільників

3. Теоретично-методологічні засади формування медіакультури у дітей старшого дошкільного віку

к.пед.н, доц.. Юлія Кулінка

аспірантка Лада Древняк

аспірант Євгеній Хріник

21.12.2020 р., прот. № 4

Залежність якості мовленнєвого розвитку дошкільників від дотримання вимог до якості мовлення педагогів

аспірантка Лада Древняк

20.01.2021 р., прот. № 5

Наукові підходи до поняття «національно-мовленнєвої особистості»у дітей дошкільного віку

аспірантка Вікторія Мигуля

18.02.2021 р., прот. № 6

Особливості формування творчих здібностей молодших школярів шляхом впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій в освітній процес

аспірантка Альона Лазаренко

18.03.2021 р., прот. № 7

1. Академічна доброчесність та сучасні виклики вищої школи як запорука наукового поступу

2. Аналіз теоретичних понять «компетентність», «компетенція», в сучасному освітньому просторі

к. філол. н., доц. Артур Іншаков, к.філол.н., доц. Інна Іншакова, к.пед.н.,доц. Катерина Суятинова

аспірантка Альона Лазаренко

19.04.2021 р., прот. № 8

1. Білінгвальна модель підготовки майбутніх фахівців засобами художнього проектування

2. Еволюція суспільних поглядів на проблеми людей із психофізичними відхиленнями у період з VІІІ ст. до н.е. по ХІІ ст. н.е.

к.пед.н., доц. Марина Бадіца

аспірантка Лада Древняк

20.05.2021 р., прот. № 9

1. Тьюторський підхід в розвитку особистості дошкільників

2, Теоретичні аспекти розвитку національно-мовленнєвої особистості дитини старшого дошкільного віку

д.пед.н., проф. Олена Ковшар

аспірантка Вікторія Мигуля

15151
 Хріник Є.О.  Витяг затвердження теми, Витяг уточнення та затвердження теми
 Лазаренко А.В.  Витяг затвердження теми, Витяг уточнення та затвердження теми
 Древняк Л.П.  Витяг затвердження теми, Витяг зміни теми
 Мигуля В.В.  Витяг затвердження теми
 Цаплюк О.С.  Витяг затвердження теми
 Штурко Г.І.  Витяг затвердження теми
15129
 Орієнтовні теми (науковий напрям) дисертаційних робіт  Науковий керівник
- Теоретико-методологічні й організаційно-методичні засади оновлення змісту дошкільної освіти;
- Педагогізація батьків як умова гармонійного та різнобічного формування особистості дошкільника;
- Наступність у вихованні та навчанні дошкільників і молодших школярів;
- Теоретико-методологічні засади передшкільної освіти;
- Інноваційні моделі розвитку національної дошкільної освіти, моніторинг її якості;
- Умови ефективного впровадження у практику особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти;
- Виховання особистості дошкільника у процесі суспільно значущих форм діяльності та спілкування;
- Використання потенціалу колективу в моральнодуховному, громадянському, соціальному вихованні дошкільників;
- Педагогічні умови оптимізації процесу самовираження особистості в дошкільному віці.
док.пед.н., проф.Ковшар О.В.
- Організація здорового способу життя дошкільників у сім`ї та закладі дошкільної освіти;
- Педагогічні умови оптимізації процесу самовираження особистості в дошкільному віці;
- Порівняння теоретико-методичних засад і практики виховання та навчання дошкільників в Україні та інших країнах світу;
- Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у роботу закладів дошкільної освіти;
- Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами народознавства;
- Професійна підготовка майбутніх вихователів до формування творчості дітей дошкільного віку засобами інтеграції мовленнєвої та образотворчої діяльності;
 к.пед.н., доц. Суятинова К.Є.

- Формування в дошкільника ціннісного ставлення до природи, культури, людей, самого себе;
- Педагогічні умови ефективної соціалізації дошкільників різних віково-статевих груп;
- Організація здорового способу життя дошкільників у сім'ї та дошкільному навчальному закладі;
- Вплив родинного та суспільного виховання на формування в ранньому та дошкільному віці основ компетентності.
- Актуальні питання мовленнєвого розвитку дошкільників різних вікових груп;
- Педагогічні умови патріотичного виховання дошкільників у ЗДО та сім`ї;
- Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності дітей передшкільного віку.

 к.філол.н., доц. Іншаков А.Є.
15104

ІНФОРМАЦІЯ
за освітньо-науковою програмою ДОШКІЛЬНА ОСВІТА. Спеціальність 012 Дошкільна освіта
щодо відповідності тематики наукових досліджень аспірантів напрямам досліджень наукових керівників

    Аспірант  Науковий керівник
 ПІБ  Рік вступу  Тематика або науковий напрям дослідження (ключові слова) Основні публікації  ПІБ, основні відомості                       Основні публікації за тематикою дослідження аспіранта
Хріник Є.О.          2018 р. Педагогічні умови виховання медіакультури у дітей старшого дошкільного віку Основні публікації аспірантів 

док.пед.н., проф. Ковшар О.В. 

Основні публікації
Лазаренко А. В. 2018 р.  Підготовка майбутніх вихователів до формування цифрової компетентності старших дошкільників
Древняк Л.П. 2019 р. Педагогічне коригування мовленнєвих помилок у дітей п'ятого року життя  у процесі комунікативної діяльності
Штурко Г.І. 2021 р. Педагогічні умови організації рухової активності дітей передшкільного віку в повсякденному житті
Мигуля В.В. 2020 р. Педагогічні умови формування національно-мовленнєвої особистості дітей передшкільного віку

к.пед.н., доц. Суятинова К.Є.  

Цаплюк О.С. 2021 р. Педагогічні умови формування соціокультурної
компетентності дітей передшкільного віку
к.філол.н.,доц. Іншаков А.Є.
15108

Індивідуальний план наукової роботи аспіранта

15099
ПІБ керівника ПІБ аспіранта День тижня   Час
док.пед.н., проф.Ковшар О.В. Хріник Є.О. Понеділок (чисельник) 14:00-15:00
док.пед.н., проф.Ковшар О.В. Лазаренко А.В. Понеділок (знаменник) 14:00-15:00
док.пед.н., проф.Ковшар О.В. Древняк Л.П. Понеділок (чисельник) 15:00-16:00
док.пед.н., проф.Ковшар О.В. Штурко Г.І. Понеділок (знаменник) 15:00-16:00
к.пед.н., доц. Суятинова К.Є. Мигуля В.В. Понеділок (чисельник) 12:00-13:00
к.філол.н.,доц. Іншаков А.Є. Цаплюк О.С. Понеділок (чисельник) 14:00-15:00
15101

18315
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Липень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31