Студенти – магістри другого року навчання кафедри дошкільної освіти завершують проходження виробничої практики у закладі вищої освіти розпочинається, яка тривала з 15 по 26 листопада поточного року.
Серед завдань фінального етапу студентської практики магістрів - ознайомлення із особливостями функціонування закладу вищої освіти, самостійне виконання функціональних обов’язків викладача педагогічного вишу, а також – підготовка та проведення виховного заходу на факультеті (кураторської години в академічній групі) спрямованого на формування у студентів суспільних цінностей.
Кураторську годину в академічній групі ДВПм – 17 на актуальну тему «Принципи академічної доброчесності» було підготовано та проведено студенткою-магістранткою другого року навчання Чумак Анастасією (куратор та керівник практики ст. викладач Чулошнікова М. О. ).
В ході кураторської години було здійснено моніторинг обізнаності студентів з означеної проблеми, детально розглянуто причини проявів академічної недоброчесності в практиці наукової діяльності студентів, обговорено засоби запобігання плагіату та створення оригінальних наукових доробків.
РЕЗУЛЬТАТИ
попереднього анкетування студентів групи ДВПм-17, на тему: «ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПІВ АКЕДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ».
Час проведення: 26.11.21, 14.00
Місце проведення: кураторська година
в режимі онлайн на платформах Zoom/Viber.
1. Чи інформують Вас науково-педагогічні працівники про процедури дотримання академічної доброчесності?
(Так -100% , Ні-0% )
2. Чи відома Вам сутність поняття «плагіат» та можливі ризики, які з ним пов’язані?
(Так-100% , Ні-0%)
3. Чи відомо Вам про використання в університеті програмного забезпечення для автоматичного виявлення плагіату у студентських роботах?
(Так-100% , Ні-0%)
4. Чи приймаються в університеті заходи проти студентів, в роботах яких виявлено елементи плагіату?
(Так-83% , Ні-16%)
6. Які з перерахованих заходів використовуються в університеті при виявленні плагіату у студентських роботах:
- така робота не зараховується - (16%)
- це негативно впливає на підсумкову оцінку при захисті роботи здійснюється
вибіркова, повторна перевірка роботи на плагіат після доопрацювання - (83%)
- змінюється тема роботи - (0%)
- пропонується часткове доопрацювання роботи - (0%)
- студент не допускається до захисту - (0%)
- проводяться роз’яснювально-виховні бесіди про дотримання академічної
доброчесності - (0%)
- студент відраховується при виявленні плагіату повторно
8. Чи зможе, на Вашу думку, застосування програмного забезпечення суттєво знизити відсоток плагіату у студентських роботах?
(Так - 100% Ні-0%)
Анкетування проводила: студентка-практикантка,
магістр другого року навчання Чумак Анастасія
Куратор: старший викладач Чулошнікова М.О.