19 травня 2025 р. була проведена освітньо-виховна зустріч зі здобувачами другого (магістерського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта (Логопедія) «Етичні засади навчання: впровадження принципів академічної доброчесності» студенти Криворізького державного педагогічного університету мали можливість поглиблено вивчити положення Кодексу академічної доброчесності навчального закладу. Захід був спрямований на формування етичної свідомості та відповідальної академічної поведінки майбутніх фахівців.
Учасникам було представлено основоположні принципи, що становлять підґрунтя якісної освіти: прагнення до істини, розвиток творчих здібностей, академічна свобода, чесність у навчанні, справедливе оцінювання, об'єктивний підхід до знань, неупереджене ставлення, особиста відповідальність та шанобливе ставлення до авторських прав. Студентам докладно пояснили норми та вимоги, яких необхідно дотримуватися в академічному житті. Особливу увагу приділили недопустимості привласнення чужих ідей, створення неправдивих даних, спотворення результатів наукових пошуків, несанкціонованого використання сторонньої допомоги, введення в оману та інших проявів неетичної академічної поведінки. Детально висвітлили правила коректного зазначення авторства та оформлення посилань на використані матеріали.
Присутніх ознайомили з університетською концепцією підтримки доброчесності в освітньому процесі, яка включає просвітницьку діяльність, розробку механізмів виявлення порушень, боротьбу з корупційними проявами та встановлення відповідальності за недотримання етичних норм як для студентів, так і для викладацького складу. Організатори підкреслили, що впровадження етичних стандартів сприяє створенню відповідної атмосфери в університетському середовищі, покращенню рівня освітніх послуг та наукової роботи, а також зміцненню авторитету та довіри до освітніх і дослідницьких результатів закладу.
Учасникам заходу порадили ретельно вивчити документ, керуватися принципами та нормами академічної етики в навчальній та науковій діяльності, а також не соромитися консультуватися з педагогами або керівництвом університету при виникненні складних ситуацій, пов'язаних з дотриманням академічної доброчесності.