14 листопада 2022 року на базі Криворізького державного педагогічного університету відбувався міський науково-методичний онлайн-семінар для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в рамках реалізації нового спільного проєкту «Формування національно-мовленнєвої особистості дитини передшкільного віку». Організатори заходу - департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» КМР, кафедра дошкільної освіти Криворізького державного педагогічного університету.
З вітальним словом на семінарі виступила в.о. декана факультету дошкільної і технологічної освіти КДПУ Кулінка Ю.С., яка відмітила важливість співпраці між науковцями і практиками для розвитку системи дошкільної освіти та побажала всім учасникам успіху в реалізації нового спільного проєкту.
Модератором заходу була Ковшар О.В., завідуюча кафедрою дошкільної освіти КДПУ, доктор педагогічних наук, професор. Спікерами - Намінат Н.В., начальник відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, виховної роботи та охорони дитинства департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради; Суятинова К.Є, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти КДПУ; Древняк Л.П., асистент, аспірант кафедри дошкільної освіти КДПУ; Цаплюк О.С., Мигуля В.В., аспіранти кафедри дошкільної освіти КДПУ.
Виступами спікерів було доведено практичну значущість проблематики нового проєкту прикладного дослідження для закладів дошкільної освіти міста, окреслено основні напрями реалізації проєкту з урахуванням засад оновленого Державного стандарту дошкільної освіти, змісту нормативно-правових документів із питань національно-патріотичного виховання, мовної політики; було презентовано спільний проєкт прикладного дослідження його розробниками - науковцями кафедри дошкільної освіти.
У науково-методичному онлайн-семінарі взяли участь 74 учасника: консультанти КЗ «ЦПРПП» КМР, викладачі та аспіранти кафедри дошкільної освіти КДПУ, директори, вихователі-методисти, практичні психологи, вихователі закладів дошкільної освіти, що є опорними в реалізації проєкту.










