Факультет української філології
Українська мова і література

25-27 вересня п.р. у м. Вісла (Польща) відбулася V Міжнародна інтердисциплінарна конференція «Rozwój społeczny wobec wartośći: Etyka – Technika – Społeczeństwo” («Суспільний розвиток на основі цінностей: Етика – Техніка – Суспільство»,в якій традиційно взяли участь і науковці катедри соціології та економіки.

Організатором конференції виступила Катедра прикладних суспільних наук Відділу організації та Управління Сілезької Політехніки (кер. проф. Александра Кузёр), співорганізаторами - Академія науки і бізнесу в Лондоні (Велика Британія), Київський державний університет будівництва і архітектури (Україна) і Центр Практичної етики в Банській Бистриці (Словакія).

На конференції працювали 10 секцій. Біля 100 авторитетних вчених і молодих науковців із Великобританії, Словакії, України і Польщі обговорили широке коло сучасних суспільних – етичних, технологічних, екологічних, освітніх та інших проблем, які мають місце у країнах Європи і в світі.

З пленарною доповіддю «Czynniki wspierające współpracę międzyorganizacyjną w warunkach regionalnych sieci innowacji – przykład województwa lubelskiego» виступили проф. Ева Бояр і доктор Матильда Бояр (Політехніка Любельська, Факультет Управління).

8755

1 курс

Природничий факультет (біологія)

Природничий факультет (фізична культура)

Факультет географії, туризму та історії  (історія)

Факультет географії, туризму та історії (географія)

Факультет української філології

Факультет мистецтв: художньо-графічне відділення

Факультет мистецтв: музично-хореографічне відділення (скорочений термін)

Факультет іноземних мов

Психолого-педагогічний факультет (початкова освіта)

Психолого-педагогічний факультет (початкова освіта; скорочений термін)

Психолого-педагогічний факультет (практична психологія)

Психолого-педагогічний факультет (соціальна педагогіка)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (дошкільна освіта)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (дошкільна освіта; скорочений термін)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (технологічна освіта)

 

2 курс

Природничий факультет (біологія)

Природничий факультет (фізична культура)

Факультет географії, туризму та історії  (історія)

Факультет географії, туризму та історії (географія)

Факультет української філології

Факультет мистецтв: художньо-графічне відділення

Факультет мистецтв: музично-хореографічне відділення

Факультет іноземних мов

Психолого-педагогічний факультет (початкова освіта)

Психолого-педагогічний факультет (практична психологія)

Психолого-педагогічний факультет (соціальна педагогіка)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (дошкільна освіта)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (технологічна освіта)

 

3 курс

Природничий факультет (біологія)

Природничий факультет (фізична культура)

Факультет географії, туризму та історії  (історія)

Факультет географії, туризму та історії (географія)

Факультет української філології

Факультет мистецтв: художньо-графічне відділення

Факультет мистецтв: музично-хореографічне відділення

Факультет іноземних мов

Психолого-педагогічний факультет (початкова освіта)

Психолого-педагогічний факультет (практична психологія)

Психолого-педагогічний факультет (соціальна педагогіка)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (дошкільна освіта)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (технологічна освіта)

 

1 курс магістри

Природничий факультет

Факультет географії, туризму та історії  (історія)

Факультет географії, туризму та історії (географія)

Факультет української філології

Факультет мистецтв: художньо-графічне відділення

Факультет мистецтв: музично-хореографічне відділення

Факультет іноземних мов

Психолого-педагогічний факультет (початкова освіта)

Психолого-педагогічний факультет (практична психологія)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (дошкільна освіта)

Факультет дошкільної та технологічної освіти (технологічна освіта)

Фізико-математичний факультет (педагогіка вищої школи)

8753

У січні 2020 р. у Криворізькому державному педагогічному університеті (кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи) буде видано збірник наукових та науково-методичних праць «Сучасна освіта в реаліях та перспективах: соціально-педагогічний аспект» (Випуск № 3).

РЕДАКЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ
До друку приймаються відредаговані та відкоректовані статті українською, російською, англійською мовами обсягом від 6 сторінок і більше у такому оформленні:
І. Вимоги щодо розміщення тексту статті:
1. У правому верхньому куті прізвище автора (авторів), ініціали, звання, посада (шрифт напівжирний, курсив).
2. Нижче (через 1 рядок) назва статті великими літерами (шрифт жирний).
3. Нижче, через 1 рядок резюме і ключові слова українською мовою (курсивом).
4. Нижче, через 1 рядок, текст статті.
5. Після тексту статті, через 1 рядок, напівжирним шрифтом пишеться слово ЛІТЕРАТУРА. У посиланні на літературу використовується порядковий номер у списку літератури та сторінка джерела, напр.: [5, с. 28].
6. Таблиці та ілюстрації повинні бути підписані та пронумеровані.
ІІ. Технічні вимоги щодо оформлення матеріалів.
1. Текст статті готується в редакторі MS WORD 2003-2007.
2. Формат А4. Шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5. Відступ на абзац 1,25 см.
3. Параметри сторінки: поле зверху – 2,5 см, знизу – 2,5 см, зліва – 3,0 см, справа – 1,5 см.
4. Текст статті друкується без табуляцій і переносів.
5. Треба розрізняти тире (–) і дефіс (-). Н-д: навчально-виховний (дефіс); педагогіка – це наука… (тире).
На окремому аркуші вказати свої дані:
1. Прізвище, ім’я, по-батькові (повністю).
2. Місце роботи (повністю), посада.
3. Вчений ступінь, вчене звання або категорія і звання (для вчителів, вихователів та ін.).
4. Контактні телефони.
Матеріали подавати до 1 грудня 2019 року.
Оплата за друк статті становить з розрахунку: 1 сторінка – 40 грн.
Матеріали приймаються одночасно за адресою:
м. Кривий Ріг,
Криворізький державний педагогічний університет,
психолого-педагогічний факультет,
кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи,
аудиторія № 314 (понеділок – п’ятниця, з 8.00 до 15.00).
Електронний варіант статті та відомості про автора можна подавати на електронну адресу: [email protected]
Телефони для довідок:
Талаш Інна Олександрівна (кандидат філологічних наук, доцент): 8-098-659 43-71 (Київстар).
Статті, які не відповідають вимогам оформлення, до друку не приймаються!

 

Зразок оформлення статті (№ 1):

Л. В. Іванова
вчитель початкових класів КЗШ № 19,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

У статті розкрито сутність понять «креативність», «креативна особистість», висвітлено педагогічні умови формування креативної особистості молодшого школяра.
Ключові слова: креативність, креативна особистість, творча діяльність, творчість.

Становлення української державності, глибокі соціальні, духовні й матеріально-технічні перетворення вимагають кардинальних змін у галузі освіти. Сучасне суспільство відчуває потребу в креативних особистостях, які нестандартно мислять, виявляють творчу ініціативу, чутливість до проблем, знаходять оригінальні способи їх вирішення.
В. Лучанська вважає, що «завдяки креативності людина виражає себе, свій внутрішній світ, змінюючи його; вона творить не тільки зовнішній світ, але й свій власний (внутрішній)» [1, с. 155].

ЛІТЕРАТУРА

1. Лучанська В. Проблема креативності в сучасній психології / В. Лучанська // Соціальна психологія. – 2007. – № 3. – С. 154-161.
2. Митник О.Я. Формування культури мислення молодшого школяра: теорія і практика: монографія / Олександр Якович Митник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 368 с.



Зразок оформлення статті (№ 2):


А. О. Петрова,
студентка психолого-педагогічного
факультету КДПУ
І. М. Шимко,
к. пед. н., доцент,
завідувач кафедри соціальної
педагогіки і соціальної роботи КДПУ

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

У статті розкрито сутність понять «мотивація», «мотивація учіння», «інтерактивне навчання»; описано психолого-педагогічні умови формування позитивної мотивації учіння молодших школярів засобами інтерактивних технологій.
Ключові слова: мотивація, мотивація учіння, інтерактивне навчання, інтерактивна технологія.

Мотивація є одним з важливих компонентів навчання, фундаментом для здійснення всебічного розвитку особистості. Мотивація учіння являє собою систему цілей, потреб і мотивів, які спонукають людину оволодівати знаннями, способами пізнання, свідомо ставитися до навчання, бути активним в учбовій діяльності.
Сформованість мотиваційної сфери є необхідною передумовою успіху учбової діяльності, тому її розвиток потребує цілеспрямованого педагогічного впливу. Мотивація не тільки детермінує навчальну діяльність школяра, а й пронизує пізнавальну сферу його психічної активності з усіма її пізнавальними процесами: сприйманням, мисленням, уявою та пам'яттю [2, с. 234].

Література

1. Грицюк О. І. Інтерактивні технології навчання молодших школярів / О. І. Грицюк // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 8. – С. 2-18.
2. Палчевський С. С. Педагогіка: навч. посіб. / С. С. Палчевський. – К.: Каравела, 2007. – 576 с.

8708

IMG 20190924 102827

Дякуємо нашим студентам за активну участь у підготовці та проведенні міського Industrial-fest-2019 (14.09.2019) та профорієнтаційного інтерактивного заходу Фестиваль професій «KrivbassCitySkills» (21.09.2019):

Матковському Іллі, Чурілову Ярославу, Сотнікову Владиславу, Корнієнко Сергію, Кутькову Владиславу, Городецькому Олександру, Холодняку Олександру, Парацію Захару, Мірющенко Пилипу, Азарову Єльдару.

8692
8668

Міністерство освіти і науки України

Національна академія педагогічних наук України

Інститут педагогіки

Криворізький державний педагогічний університет

Кафедра початкової освіти

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Центральноукраїнський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Херсонський державний університет

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

Університет Суспільних наук (Польща)

Комунальний вищий навчальний заклад «Нікопольський педагогічний коледж Дніпропетровської обласної ради»

Комунальний вищий навчальний заклад «Жовтоводський педагогічний коледж Дніпропетровської обласної ради»

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

8526

ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ

викладачів кафедри початкової освіти

2019-2020 н. р., І с е м е с т р

8525

План роботи ВР 2019-2020

8491

План роботи ВР 2019-2020

8490

Психологічна служба


 

Адреса: 50086, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пр. Гагаріна, буд. 54, головний корпус університету, 4 поверх, праве крило

Контактний телефон: (056) 470-13-45

Електронна пошта: [email protected]

Сторінка служби https://kdpu.edu.ua/sotsialno-hromadska-diialnist/psykholohichna-sluzhba.html

Сторінка з актуальною інформацією охорони праці https://kdpu.edu.ua/sotsialno-hromadska-diialnist/okhorona-pratsi-ta-okhorona-zdorovia.html

75446634 1427400160747615 5728940302132051968 n

9383
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31