Захист робіт січня 2017 в ауд. 308. Початок о 9.00
Читати про захищені магістерські роботи детальніше →
Автор роботи |
Анісімова Олена Вікторівна |
Тема роботи | Дослідження методів обчислення числа π |
Науковий керівник | Корольський Володимир Вікторович, к.т.н., професор |
Об’єкт дослідження | Методи наближеного обчислення |
Предмет дослідження | Порівняння точності обчислення числа π різними методами та обґрунтування методу обчислення числа π за допомогою кола одиничного радіуса і вписаних в нього многокутників. |
Мета роботи | Дослідження методів обчислення числа π та розробка практичних завдань для лабораторних робіт з дисципліни «Методи обчислень». |
Завдання |
1) розглянути історію виникнення числа π; 2) порівняти точність обчислення числа π за допомогою запропонованих формул; 3) розробити багатоваріантні завдання до лабораторних занять з дисципліни «Методи обчислень»; 4) дослідити і запропонувати аналітичне обґрунтування методу обчислення числа π за допомогою тригонометричних функцій і вписаних многокутників; 5) з’ясувати геометричну інтерпретацію числа π без використання довжини кола. |
Практичне значення | Досліджено можливість і доцільність використання методів наближених обчислень; обґрунтовано переваги використання формул до методів обчислення числа π. Запропоновані методи обчислення можуть бути використанні для створення завдань для лабораторних робіт в рамках дисципліни «Методи обчислень». |
Апробація |
Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів і молодих вчених
|
Автор роботи |
Грушина Ірина Володимирівна |
Тема роботи | Методика вивчення теорії ймовірностей з використанням дистанційних технологій для спеціальності «Фізика» |
Науковий керівник | Крамаренко Тетяна Григорівна, к.пед.н., доцент |
Об’єкт дослідження | Процес навчання теорії ймовірностей студентів спеціальності «Фізика» у педагогічних ВНЗ. |
Предмет дослідження | Методика вивчення теорії ймовірностей у педагогічних ВНЗ використанням дистанційних технологій для набуття математичної компетентності. |
Мета роботи | Дослідити можливості набуття математичної компетентності студентами спеціальності «Фізика» у процесі вивчення теорії ймовірностей у контексті змішаного навчання, розробити електронний навчальний курс для супроводу процесу змішаного навчання та методичні рекомендації щодо його використання. |
Завдання |
|
Практичне значення |
Обґрунтовано доцільність використання ДТ у процесі змішаного навчання теорії ймовірностей для підвищення якості навчання та набуття математичної компетентності. Розроблено елементи (дистанційні уроки, тести, практичні завдання, глосарій та ін.) електронного навчального курсу «Теорія ймовірностей та математична статистика» для студентів спеціальності Фізика» для вивчення курсу «Теорія ймовірностей та математична статистика». Розроблено методичні рекомендації щодо використання створених електронних наочностей. За матеріалами дослідження було видано посібник «Методика вивчення теорії ймовірностей з використанням дистанційних технологій для спеціальності «Фізика»» для викладачів фізико-математичних спеціальностей. |
Апробація |
|
Автор роботи |
Маслова Тетяна Вадимівна |
Тема роботи | Компетентнісно-орієнтоване навчання елементів математичного аналізу при вивченні курсу «Основи вищої математики» (напрям підготовки 6.040101 хімія) |
Науковий керівник | Капіносов Анатолій Миколайович, к.пед.н., доцент |
Об’єкт дослідження | вивчення курсу «Основи вищої математики» (напрям підготовки 6.040101 «Хімія»). |
Предмет дослідження | компетентнісно-орієнтоване навчання елементів математичного аналізу при вивченні курсу «Основи вищої математики» (напрям підготовки 6.040101 «Хімія»). |
Мета роботи | розробити методику компетентнісно-орієнтованого навчання елементів математичного аналізу при вивченні курсу «Основи вищої математики» (напрям підготовки 6.040101 «Хімія»). |
Завдання |
|
Практичне значення | Матеріали даної роботи будуть корисними для викладачів математики при організації компетентнісно-орієнтованого навчання курсу «Основ вищої математики» для студентів природничого факультету. Розроблені системи завдань та конспекти лекційних, практичних занять можна використовувати як орієнтир для проведення занять. |
Апробація | Капіносов А. М. Характеристика математичної компетентності студентів напряму підготовки «Хімія» при вивченні курсу «Основи вищої математики» / А. М. Капіносов, Т. В. Маслова // ВІСНИК Міжнародного дослідного центру: «Людина: мова, культура, пізнання»: наук. журн.: [гол. ред. О. М. Холод]. — Кривий Ріг: МДЦ «ЛМКП», 2016. – Том 40 (1). – С. 103-110. |
Автор роботи |
Ратушний Олег Олександрович |
Тема роботи |
Дослідження частинних сум і збіжності гармонічного ряду |
Науковий керівник |
Корольський Володимир Вікторович кандидат технічних наук, професор, Заслужений працівник освіти України, Відмінник освіти України |
Об’єкт дослідження | числові ряди |
Предмет дослідження | гармонічний ряд та його частинні суми, швидкість зростання значень частинних сум |
Мета роботи | дослідження зростання частинних сум гармонічного ряду, обчислення частинних сум, порівняння результатів обчислення, знаходження формули для обчислення значень частинних сум ряду. |
Завдання |
|
Практичне значення | розроблено завдання для лабораторних робіт з дисципліни «Методи обчислень», а саме шість практичних завдань для 20 варіантів. |
Апробація |
|
Автор роботи |
Різун Олександр Олександрович |
Тема роботи | Математичне моделювання реальних процесів засобами диференціальних рівнянь. |
Науковий керівник | Лов’янова Ірина Василівна – д.пед.н., доцент |
Об’єкт дослідження | Математичне моделювання |
Предмет дослідження | Лінійні диференціальні рівняння, як засіб математичного моделвання реальних процесів. |
Мета роботи | дослiдити можливостi математичного моделювання реальних процесiв засобами лiнiйних диференцiальних рiвнянь. |
Завдання |
|
Практичне значення | Результати дослiдження можна використовувати у процесi пiдготовки студентiв з дисциплiни "Диференцiальнi рiвняння". Також розроблено структуру залiкового кредиту змiстовного модуля "Лiнiйнi диференцiальнi рiвняння" та методичний посiбник для органiзацiї самостiйної роботи студентiв. |
Апробація |
Результати дослiдження доповiдалися на ХXII Мiжнароднiй науково-практичнiй iнтернет-конференцiї "Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячолiття у |
Автор роботи |
Віріч Маргарита Володимирівна |
Тема роботи | Поле комплексних чисел |
Науковий керівник | кандидат педагогічних наук, доцент Черних Лариса Олександрівна |
Об’єкт дослідження | процес вивчення числової лінії в шкільному курсі алгебри та процес вивчення курсу «Числові системи» у ВНЗ |
Предмет дослідження |
методична система вивчення комплексних чисел в школі та у ВНЗ. |
Мета роботи | розробити методику вивчення теорії комплексних чисел на основі розширення числових структур в школі та у ВНЗ |
Завдання |
|
Практичне значення | Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання розробленої методики в школі та у ВНЗ при вивченні курсу «Числові системи». |
Апробація |
|