Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

13 липня 2020 відбулося вручення дипломів бакалаврам-фізматівцям. Дипломи вручили декан фізико-математичного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Вікторівна Віхрова і заступник декана, доцент Микола Анатолійович Слюсаренко. З важливою подією привітала студентів куратор групи МІ-16, доцент кафедри математики та методики її навчання Тетяна Григорівна Крамаренко.

Радість студентства не потьмарили ні карантинні обмеження, ні дотримання маскового режиму.

Студенти-випускники здобули кваліфікацію:

ступінь вищої освіти бакалавр

спеціальність 014 Середня освіта (Математика)

додаткова спеціальність 014 Середня освіта (Інформатика)

професійна кваліфікація бакалавр освіти (математика),

вчитель математики та інформатики.

А також частина студентів здобула кваліфікацію:

ступінь вищої освіти бакалавр

спеціальність 014 Середня освіта (Фізика)

додаткова спеціальність 014 Середня освіта (Математика)

професійна кваліфікація бакалавр освіти (фізика),

вчитель  фізики та математики.

 

Переглядайте презентацію  і фото з галереї

МІ 16 дипломи

 

12336

МАЙБУТНІ СОЦІОЖУРНАЛІСТИ ПРЕДСТАВИЛИ АВТОРСЬКІ СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

1 червня 2020 року першокурсники спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» Криворізького державного педагогічного університету представили перші  власні соціологічні дослідження.  Їх виконали здобувачі вищої освіти в рамках вивчення навчальної дисципліни «Статистика у соціології».  У зв’язку з введеними карантинними обмеженнями публічний захист проводився у форматі Zoom-конференції.

 - Студенти мали змогу як обрати тему з орієнтовного списку запропонованих, так і цілком самостійно запропонувати ту, яка їх цікавить, - розповіла канд. пед. наук, доцент кафедри математики та методики її навчання Тетяна Григорівна Крамаренко. – Розробивши програму дослідження, студенти підготували й розіслали респондентам Google-форми, що містили перелік відповідних питань. Вивчаючи впродовж семестру математичну статистику, майбутні соціологи спочатку застосували до опрацювання результатів дослідження методи описової статистики. А коли вивчали кореляційний аналіз, параметричні та непараметричні критерії перевірки статистичних гіпотез, також і методи статистичних висновків. Працюючи над проєктом, студенти краще розуміють ціннісний смисл математичних методів у роботі соціолога, набувають навичок використання сервісів Google для презентації  розроблених матеріалів. Надзвичайно важливо й те, що послухати виступи майбутніх соціологів і подискутувати з ними до нашої Zoom-конференції приєдналися соціологи-фахівці – доктор соціологічних наук, професор Алла Степанівна Лобанова та кандидат соціологічних наук, старший викладач кафедри соціології та економіки  Олена Олексіївна Комарова, а також аспірант кафедри Валерій Каритка.

CMK 19 01 06 2020

Першокурсника Івочку Романа зацікавила проблема ставлення молоді до політики, електоральні настрої співгромадян. Для опрацювання результатів дослідження і пошуку кореляційних залежностей між різними чинниками він перевірив низку математичних гіпотез.   Ігнатенко Ольга та  Курінна Єлизавета досліджували вплив соцмереж на соціум. Богдан Євгенія з’ясовувала ставлення українців до моди: чи дійсно для них мода - це дуже важливо. Дядюра Сюзанна переймалася проблемою ставлення людей до психічних хвороб та розладів. Осламенко Вікторію як майбутнього соціожурналіста  зацікавила проблема затребуваності засобів масової інформації. Цікавлячись відвідуванням громадянами культурних заходів, Сверчкова Діана з’ясувала, що у суспільстві зростає число прихильників українського кіно. А ось Федорчук Вероніка досліджувала, чи мають студенти  вільний час і чи вміють вони його планувати. Студентські соціологічні дослідження були структуровані. Автори представлених навчальних проєктів зазначали кількість респондентів, їх стать, вік та соціальний статус.  Отримані статистичні результати студенти оформили у вигляді таблиць, діаграм та графіків, презентації, повідомлень блогу соціожурналіста.

На захисті не обійшлося й без належної процедури опонування. Студенти здебільшого  підкреслювали актуальність обраних колегами тем і звертали увагу на влучні акценти досліджень. Соціологи Олена Олексіївна та Алла Степанівна не обійшли увагою жодного з виступаючих. Кожному майбутньому соціожурналісту вони надавали цінні поради щодо вдосконалення майбутніх проєктів.

12085

Вже став традиційним на фізматі публічний захист майбутніми учителями математики та інформатики методичних розробок, створених ними для проведення уроків у школі  з використанням мультимедійної дошки. Під час Zoom-заняття (доцент Тетяна Григорівна Крамаренко) студенти виступали з демонстраціями кращих уроків, розроблених за допомогою програмного забезпечення WorkSpace для мультимедійної дошки, блогів учителя математики, наочностей, створених з використанням системи динамічної математики GeoGebra, онлайн-сервісу LearningApps.  У зв’язку з дистанційним навчанням під час карантину багато студентів-фізматівців започаткувати власні YouTube-канали, розмістивши  у мережі  записані ними скрінкасти з математики та методики її навчання.  

Майбутні учителі  математики продемонстрували, що  навчилися використовувати  ІКТ при підготовці уроку математики.  Презентуючи розроблені уроки, студенти акцентували увагу на перевагах, які може дати використання у навчанні мультимедійної дошки.

До обговорення  уроків долучилися як студенти, так і запрошені  на відкрите  заняття викладачі кафедри математики та методики її навчання. Цікаво було під час заняття і запрошеним студентам-першокурсникам.

22 05 2020 1

 Розроблені студентами наочності зібрані у методичній скарбничці майбутнього учителя математики – сумісно розробленому курсі "Алгебра, 9 клас", щоб у подальшому вони могли використовувати ці ресурси у ході виробничої практики у школі чи у майбутній педагогічній діяльності. Розміщуючи власні розробки  у форумі курсу "Інформаційно-комунікаційні технології навчання математики", студенти отримують можливість написати однокурсникам відгук та виставити  оцінку.

Кращі розробки представили Богданова Олександра (ФМ-16) та студенти групи МІ-17 Костюк Сурен, Гейдарова Есміра, Грищенко Вікторія, Зеленська Ніна, Кималов Валентин, Гебель Аліна, Мала Ірина, Нам’ясенко Світлана, Науменко Єлизавета, Савчук Анна, Слюсаренко Анастасія, Горбатюк Валерія, Римар Анжела, Коростій Вікторія та ін.

 

 

11940

У четвер, 7 травня, о 14.00 у форматі Zoom-конференції на фізматі відбулася година спілкування з студентами групи МІ-16 – майбутніми учителями математики та інформатики. Розглядалися питання підготовки до захисту курсових робіт, до екзаменаційної сесії, складання державних іспитів та фахових випробувань зі вступу до магістратури. Студентів цікавила і організація проведення оглядових лекцій. Обговорювалися назрілі проблеми щодо поточної атестації, яка завершилася 8 травня. Крім студентів і куратора групи МІ-16, доцента Тетяни Крамаренко, у годині спілкування взяли участь професор кафедри математики та методики її навчання І. В. Лов’янова та завідувач кафедри, доцент Д. Є. Бобилєв.

Друга частина години спілкування пройшла як підсумкова конференція з виробничої практики, яку студенти проходили у закладах середньої освіти. Засобами Zoom демонструвалися підготовлені студентами презентації. Студенти ділилися враженнями і раділи з того, що до оголошення карантину все ж мали змогу провести уроки математики та інформатики, позакласні та виховні заходи та відчути себе у ролі вчителя. Багато практикантів писали щоденники практики у вигляді блогів. Під час карантину ще більше усвідомили, що професія учителя дуже важлива. Потребує підготовки вчитель і до дистанційного навчання.

Технології перемагають коронавірус!

godynanspilkuvannja001

11682

Незважаючи на продовження карантину, колектив кафедри математики та методики її навчання плідно працює. Дистанційна робота потребує використання нових технологій.

Засідання кафедри1 

         09 квітня 2020 року (з 14:00 до 15:45) відбулося дистанційне засідання кафедри математики та методики її навчання з використанням платформи відеоконференцій Zoom. Розглянуто низку важливих питань:

                  1). Обговорення результатів педагогічної практики студентів 4 курсу.

                  2). Про стан дистанційного навчання під час карантину (проблеми, досягнення, перспективи).

                  3). Стан виконання магістерських робіт.

                  4). Оформлення лекційної аудиторії № 308.

                  5). Різне.

Засідання кафедри3 Засідання кафедри2

Активну участь у засiданнi взяли всі члени кафедри і обговорення питань пройшло конструктивно.

11256

 27 лютого о 10.40 відбулася настановча конференція з виробничої практики для студентів 4 курсу групи МІ-16 та ФМ-16. 

Для успішного проходження практики студентам доцільно використовувати  електронний навчальний курс.

У випадку самореєстрації на курс студенту (наприклад, іншої спеціальності)  необхідно звернутися до викладача чи адміністратора системи для запису у відповідну групу.

Уперше студенти-бакалаври будуть проходити практику за двома спеціальностями: Середня освіта (Математика) і Середня освіта (Інформатика).

 Цінні поради щодо успішного проходження виробничої практики студентам надали викладачі кафедри математики та методики її навчання, інформатики та методики її навчання, педагогіки та загальної і вікової психології.

20200127 104354

20200127 104407

praktika 27 01 2020

Підготувала матеріал доцент кафедри математики та методики її навчання Т.Г.Крамаренко

 

 

9956

22 січня 2020 року відбулося урочисте вручення дипломів магістрам денної форми навчання спеціальності Середня освіта. Математика (додаткова спеціальність «Інформатика»),  Середня освіта. Фізика (додаткова спеціальність «Інформатика»), Середня освіта. Інформатика фізико-математичного факультету.


Випускників привітали ректор КДПУ, доктор філософських наук, професор Я. В. Шрамко, декан фізико-математичного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент О. В. Віхрова, куратор групи, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та методики її навчання І.С.Дереза, завідувач кафедри математики та методики її навчання, кандидат педагогічних наук Д.Є.Бобилєв та ін.


Звертаючись до студентів, ректор університету говорив про те, отримання дипломів є для магістрів важливою сходинкою до вершин особистого становлення, зростання професійної майстерності.
Від імені студентів зі словами вдячності факультету та викладачам виступили магістри-фізики Дар'я Чеснокова та Аліна Іванова.

2020 22 01 15 00KDPU

 

9924

11 січня 2020 року в аудиторії №314 о 12.10 відбувся захист студентами групи МІ-16 спеціальності Середня освіта (Математика), додаткова спеціальність Середня освіта (Інформатика) навчальних STEM-проєктів, розроблених за технологією "Intel Навчання для майбутнього".

Тренери:
к. пед. н., асистент кафедри математики та методики її навчання К. В. Польгун,

д. пед. н., доцент, професор кафедри математики та методики її навчання І.В. Лов'янова


Відвідали відкрите заняття і взяли участь в його обговоренні
к. пед. н., доцент, доцент кафедри математики та методики її навчання Т. Г. Крамаренко,
к. пед. н., старший викладач кафедри математики та методики її навчання Т. С. Армаш20200111 121205

9835

Кандидатуру претендента Д.Є. Бобилєва (канд. пед. наук) на заміщення вакантної посади  завідувача кафедри математики та методики її навчання, а також запропоновану ним програму розвитку кафедри обговорено  на зборах трудового колективу фізико-математичного факультету у присутності претендента.  

20191226 155524 копия

 

 

 

 

 

 

 

 

Кандидатуру претендента Д.Є. Бобилєва (канд. пед. наук) на заміщення вакантної посади  завідувача кафедри математики та методики її навчання, а також запропоновану ним програму розвитку кафедри обговорено  на кафедрі у присутності претендента. 

20191226 133831 копия

 

 

9752

У понеділок 11 листопада о 15.10 відбулася звітна конференція за результатами виробничої практики магістрів другого року навчання у закладах середньої освіти. Звітували магістри спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика).

Під час проходження практики студенти виконували такі завдання:

  • Поглиблювали і закріплювали теоретичні знання та практичні уміння і навички
  • Вчилися проводити уроки різних типів з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій
  • Вчилися здійснювати самоконтроль, самоаналіз та об’єктивну самооцінку власної педагогічної діяльності, а також вчителів і колег-практикантів.
  • Виробляли навички самостійності у підготовці й проведенні різних форм і видів навчально-виховної роботи та особистої відповідальності за їх ефективність і якість
  • Проводили науково-дослідницьку роботу, вивчали досвід учителів-предметників щодо їх співпраці з учнями, зокрема з обдарованими

Які виникали труднощі?

IMG 20191111 152551

9354
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша