17-18 листопада викладачі кафедри математики та методики її навчання, доценти Д.Є.Бобилєв та Т.Г.Крамаренко, студенти магістратури А.Романова, А.Резниченко, О.Трушковська, О.Птиця, О. Примакова, Н.Босько взяли участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку».
Серед організаторів конференції Криворізький державний педагогічний університет, Комунальний заклад вищої освіти
«Дніпровська академія неперервної освіти», Дніпропетровської обласної ради», Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка.
Повні тексти статей, опублікованих у матеріалах конференції, починаючи з лютого 2022, будуть доступні у репозитарії КДПУ.
Д.Є.Бобилєв висвітлював актуальні проблеми методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів розв'язуванню олімпіадних задач. Т.Г.Крамаренко поділилася досвідом використання хмарних технологій у навчанні теорії ймовірностей та математичної статистики, особливостями розвитку у студентів м'яких навичок у процесі вивчення стохастики. Студенти магістратури мали змогу представити власні дослідження, послухати доповіді відомих науковців з багатьох університетів та академій України.
Мета конференції: обговорення питань сучасного стану та перспектив розвитку освіти, обмін досвідом з питань формування і розвитку професійних компетентностей майбутніх вчителів і вчителів-практиків.
Конференція зареєстрована в ДНУ «УкрІНТЕІ», посвідчення № 848 від 13 жовтня 2021 р.
Тематичні напрями роботи конференції:
1. Методологія та оптимальні стратегії неперервної освіти вчителів природничо-математичних та технологічних дисциплін.
2. Використання сучасних інноваційних технологій в системі підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних дисциплін.
3. Проблеми підготовки вчителів галузі природничо-математичних напрямків у закладах вищої освіти.
4. Формування та розвиток готовності вчителів початкових класів до викладання основ природничо-математичних та технологічних дисциплін.
5. Розвиток професійних компетентностей вчителів природничо-математичних та технологічних дисциплін в умовах практичної діяльності.
6. Управлінські аспекти процесу розвитку професійних компетентностей вчителів.