Одним із напрямів впровадження STEM-освіти в навчальний процес є мейкерство (DIY-підхід). Тому під час вивчення курсів «Аналітична геометрія», «Диференціальна геометрія і топологія» студентипід керівництвом старшого викладача кафедри математики та методики її навчання Дерези І.С. створюють інструменти для побудови ліній другого порядку (зокрема, еліпсограф, інструмент для побудови еліпса механічним способом тощо), каркасні моделі поверхонь другого порядку та їх перерізів, паперові моделі многогранників. Це сприяє більш глибокому засвоєнню тем відповідних курсів, та дає навички та досвід мейкерства для майбутньої педагогічної діяльності.
Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного профілю освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання. Цейпідхід сприяє формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.
STEM-освіта(від англ. Science – природничі науки, Technology – технології, Engineering – інженерія, проектування, дизайн, Mathematics – математика) – це категорія, яка визначає відповідний педагогічний процес (технологію) формування і розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей молоді, рівень яких визначає конкурентну спроможність на сучасному ринку праці.
Якість впровадження STEM-освіти в освітній процес багато в чому визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності вчителів. У зв'язку з цим, необхідно під час навчання в університеті озброїти майбутніх вчителів математикизнаннями про STEM-технології та вміннями впроваджувати їх в освітній процес.