Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

2 листопада 2018 на кафедрі математики та методики її навчання КДПУ відбулася конференція з підбиття підсумків виробничої практики магістрів у закладах середньої освіти (2018, спеціальність “Математика”, додаткова “Інформатика”, МІм-13).

Під час виробничої практики магістри виконували наступні завдання: удосконалювали вміння і навички спостерігати за навчально-виховним процесом, вивчали зміст і систему планування навчальної роботи вчителів математики та інформатики, відпрацьовували практичні та професійні вміння і навички організації навчально-виховної роботи з учнями, навчалися застосовувати на практиці знання, отримані в університеті при вивченні психолого-педагогічних дисциплін, методики навчання математики та методики навчання інформатики, оволодівали методами, прийомами і засобами проведення уроків, а також навичками керівництва пізнавальною діяльністю школярів відповідно до їх вікових та індивідуальних особливостей, аналізували результати навчально-виховної роботи вчителів-предметників, класних керівників та здійснювали самоаналіз власної роботи.

 

Студенти зазначали, що під час проходження практики виникали певні труднощі, а саме:

  • неправильний розрахунок часу на кожен з видів робіт;
  • незнання індивідуальних особливостей учнів;
  • проблеми при впровадженні проектних технологій (недостатні вміння учнів працювати самостійно і використовувати програмне забезпечення для роботи);
  • нераціональний добір вправ для етапу актуалізації на початку уроку;
  • проблеми з добором різнотипних вправ для уроку,
  • недостатні уміння використовувати міжпредметні зв’язки.

Та завдяки всебічній допомозі та настановам, яку надавали методисти, вчителі-предметники та класні керівники, труднощі вдалося подолати.

Під час практики майже кожен із студентів провів 5 уроків інформатики та 10 уроків математики, позакласні заходи з математики та інформатики, виховні заходи, профорієнтаційний захід.

Студенти зазначали, що за час проходження практики, вони навчилися: планувати та проводити уроки, позакласні заходи з математики та інформатики, враховуючи їх типи; використовувати найбільш ефективні методи, форми і засоби навчання з врахуванням вікових особливостей учнів; здійснювати аналіз проведених уроків вчителів, відмічати вдалі моменти та впроваджувати у власну навчально-виховну роботу; здійснювати самоаналіз та самооцінку результатів власної діяльності, а також аналізувати пробні уроки і заняття інших практикантів своєї групи; готувати дидактичне обладнання до уроків і виховних заходів; проводити відкриті уроки з використанням мультимедійної дошки, системи динамічної математики GeoGebra та ін.

Окремі магістри брали участь у пілотному проекті, тому частину звітної документації представлено у електронному варіанті, а саме:

  • щоденник психолого-педагогічних спостережень у вигляді блогу,
  • конспекти уроків з математики та інформатики, позакласні заходи, профорієнтаційну роботу.

 Виступаючі зазначали, що педагогічна практика дала змогу спробувати себе у ролі вчителя, переконатися, що вчитель має постійно самовдосконалюватися та працювати над собою.

Одна з кращих звітних презентацій

Підготувала повідомлення про підсумкову конференцію доцент кафедри математики та методики її навчання Т. Г. Крамаренко

6032
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30