Сертифікатна освітня програма «Інтернет-маркетинг»
Шановний студенте!
На ваш розгляд кафедрою туризму та економіки КДПУ пропонується сертифікатна програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Метою цієї сертифікатної програми є формування знань і навичок у використанні інтернет-технологій для успішного просування ідеї, продукту або/та власної справи з метою підвищення їхнього іміджу/бренду та конкурентоспроможності. Зокрема, навчання за цією програмою допоможе у роботі в туристичній сфері, адже сучасний бізнес у сфері обслуговування все більше переходить у віртуальну площину. Без знань і навичок у сфері інтернет-маркетингу сучасному туристичному підприємству працювати практично неможливо!
В умовах інтенсивного розвитку підприємницької діяльності в Україні та формування національного ринку зростає гостра потреба в системі підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі туризму, здатних ефективно працювати в умовах конкурентного середовища, виробляти і продавати продукцію та надавати різноманітні види послуг різним групам населення.
Сертифікатна програма «Інтернет-маркетинг» спрямована на теоретичну та практичну підготовку майбутніх фахівців, оволодіння ними системи знань з теорії і практики з маркетингу, підприємницької діяльності та інтернет-технологій.
План програми
- Основи розробки сайтів (3 кред. - 90 год.)
- Інтернет-маркетинг (11 кред. - 132 год.)
- Основи таргетингу (3 кред. - 90 год.)
- SEO – Пошукова оптимізація інтернет-ресурсів (3кред. - 90 год.)
- SMM – Просування в соцмережах (5 кред. - 150 год.)
- Інтернет-маркетинг у туризмі (3 кред. - 90 год.)
- Підприємницька діяльність в сфері інтернет-маркетингу (4 кред. - 120 год.)
Зміст навчальних дисциплін
1. Основи розробки сайтів. Сайт – це дуже ефективний інструмент для ведення успішного бізнесу. Курс передбачає отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо проектування сайту. У вивченні курсу увага приділяється наступним питанням: 1)з чого починається робота над сайтом; 2)послідовність етапів розробки сайту - від ідеї до реалізації; 3)критерії вибору виконавця та які етапи розробки веб-сайту мають бути обов’язково включені; 4)правила при розробці дизайну з урахуванням юзабіліті; 5)вибір домену, правила поводження з хостингом; 6)різновиди контенту.
2. Інтернет-маркетинг. Для досягнення цілей підприємницької діяльності та бізнесу застосовують маркетинг за допомогою цифрових технологій та великої кількості засобів інтернет-комунікацій. Це – ефективний спосіб просування: себе, сайту, компанії, продуктів і послуг перед величезною онлайн-аудиторією (людьми, які щодня користуються Інтернетом). Курс передбачає вивчення теоретичних аспектів маркетингової діяльності, товарної політики, стратегії воронки продаж, зокрема маркетингу в інформаційному просторі та надання практичних рекомендацій просування продуктів/послуги і залучення клієнтів, зокрема лідів з використанням інформаційних інструментів та засобів стимулювання.
3. Основи таргетингу. Таргетинг – механізм налаштування показу реклами на певні сегменти ринку відповідно до обраних параметрів. Іншими словами це створення та налаштування правильної реклами для певного кола споживачів. Курс передбачає розгляд наступних питань: 1)види реклам і таргетингу; 2)сегментація цільової аудиторії (розподіл споживачів на групи) та робота з тими сегментами, які вже виявили інтерес до продукту чи послуги; 3)підходи до мотивації цільової дії; 4)просування товару/послуги; 5)впізнаваність бренду; 6)ефективність реклами.
4. SEO – Пошукова оптимізація інтернет-ресурсів. Мета курсу – розуміння ролі SEO- пошукової оптимізації інтернет-ресурсів для підвищення кількості клієнтів, впізнаваність в результаті пошуку на сайті необхідного контента. SEO допомагає створенню цільової аудиторії для бізнесу завдяки виведенню сайту в ТОП. Головне завдання SEO - підвищити видимість сайту в пошуковій видачі, тобто збільшити відсоток користувачів, які при введенні цільових запитів будуть бачити в результатах пошуку сайт, що просувається. Курс передбачає вивчення наступних питань: 1) аудит конкурентів; 2) методи збільшення трафіку; 3)конверсія; 4) методи отримання безкоштовних посилань для впізнаності бренду; 5) створення якісного контенту.
5. SMM – Просування в соцмережах. Соціальні мережі – це величезна база потенційних клієнтів. Сучасному бізнесу просто необхідно просувати себе в Facebook, Instagram, e-mail, Tik-Tok, щоб здійснювати продажі або розширяти впізнаність бренду. Метою курсу є отримання основ просування товару/послуги в соціальних мережах. Передбачається розгляд наступних питань: 1) формування цілей просування в соціальних мережах з урахуванням поведінкового таргетингу та запитів цільової аудиторії; 2) розробка тактики застосування інструментів для максимально ефективного використання наявних ресурсів та бюджету; 3) розробка контент-плану; 4) вибір та поширення правильного контенту; 5) робота з аудиторією, зокрема робота з лідами.
6. Інтернет-маркетинг у туризмі. Знання і належне застосування маркетингових підходів у діяльності підприємств туристичної галузі є запорукою їх успішності на ринку туристичних послуг. Така успішність залежить від здатності туристичного підприємства максимально задовольнити потреби споживачів, запропонувати туристичний продукт, який буде відповідати їхнім смакам і уподобанням, а отже й отримати прибуток від своєї діяльності. Застосування інтернет-технологій, правильних засобів маркетингових комунікацій відповідно до сегментації туристичного ринку дозволяє прискорити отримання результату від економічної діяльності в сфері туризму.
7. Підприємницька діяльність в сфері інтернет-маркетингу. Високий рівень конкуренції та інтенсивний розвиток інтернет-технологій вказують на те, що забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інтернет-середовищі можливе лише при застосуванні комплексного підходу щодо ведення підприємницької діяльності. Тому курс передбачає вивчення наступних питань: 1)знання класифікатору видів економічної діяльності; 2)ключові підходи створення підприємницької діяльності; 3)аналіз конкурентного середовища; 4)теоретичні аспекти маркетингової діяльності; 5)теоретичні аспекти економічної діяльності, зокрема методи ціноутворення та отримання прибутку з урахуванням податкового впливу; 6)вибір та впровадження інструментів інтернет-маркетингу у підприємницьку діяльність; 7)оцінювання результативності.
ОБИРАЙ НАВЧАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ! Цифрове майбутнє туризму та бізнесу.