23 жовтня 2018 року д. філол. н., доцент кафедри української мови Білоконенко Л. А. провела лекцію-екскурсію на тему «Зовнішня реклама на вулиці як сучасний засіб комунікації» у групі УФР-17.
Як відомо, зовнішня реклама виступає невід’ємною частиною комунікативної системи суспільства і соціально-культурного середовища. Вона є декоративно-прагматичною прикрасою сучасного Кривого Рогу, відображає його соціально-економічну та комерційну активність. Під час заняття студенти ознайомилися з вимогами до розміщення зовнішньої реклами, правилами створення ефективного рекламного тексту, різними формами зовнішньої реклами в нашому місті.
Проспект Гагаріна є досить строкатим на рекламні оголошення, які так чи так пов’язані з культурними ідеалами криворіжців, з масовими стереотипами, з тим, що викликає попит у споживача, що формує суспільну поведінку.
Ми живемо в XXI столітті – епосі мегаполісів, інформаційного буму і величезної кількості брендів, які насичують наше життя, урізноманітнюють його, – висловили позитивні враження від заняття студенти-редактори, – адже це заняття, проведене поза аудиторією, цікаво й наочно, дало змогу обговорити сітілайти і лайтбокси, вивіски і білборди, а також усю зовнішню рекламну продукцію біля університету.
Заняття нетрадиційної форми погожої осінньої днини сприяло гарному настрою й кращому оволодінню навчальним матеріалом, – підсумувала Людмила Анатоліївна наприкінці лекції.