Мета стейкхолдерів (груп впливу) полягає у координації діяльності здобувачів вищої освіти, адміністрації, інших структурних підрозділів та зацікавлених сторін, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості вищої освіти в Університеті.
На інституційному рівні університету стейкхолдери мають право впливати на:
– прозорість управлінських, організаційних, кадрових процесів щодо освітнього процесу в університеті;
– організацію вступної кампанії;
– адаптацію здобувачів вищої освіти до академічного життя;
– оптимізацію і вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, офіційного вебсайту університету тощо);
– покращення роботи університетських сервісів (кафедра, деканат, студентське самоврядування, вчена рада університету (факультету), тощо);
– формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, списуванням, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
– зв’язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників.
На інституційному рівні факультету стейкхолдери мають право впливати на:
– розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
– оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
– вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
– якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
– якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі; – якість матеріально-технічної бази спеціальності;
– якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти.
- Автор: Кафедра фізики та методики її навчання
- Перегляди: 843