Нещодавно в Києві пройшла міжнародна наукова конференція «CLILIG в Україні предметно-мовне інтегроване навчання німецькою мовою: можливості, переваги та задачі», організована Гете-Інститутом в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України з метою інформування про новітні розробки щодо інтеграції предметно-мовного навчання в підготовці вчителів іноземної мови та в школі. Серед учасників конференції (директорів шкіл, керівників кафедр, викладачів та вчителів) були й старші викладачі кафедри німецької мови та літератури з методикою викладання Мархева О. Є. та Чорна О. В.
Як зауважила заступник директора та керівник мовного відділу Goethe-Institut в Україні Сюзанне Беккер, зібрання було скликано задля ознайомлення з прикладами успішного використання методики CLILIG в різних європейських країнах та з вимогами, які ставить освіта перед майбутніми вчителями щодо викладання фахових дисциплін та іноземних мов.
Доповідачі з різних країн Європи, зокрема Д-р Каталін Аркоссі (емерт-професо університету ім. Лоранда Етвеша, Будапешт, Угорщина), Ернст Ендт (консультант сектору «Мова та освітня політика» при Goethe-Institut м. Мюнхен, Німеччина), Д-р. Хайке Ролль (професор інституту німецької мови як другої іноземної при університеті Дуйсбург-Ессен, Німеччина), Д-р. Франка Квартапелле (Державний університет м. Мілан, Італія), Нійолія Буйновская (доцент Вільнюського педагогічного університету, Литва) та багато інших поділилися досвідом поєднання фахового та мовного інтегрованого вивчення так званих предметів MINT.
Також до уваги учасників було представлено пілотні проекти предметно-мовного інтегрованого навчання німецькою мовою за участі пар «вчитель-предметник – вчитель німецької мови», що було реалізовано в українських школах. Серед шести тандемів були й представники Кривого Рога, Ніна Самойлова та Віра Голобородько, вчителі КГТЛ № 129, що вдвічі приємно, оскільки нашу кафедру з ліцеєм поєднує тривала плідна співпраця.
Конференція завершилась цікавою та корисною дискусією щодо оцінювання досягнень учнів за умов використання методики CLILIG, під час якої учасники мали можливість ближче познайомитися один з одним, налагодити контакти, що можуть у майбутньому стати основою більш тісних міжнародних ділових зв’язків.