Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
Факультет іноземних мов

InCollage 20240521 161118170

16 травня 2024 року в рамках наукових заходів для вчителів освітніх закладів Кривого Рогу був проведений викладачами кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання та кафедри англійської філології КДПУ «Науковий пікнік». На заході було представлено актуальну проблему інклюзивної освіти при вивченні іноземних мов, та висвітлено основні проблеми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Спікерами з цього питання були Коваленко О.О., кандидат пед. наук, старший викладач кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання та Дирда І.А., кандидат пед. наук, доцент кафедри англійської філології. Матеріал було представлено за принципами міжнародного стажування: українською та англійською мовою.  Обговорювалися питання актуальності проблеми інклюзивної освіти в Україні, сучасні підходи  вивчення цієї проблеми. Були запропоновані сучасні техніки, методи та прийоми роботи з інклюзивними дітьми, спираючись на досвід українських та німецьких методистів-практиків. Докладніше можна ознайомитися в презентації.

Друге питання, яке обговорювалося на «Науковому пікніку» це – методичні рекомендації щодо підготовки науково-дослідних робіт учнів-членів Малої Академії наук. Спікером з цього питання була Шуміліна І.П., викладач кафедри англійської філології.

  

26555

збори

     9 грудня о 17.00 в режимі zoom-конференції пройшли збори ГО «Європейська освіта і наука в Україні», постійними членами якої є всі викладачі кафедри німецької мови  і літератури з методикою викладання КДПУ.

Президент ГО "Європейська освіта і наука" доц. к.п.н. Холоденко Олена Віталіївна звітувала про роботу ГО за минулий рік, розповідала про проведення міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ У ЦИФРОВОМУ ФОРМАТІ В КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У БАГАТОМОВНОМУ СВІТІ”, яка проходила 2-3 грудня 2022 року. Розглядалися також пропозиції щодо прийому нових членів в ГО "Європейська освіта і наука" та різне.  

  

20994

конф   

Викладачі кафедри німецької мови і літератури з МВ взяли участь у Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції: «Навчання і викладання у цифровому форматі в контексті наукової доброчесності у багатомовному світі» Digitales Lernen und Lehren im Kontext der wissenschaftlichen Redlichkeit in der Mehrsprachigkeit“, яка проходила протягом 2 та 3 грудня 2022 року, м. Київ, Україна.

Вітальні слова на початку конференції пролунали від представників Гете-Інститут, а також від президента АЕДЕ «Європейської асоціації викладачів» проф. Сільвано Марселья. Від «Української спілки германістів вищої школи» виступив проф. д. філол.н. Ростислав Пилипенко, від «Асоціації українських германістів» - проф. д. філол. н. Алла Паславська, від ГО «Європейська освіта і наука в Україні» - декан природничого факультету, доц. к.п.н. Ганна Турчинова та президент ГО «Європейська освіта і наука в Україні» доц., к.п.н. Олена Холоденко.

                                      конфф0    конфф3

Програма конференції була дуже насичена. Протягом двох днів, не зважаючи на перебої зі світлом, викладачі кафедри мали можливість прийняти участь в обговорені цікавих проблем пов’язаних з тенденціями освітньої теорії та практики у інформаційно-цифровому просторі; психолого-педагогічними аспектами формування іншомовної компетентності засобами інформаційних технологій та досвідом їх застосування в умовах онлайн-навчання; проблемами та перспективами реформування системи освіти в Україні на засадах наукової доброчесності; з проблемами сучасних тенденцій філологічних досліджень у багатомовному світі.Спілкування проходило українською та німецькою мовами. Завершилася конференція круглим столом «Заняття в онлайн-форматі у часи війни».

20933

 зах014 травня 2021 року пройшов захист кандидатської дисертації викладача кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання Хорошилової Наталії Володимирівни. Тема дисертації «Теорія і практика іншомовного навчання дорослих у Німеччині (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)» з спеціальності – 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Колектив кафедри щиро вітає Наталію Володимирівну з успішним захистом кандидатської дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, та бажає подальших успіхів, творчого натхнення та нових наукових здобутків у професійній діяльності!

Також вітаємо наукового керівника кандидатської дисертації, професора, доктора педагогічних наук, професор Гаманюк Віту Анатоліївну із успішним захистом її дисертантки!

 

зах1  зах2

15704

deutsch project  

Упродовж 2019-2020 рр. науково-педагогічні працівники Криворізького державного педагогічного університету, серед яких доценти кафедри історії  Тарасов А.В. та Яшин В.О., а також доцент кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання Карпюк В.А. і професор цієї кафедри, проректор з наукової роботи  Гаманюк В.А.,  брали участь у реалізації міжнародного науково-дослідницького проєкту, ініційованого науково-дослідницьким центром DiMOS (Deutsch in Mittel-, Ost- und SüdEuropa), фінансово підтриманого Уповноваженим Міністерства культури і медіа ФРН, «Німецькі сліди в Україні». Цей проект, який з самого початку замислювався як міждисциплінарний, мав на меті охопити широкий спектр наукових проблем, пов’язаних із присутністю німців та німецької мови у соціокультурному просторі України, тому досліджувалися «німецькі сліди» в українській мові (запозичення), у літературі (письменники й поети німецького походження, які писали німецькою мовою), в культурі (архітектура, живопис, наука, освіта тощо). Проектом були охоплені як видатні постаті, які сприяли економічному і соціальному розвиткові України, так і пересічні громадяни, які розділили тяжку, часом трагічну долю українського народу особливо в часи голодомору та переслідувань під час «червоного терору».

germanproject 2

Окремим напрямом проекту був дидактичний, в рамках якого було розроблено низку навчально-методичних матеріалів з краєзнавчим змістом (історія, сьогодення німців і німецької мови в Україні), які перебувають у відкритому доступі й можуть використовуватися як викладачами, так і тими, хто вчить німецьку мову і цікавиться історією рідного краю, минулим регіонів України, які пов’язані з німецькою історією або з окремими представниками німецького народу. (https://deutschespracheukr.wixsite.com/meinewebsite-2).

Учасники проекту підготували не тільки матеріали для практичного використання в освітньому процесі. Теоретичне осмислення знайшло відображення у низці публікацій як в Україні, так і у Німеччині, серед яких найбільш вагомими є статті у збірнику наукових праць «Освітній вимір» № 2 (54) у 2020 році (https://journal.kdpu.edu.ua/ped/issue/view/111) та у 10 томі наукового журналу Університету Регенсбурга «Forschungen zur deutschen Sprache in Mittel-, Ost- und Südosteuropa FZDiMOS», де були зібрані публікації за проектом, саме тому цей випуск отримав назву «Deutsch in der Ukraine. Geschichte, Gegenwart und zukünftige Potentiale» (https://epub.uni-regensburg.de/44883/).

14985

5 kongres 15 та 16 листопада 2019 року викладачі кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання Чорна Ольга Володимирівна та Мархева Оксана Євгенівна взяли участь у дигітальному конгресі «Наука і навчання в епоху цифрових технологій», який проходив у м. Київ. Конгрес проводився за підтримки Гете-Інституту, який приймає активну участь у програмі реформ «Нова українська школа» Міністерства освіти України.

3 kongres COLLAGE

 

 

В ході Конгресу міжнародні та українські експерти обговорювали сучасні тренди в освіті:

- зміна ролі вчителя завдяки дигіталізації навчання, наприклад, індивідуалізація навчального процесу за допомогою адаптованого та персоналізованого навчання;

- відкриття нових можливостей завдяки онлайн-інструментам для формального оцінювання;

- застосування «штучного інтелекту» під час вивчення іноземних мов, наприклад, у формі чат-ботів, роз’яснення поняття «штучного інтелекту»;

- медійна компетентність в школі, що, власне кажучи, означає термін «фейкові новини» та інші теми.

 

 

1 kongres COLLAGE         2 kongres COLLAGE   

Сподіваємося, що конгрес «Наука і знання в епоху цифрових технологій» допоможе вчителям середньої школи та викладачам вищих навчальних закладів впровадити в своїх навчальних закладах цифровий аспект реформ.

 

9283

4 березня 2019 о 10:00 пройшло секційне засідання звітної наукової конференції викладачів кафедри німецької мови та літератури з методикою викладання. Тема засідання: «Актуальні питання німецька мова та література з методикою викладання».

Голова секції: Карпюк В.А. – к.п.н., ст. викладач кафедри

Секретар секції: Яцик О.П. – викладач кафедри

Доповіді:

Доповідач

Назва доповіді

ПІБ                                                        

Посада,

науковий ступінь,

вчене звання                                                              

Літвінова Н.В.

викладач

Семантика слів Manmennicko у давньоверхньому німецькому, середньоверхньобому та нововерхньому німецькому періоді

Чорна О.В.

канд.пед.наук,

ст. викладач

Використання You Tube на заняттях з практичного курсу німецької мови 

Захарова Н.А.

канд.філ.наук,

ст. викладач

Емерджентний характер синестезії (на матеріалах французької мови)

Дрогайцев О.І.

канд.пед.наук,

         доцент

Відносне вживання часових форм дієслова в українській та німецьких мовах»

Карпюк В.А.

канд.пед.наук,

ст. викладач

Засоби ІКТ у навчанні іноземної мови

Мельничук Г.М.

завідувач кафедри, доцент

Лексико-граматичні інновації у сучасній німецькій мові

Хорошилова Н.В.

ст. викладач

Розвиток іншомовної освіти дорослих в Україні

Мельничук І.В.

ст. викладач

Використання матеріалів „Deutsch im Fokus“ у процесі навчання і викладання німецької мови

Коваленко О.О.

канд.пед.наук,

ст. викладач

Особливості навчання іноземної мови професійно спрямованої у вищому навчальному закладі"

Ільїна Т.А.

канд.пед.наук,

         доцент

Основні види наукових досліджень у вищій школі

Мархева О.Є.

канд.пед.наук,

ст. викладач

Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх перекладачів в Австрії

Устінова В.О.

канд.пед.наук,

доцент

Особливості структурного змісту навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» у педагогічних університетах України

Яцик О.П.

викладач

Ритмічні характеристики жанру «есе»

Турський В.О.

викладач

Типи міжмовних лексико-семантичних співвідношень в порівняльній лексикології

7120

ПРОГРАМА

секційного засідання звітної наукової конференції викладачів кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання

Дата: 22.02.2018

Початок роботи: 10:00

Аудиторія: 101

Голова секції: Карпюк В. А.

Секретар секції: Яцик О.П.

Доповіді:

Доповідач

Назва доповіді

ПІБ

Посада, науковий ступінь, вчене звання

Мельничук Г. М.

зав. кафедри

Емотивні синтаксеми в повісті I. Keun „Das Mädchen, mit dem die Kinder nicht verkehren durften“.

Ільїна Т. А.

к.п.н., доцент

Сказочная страна Бедокурия в драматической судьбе Ганса Фаллады

Дрогайцев О. І.

к.п.н., доцент

Роль інформаційного поля у навчальному процесі

Коваленко О.О.

к.п.н., ст. викладач

Особливості навчання іноземної мови професійно-спрямованої у ВНЗ

Карпюк В. А.

к.п.н., доцент

Формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів

Устінова В.О.

к.п.н., доцент

Використання Інтернет ресурсів для підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні іноземної мови

Лопатич Р.В.

к.п.н., ст. викладач

 Метод мікровикладання на уроках іноземної мови.

Мархева О.Є.

к.п.н., ст. викладач

Стандартизація освіти в межах Болонського процесу: ретроспективний погляд

Захарова Н. О.

к.ф.н., ст. викладач

Розмежування понять énoncé і énonciation у французькому синтаксисі

Чорна О.В.

к.п.н., ст. викладач

Професійний розвиток викладача: основи педмайстерності за Й.Г. Фіхте

Мельничук І. В.

ст. викладач

Тест як засіб контролю та навчання в процесі формування мовної та мовленнєвої компетенції.

Хорошилова Н. В.

викладач

Тенденції розвитку іншомовного навчання дорослих в Німеччині

Яцик О. П.

викладач

Емоційний тон як компонент категорії тональності.

Літвінова Н.В.

викладач

Словотворчі  моделі композит, що входять до ЛСГ "людина, чоловік" у давньоверхньонімецькій, середньоверхньонімецькій і нововерхньонімецькій мові.

4137

Основні публікації

  • Мельничук Г.М. Індивідуально-авторські новотвори як засіб номінації осіб у сучасній німецькій прозі. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Луцьк, 2009. С. 367-370.
  • Melnychuk H. Okkasionelle Bildungen in modernen deutschen Texten. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (Мовознавство). Випуск 81 (1). Кіровоград, 2009. С. 227-230.
  • Melnychuk H. Deutsche Interjektionenaussemantisch-pragmatischer Sicht. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. №7. Луцьк, 2010. С. 36-39.
  • Melnychuk H. Vergleichende Konstruktionen als Intensivierungsmittel im Deutschen. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. №6. Луцьк, 2011. С. 79-81.
  • Мельничук Г.М. Мотиваційна база німецьких та українських прізвиськ (на прикладі художніх творів дитячої літератури). Україна і Німеччина: етно-культурні, лінгводидактичні та мистецько-духовні обміни, взаємозв’язки та взаємовпливи: зб. наук. пр. Вип. 3. Кривий Ріг : Видавничий центр ДВНЗ «КНУ», 2012. С. 80-85.
  • Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. та ін. Німецька мова : підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. Київ : Грамота, 2012. 120 c. (у співавторстві).
  • Бориско Н.Ф., Горбач Л.П., Мельничук Г.М. Deutsch. Lehrerhandbuch. Методичний посібник для вчителя. Німецька мова. 1 клас.Київ: Грамота, 2012. 122 c.
  • Бориско Н.Ф., Горбач Л.П., Мельничук Г.М. та ін. Робочий зошит з німецької мови. 1 клас. Київ : Грамота, 2012. 64 с.
  • Бориско Н.Ф., Сидоренко М.М., Мельничук Г.М. та ін. Німецька мова : підруч. для 2 кл. загальноосвітн. навч. закл. Київ : Грамота, 2012. 176 c.
  • Бориско Н.Ф., Горбач Л.П., Мельничук Г.М. Deutsch. Lehrerhandbuch. Методичний посібник для вчителя. Німецька мова. 2 клас. Київ: Грамота, 2013. 112 c.
  • Бориско Н.Ф., Горбач Л.П., Мельничук Г.М. Робочий зошит з німецької мови. 2 клас. Київ : Грамота, 2013. 65 с.
  • Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. Німецька мова : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. Київ: Грамота, 2013. 176 c.
  • Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. Німецька мова. Книжка для вчителя. 3 клас. Київ: Грамота, 2014. 96 с.
  • Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. Німецька мова. Робочий зошит: 3 клас. Київ: Грамота, 2014. 64 с.
  • Мельничук Г.М. Typologische Klassifikation der deutschen und ukrainischen paralinguistischen Phraseologismen. Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. Кривий Ріг, 2013. Вип. 9. С. 299-304.
  • ДУ 3. Німецька мова для германістів. Навчально-методичний комплекс : підручник // Вінниця: Нова Книга, 2013. 200 с.
  • ДУ 3. Навчально-методичний комплекс : книга для викладача. Вінниця : Нова Книга, 2013. 72 с.
  • Мельничук Г.М. Substantivkomposita des semantischen Feldes „Mode“ aus Sichtihrer Bildung und Bedeutung. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Україна і Німеччина : Мова. Культура. Освіта» (Кривий Ріг, 17-18. квітня 2014 р.). Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. С. 55-58.
  • Бориско Н.Ф., Мельничук Г.М., Паршикова О.О. Навчання учнів початкової загальноосвітньої школи іншомовного спілкування за новим навчально-методичним комплексом «Німецька мова 2» Іноземні мови. 2015. №1 (81). С. 57-62.
  • Паршикова О.О., Мельничук Г.М. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту «Німецька мова 3». Іноземні мови. 2015. № 4. С. 7-10.
  • Melnychuk H., Parshykova O. Theoretische und methodisch-didaktische Aspekte des Einsatzes von Sprachlernliedern im DaF-Grundschulunterricht. BDV-Magazin (ZeitschriftdesBulgarischenDeutschlehrerverbandes).Heft l. 2016. S. 67-75.
  • Мельничук Г.М. Didaktisch-methodischeKonzeptionderVermittlunggrammatischenWissens. Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики вищої школи: матеріали Міжнародної наук.-метод. конф. (Київ, 30-31 жовтня 2017 р. / Укл. С.М. Іваненко та ін. Київ: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2017. С. 297-298.
  • Мельничук Г.М. Розвиток граматичної компетенції студентів-германістів за НМК „DU 4“. Актуальні питання філології і методики викладання німецької мови :зб.наук. працьзвітної наук.-практ. конф. (Кривий Ріг, 18 травня 2018 р.). Кривий Ріг: КДПУ, 2018. С. 74-78.
  • Мельничук Г.М. ДУ 4. Навчально-методичний комплекс:підручник / [Бориско Наталія, Каспер-ХенеХільтрауд та ін.]. Вінниця: Нова Книга, 2018. 184 с. (у співавторстві).
  • Мельничук Г.М. ДУ 4. Навчально-методичний комплекс: книга для викладача / [Бориско Наталія, Каспер-ХенеХільтрауд та ін.]. Вінниця: Нова Книга, 2018. 76 с.(у співавторстві).
  • Мельничук Г.М. Структура і семантика німецьких деонімічних дієслів. Актуальні питання філології та методики викладання мов: зб. матеріалів ІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Кривий Ріг, 25-26 квітня 2019 р.). вип. 2 (14). Кривий Ріг, 2019. С. 62-67.
  • Мельничук Г.М. Літературні тексти в серії навчально-методичних комплексів «DU“ для студентів-германістів. Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень сучасної науки: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ, 7 листопада 2020 р.). Київ: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2020.
  • MelnychukH., LopatichR. BildhafteVergleicheimKontextderLinguokreativitätvondeutschenFrauenroman-Autorinnen. Художній дискурс: теоретичний і практичний аспекти: монографія; „Izdevnieciba „BaltijaPublishing“ (м. Рига, Латвія). 2020. Pp. 132-151.
  • MelnychukH., LopatychR.AnsätzezurKonstruierung des linguokulturellenTypus„Рrominente/Рrominenter“ProceedingsoftheInternationalConferenceonNewTrendsinLanguages, LiteratureandSocialCommunications. Series: AdvancesinSocialScience, EducationandHumanitiesResearch. Volume 557. Pp. 20-27. AtlantisPressPartofSpringerNature.
  • Паршикова О.О.,Мельничук Г.М.Підготовка майбутніх учителів до застосування дидактичних римованих текстів у навчанні. Іноземні мови.№ 2. 2022. С. 26-31.
3780

Монографії

  • Іншомовна освіта Німеччини у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів: теорія і практика : монографія / Віта Анатоліївна Гаманюк ; КПІ ДВНЗ «КНУ». – Кривий Ріг : Видавничий дім. 2012. – 376 с.
  • Досвід раннього навчання іноземних мов у Німеччині / Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С.106–114.
  • Рамкова Програма з німецької мови професійного спілкування для вищих навчальних закладів України / Л. С. Аззоліні, С. М. Амеліна, В. А. Гаманюк, Н. П. Жданова. – Київ: Ленвіт, 2014. – 136 с.
  • Менеджмент іншомовної освіти у Німеччині / Освітній менеджмент : проблеми теорії та практики : монографія / [Т.О. Дороніна, С.М. Амеліна, В.В. Гаманюк та ін.] ; за ред. Т.О. Дороніної. – Кривий Ріг : ТОВ ВНП «Інтерсервіс», 2014. – С.161-186.
  • StandardisierungderFremdsprachenausbildungimHochschulwesenderUkraine / VitaHamanyuk // ACCJournalLiberec, ХХ, IssueC. – 2014 – № 3 – Liberci: Technická univerzitavLiberci, 2014. – S. 72-80.
  • Fremdsprachenkompetenz und europäische Mehrsprachigkeit im Rahmencurriculum für den ukrainischen studienbegleitenden Deutschunterricht / S. Amelina, V. Hamanyuk, N. Zhdanova // IDT2013: Heterogetität in Lernsituationen. – B. 4. – Bozen: bupress, 2016. – S. 95–109.
  • Literarische Texte moderner deutscher Literatur als Mittel für die Entwicklung der interkulturellen Kompetenz / V. Hamaniuk // Interkulturalität in Sprache, Literatur und Bildung. – № 3 / 2018. – Univerzita Pardubice, 2018 – S. 269 – 281.
  • Deutschsprachiges Erbe ukrainischer Autoren und ihre Übersetzungen ins Deutsche / V. Hamaniuk, S. Amelina / Literary Discourse: Theoretical and Practical Aspects : monograph. Riga, Latvia: Publishing House „Baltija Publishing“, 2020. - P. 21-40.
  • Deutsche Spuren in der Ukraine und deren Einsatz im Deutschunterricht: Ergebnisse des Projektes / Forschungen zur deutschen Sprache in Mittel-, Ost- und Südosteuropa FzDiMOS Universität Regensburg. Band 10. Deutsch in der Ukraine. Geschichte, Gegenwart und zukünftige Potentiale. Regensburg, 2021. S. 358–379.
  • Hamaniuk V. Berufsbezogenes Deutsch im Hochschulbereich und neue didaktische Ansätze in der Deutschlehrerausbildung. Deutsch in Fach und Beruf. Aktuelle Fragen und neue Ansätze der Fremdsprachenvermittlung. Series: Berufssprache Deutsch in Theorie und Praxis. Peter Lang: Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien, 2021. S. 51-66.
  • Hamaniuk V., Selyshcheva I. Interkulturelle Kompetenz interdisziplinär entwickeln in Theorie und hochschulischer Unterrichtspraxis. Interkulturalität in Sprache, Literatur und Bildung. – №5/2022. Univerzita Pardubice, 2022. S. 269 – 281.

Публікації, індексовані у наукометричних виданнях

  • Use of YouTube on lessons of practical course of German as the first and second foreign languages at the pedagogical University [Electronic resource] / Olha V. Chorna, Vita A. Hamaniuk, Aleksandr D. Uchitel // Cloud Technologies in Education: Proceedings of the 6 th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018 / Edited by: Arnold E. Kiv, Vladimir N. Soloviev. – P. 294-307. – (CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), Vol. 2433). – Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper19.pdf 
  • The Use of Mobile Applications and Web 2.0 Interactive Tools for Students’ German Languages Lexical Competence Improvement / Hamaniuk V., Kazhan Yu., Amelina S., Tarasenko R. Access mode: http://ceur-ws.org/Vol-2643/. P. 392-415.
  • Methodic quest: Reinventing the system / S. O. Semerikov, I. O. Teplytskyi , V. N. Soloviev, V. A. Hamaniuk etc. Journal of Physics: Conference Series. Journal of Physics: Conference Series, Volume 1840, XII International Conference on Mathematics, Science and Technology Education (ICon-MaSTEd 2020) 15-17 October 2020, Kryvyi Rih, Ukraine. https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1840/1/012036/pdf
  • Serhiy O. Semerikov, Tetiana A. Vakaliuk, Iryna S. Mintii, Vita A. Hamaniuk, Vladimir N. Soloviev, Olga V. Bondarenko, Pavlo P. Nechypurenko, Svitlana V. Shokaliuk, Natalia V. Moiseienko, and Dmytro S. Shepiliev. 2021. Immersive E-Learning Resources: Design Methods. In Digital Humanities Workshop (DHW 2021). Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, 37–47. https://doi.org/10.1145/3526242.3526264
  • Serhiy O. Semerikov, Tetiana A. Vakaliuk, Iryna S. Mintii, Vita A. Hamaniuk, Vladimir N. Soloviev, Olga V. Bondarenko, Pavlo P. Nechypurenko, Svitlana V. Shokaliuk, Natalia V. Moiseienko, and Vitalii R. Ruban. 2021. Mask and Emotion: Computer Vision in the Age of COVID-19. In Digital Humanities Workshop (DHW 2021). Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, 103–124. https://doi.org/10.1145/3526242.3526263
  • S. O. Semerikov, I O Teplytskyi, V N Soloviev, V A Hamaniuk, N S Ponomareva, O H Kolgatin L S Kolgatina, T V Byelyavtseva, S M Amelina and R O Tarasenko Methodic quest: Reinventing the system. Journal of Physics: Conference Series, Volume 1840, XII International Conference on Mathematics, Science and Technology Education (ICon-MaSTEd 2020) 15-17 October 2020, Kryvyi Rih, Ukraine. 2021. https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1840/1/012036/pdf doi:10.1088/1742-6596/1840/1/012036 
  • Bondar K., Shestopalova O., Hamaniuk V., Tursky V. Ukraine Higher Education based on data-driven decision making. CEUR Workshop Proceedings Vol-3358. 2023. P. 53-72. Available under: https://ceur-ws.org/Vol-3358/paper26.pdf    Scopus

Публікації у фахових та інших виданнях

  • Система підготовки вчителів та підвищення їх кваліфікації у Німеччині // Проблема особистості вчителя та його фахової підготовки. – Київ : КДЛУ, 1994.–С. 93 – 102.
  • Державна політика ФРН у галузі освіти та підготовки педагогічних кадрів // Теоретичні питання освіти та виховання: Зб.наукових праць.–Вип.4.– Київ:КДЛУ, 1995.–С.43–49.
  • Елементи духовності та їх мовна експлікація: Придніпровський науковий вісник: Фіолологія. Педагогіка.–№1–2 (96–97).– Дніпропетровськ: Наука і освіта, 1998.– С.85–89.
  • Підвищення кваліфікації вчителів у системі безперервної освіти // Теоретичні питання освіти та виховання: Зб.наукових праць. – Вип.6. – Суми: Наука, 1999. – С. 38–42.
  • Становлення традиційної системи підготовки вчителів у Німеччині// Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Зб.наукових праць/ Ред.кол. Гузій Н.В. – Киів: НПУ, 1999.– Вип.3.– С.100–106.
  • Демократизація педагогічної освіти у Німеччині у період Веймарської республіки// Теоретичні питання освіти та виховання: Зб.наук.праць за заг. Ред. Академіка АПН України ЄвтухаМ.Б.– Вип.8.– Киів: КДЛУ, 2000.–С.43–45.
  • Дуалізм шкільної та педагогічної освіти у Німеччині. – Гуманізація навчально–виховного процесу // Науково–метод.збірник.– Вип.VII.– Слов’янськ: ІЗМН, СДПУ, 2000.– С.9–25.
  • Граматика автентичного тексту як засіб формування мовної та соціокультурної компетенції. – Збірник наукових праць Херсонського державного пед.університету „Південний архів” (педагогічні науки).– Херсон, 2001.– С.78–84.
  • Специфіка дієслівного значення та семантичні моделі речень як експлікатори онтологічної ситуації / Г. Мельничук, В. Гаманюк // Вісник Львівського університету [Текст] / [редкол. : Р. С. Помірко (голов. ред.) та ін.]. – Львів : ЛНУ, Вип. 10. – 2002. – 303 с. – С.95–100 .
  • Структура ФСП фазовості у німецькій мові.– Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.праць. – Кр.Ріг, 2004.–С.22–30.
  • Дієслівний імператив у контексті об’єктивної та суб’єктивної модальності. – Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.праць. – Кр.Ріг, 2005. – С.19–28.
  • Interkultureller Einsatz von Spielfilmen und Literaturverfilmungen im Deutschunterricht.– „Deutsch“.–N24 (104).– грудень, 2006.– С. 3–7.
  • Міжкультурний аспект викладання німецької мови: підходи, традиції та новації. – Теоретичні основи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до творчої професійної діяльності в умовах педагогічного вищого навчального закладу / [зб.наук.пр.]. – КривийРіг: КДПУ. 2007.– 152 с. – С.105 – 112.
  • Spielfilme im Deutschunterricht. – Теоретичні основи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до творчої професійної діяльності в умовах педагогічного вищого навчального  закладу / [зб.наук.пр.]. – КривийРіг: КДПУ. 2007. – 152 c. – С.120–131.
  • Функціональні особливості використання запозичень у німецькій мові. – Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету: Зб.наук.праць/ редкол. : Ж.В.Колоїз, Д.Х.Баранник та ін..–Вип.1.–КривийРіг: Видавничийдім, 2008.– С.10–15.
  • Функціональний аспект використання „Jugendsprache“ як компоненту змісту мовної освіти // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. редкол. :Т.І. Сущенко (голов. ред.) таін. – Запоріжжя. – 2009. – Вип. 53. – 434с. –  С. 116–122.
  • Становлення та розвиток мовної освіти у школах Німеччини // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) таін. –Запоріжжя. – 2009. – Вип.3 (56). – 480 с.– С. 103–109.
  • Європейський та міжнаціональний вимір шкільної освіти у Німеччині. / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) таін. – Запоріжжя. – 2010. – Вип.8 (61). – 560 с.– С. 67–74.
  • Мовна освіта в умовах євроінтеграційних процесів / Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць / гол.ред. – проф.БурякВ.К. – КривийРіг: КДПУ, 2010.– Вип.27.– 371 с. – С.149 – 156.
  • Українсько–німецькі зв’язки у контексті інтеграційних процесів / С. Амеліна, В. Гаманюк. // Україна і Німеччина: етнокультурні, лінгводидактичні та мистецько–духовні обміни, взаємозв’язки та взаємовпливи : [зб. наук. праць / редкол.:М.Б.Євтух (голова), А.В.Козлов (відп.ред.) таінші]. – КривийРіг :Видавничийдім, 2009. – С. 3 – 11.
  • CLIL und europäische Mehrsprachigkeit. – Викладання та вивчення німецької мови в міжкультурному просторі: Матеріали XVII Міжнародної науково–практичної конференції Асоціації українських германістів (22–23 жовтня 2010 р.) – Львів: ВЦЛНУ ім. Івана Франка, 2010. – 180 с.– С. 43–44.
  • Мовна пропозиція у школах Німеччини в умовах інтеграції. – Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) таін. –Запоріжжя. – 2010. – Вип.11 (64). – 352 с.– С. 140–149.
  • Правові аспекти мовної політики у загальноєвропейському освітньому просторі / Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редкол. Д.О.Мельничук (відп.ред.) та ін. – К.,2010.– Вип.155.– Ч.2.– 364 с.– С.254–252.
  • Підходи до міжкультурного виховання та навчання у Німеччині в умовах інтеграції. / Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць / гол.ред. – проф.Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ, 2011.– Вип.31.– 518 с. – С.506–512.
  • Реалізація концептуальних засад багатомовності у освіті (на прикладі ФРН та України). – Україна і Німеччина: етнокультурні, лінгводидактичні та мистецько–духовні обміни, взаємозв’язки та взаємовпливи: Зб.наук.праць/ гол.ред.: А.В.Козлов та інші. – Вип.2.– Кривий Ріг: Видавничий дім, 2011.– 85 с.– С.27–38.
  • Білінгвальне навчання у школах ФРН та український досвід /Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Збірник наукових праць/ [редкол.: Т.С.Пристайко (голова), С.М.Амеліна, А.В.Козлов та ін.]. – Вип.8. –  Кривий Ріг, 2011.– 164 с.– С.133–139.
  • Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально–політичних змін / Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць / гол.ред. – проф.Буряк В.К. – Кривий Ріг, 2011.– Вип. 32.– 578 с. – С.218–225.
  • Deutsch als Fremdsprache im Kontext europäischer Mehrsprachigkeit.– Роль німецької мови у трансфері освіти, науки та культури в Україні: Матеріали XVIIІ Міжнародної науково–практичної конференції Асоціації українських германістів (28–29 жовтня 2011 р.) – Ужгород: ФОП  Бреза А.Е, 2011.– 220 с.– С.50–51.
  • Навчання іноземних мов у системі вищої освіти ФРН в умовах інтеграційних процесів // Вища освіта в Україні – Додаток 2 до №3, том 1(26). 2011.– Тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – 700 с.– С.105–114.
  • Динаміка змін у іншомовній політиці Німеччини в умовах багатомовності / Вісник Запорізького національного університету: збірник наукових праць. Педагогічні науки / Головний редактор Локарєва Є.В. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011.– №2 (15). – 224с.– С.59–64.
  • Концептуальні засади іншомовної політики ЄС та їх практичне втілення у освітній сфері // Молодь і ринок. – №12 (83).– 2011.–С.83–88.
  • Іншомовна освіта Німеччини як складова полікультурної освіти на тлі інтеграційних процесів // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2011. – Вип.21 (74). – 504 с. ˗ С. 300 ˗ 308.
  • Курикулярні аспекти навчання та вивчення іноземних мов у системі освіти у Німеччині // Гуманізація навчально–виховного процесу: збірник наукових праць / [За заг.ред.проф. В.І.Сипченка]. – Вип. LVIII. – Ч.І. – Слов’янськ : СДПУ, 2011. ˗ 246 с. – С.116 ˗ 125.
  • Впровадження концепції багатомовності у Німеччині // Вчені записки Кримського інженерно–педагогічного університету. Вип. 32. – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2011. – 120 с. – С. 5–9. – (Серія «Педагогічні науки»).
  • Поняття «languageawareness» у дидактиці багатомовності ФРН // Гуманізація навчально–виховного процесу : збірник наукових праць / [За заг. ред.проф. В.І. Сипченка]. – Спецвип. 8. – Ч. IІ. – Слов’янськ : СДПУ, 2012. – 355 с. ˗ С. 209 ˗ 218.
  • Іноземні мови у системі освіти дорослих ФРН: сучасний стан та перспективи розвитку // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк.].˗ Умань : ПП Жовтий, 2012 – Ч. 1. – 340 с. – С.48 – 57.
  • 5Е˗Learning, M–Learning, BlendedLearning та дистанційне навчання у системі іншомовної освіти Німеччини // Педагогіка і психологія професійної освіти // Науково–методичний журнал. – 2012. – № 2.– 235 с. – С. 211 – 220.
  • Навчання іноземних мов у ФРН та в Україні (проблеми та шляхи їх вирішення) // Україна і Німеччина: етнокультурні, лінгводидактичні та мистецько–духовні обміни, взаємозв’язки та взаємовпливи: [зб.наук.праць / ред.: В.А. Гаманюк]. – Вип.3. – Кривий Ріг : Видавничий центр ДВНЗ «КНУ», 2012. – 144 c. – С. 13 – 21.
  • До питання адекватності перекладу творів сучасної німецької літератури // Україна і Німеччина: етнокультурні, лінгводидактичні та мистецько–духовні обміни, взаємозв’язки та взаємовпливи: [зб.наук.праць / ред.: В.А. Гаманюк]. – Вип. 3.– Кривий Ріг : Видавничий центр ДВНЗ «КНУ», 2012.– 144 c. – С. 22 – 27.
  • Курикулярні засади міжкультурного навчання та міжкультурної комунікації у педагогіці ФРН // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: збірник наукових праць / [редкол.: Т. С. Пристайко (голова), С. М. Амеліна, А. В. Козлов та ін.]. – Вип 9. –  Кривий Ріг, 2012.– 251 с.– С.171–176.
  • Впровадження європейських освітніх стандартів у системі іншомовної освіти України // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: збірник наукових праць / [редкол.: Т.С.Пристайко (голова), С. М. Амеліна, А. В. Козлов та ін.]. – Вип. 9. – Кривий Ріг, 2012. – 251 с.– С. 162–171.
  • Особливості іншомовної пропозиції у системі освіти ФРН та тлі євроінтеграції // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя. – 2012. – Вип. 22 (75) – 584 с.– С. 99 – 106.
  • Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН // Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – № 1. – 234 с. – C. 205 – 210.
  • Концептуальні засади дидактики багатомовності ФРН // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012.– Вип. 35. – С. 162-170.
  • Підготовка вчителів іноземних мов у Німеччині: традиції і сучасність // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редкол. Д.О.Мельничук (відп.ред.) та ін. – К., 2012. – Вип.175. – Ч.2. – С.139–149.
  • Профілізація професійної підготовки вчителів іноземної мови у Німеччині // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка. Серія «Педагогічні науки». ˗ 2012. – Вип.100. ˗ С. 94–97.
  • Обучение иностранным языкам в Германии в контексте гуманизации образования / Экология образования: актуальные проблемы: материалы V Международной научно-практической конференции. – Архангельск: Солти, 2012 – С. 61–67.
  • Концепції навчання іноземних мов у Німеччині // Друга іноземна мова в європейській системі освіти: матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. ["Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах"], (Горлівка, 9 листоп. 2012р.) / відп. ред. С.П. Грушко. - Горлівка: Вид-во ГДПІІМ, 2012. - С. 14-16.
  • Навчання іноземної мови в умовах багатомовності (на прикладі Німеччини) // Сталий розвиток промисловості та суспільства: матеріали міжнародної науково-технічної конференції (22-25 травня 2013 р., Кривий Ріг). – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013. – Т.2. – С.19-20.
  • Освітні процеси в умовах полі культурності: мовно-політичний складник // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013.– Вип. 38. – С. 179-185.
  • Curriculum für SDU an Hochschulen und Universitäten in der Ukraine: Leitfadenderneuen Fassung / Україна та німецькомовні країни в діалозі літератур, мов та культур: матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів, (27-28 вересня 2013 р.). – Львів: ПАІС, 2013. – С. 79-81.
  • Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2013. - № 3 (56). – Луганськ: СНУ ім. В.Даля, 2013. – С. 31–39.
  • Феномен багатомовності та його оцінка у суспільно-політичному контексті Німеччини // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького національного університету: зб.наук.праць. – КривийРіг, 2013. – Вип. 9 / редкол.: Ж.В.Колоїз, П. І. Білоусенко, В. П. Олексенкотаін. – С. 85–92.
  • Практика іншомовного навчання у ФРН та Україні у аспекті міжкультурної комунікації // Науковий Вісник Національного університету біоресурсів і природокористуванняУ країни / Серія: «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редкол.:Д.О.Мельничук (відп. ред.) таін. – К., 2013. – Вип. 192. - Ч. 1. – С. 88 – 94. 
  • Білінгвальні моделі іншомовного навчання у системі  освіти ФРН // Лінгвістичні та педагогічні аспекти іншомовного навчання :зб.наук.праць. – КривийРіг: КПІДВНЗ «КНУ», 2013. – С. 141–150.
  • Обучение иностранным языкам в системе образования Украины в условиях многоязычия // Язык. Культура. Образование: материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 65-летию факультета иностранных языков и 20-летию образования в ОмГПУ секции китайского языка. 23-24 октября 2013 г. – Омск : Изд-во ИП Макшеевой Е.А., 2013. – 340–345.
  • Лінгвістичні аспекти іншомовної підготовки в умовах багатомовності // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького національного університету: зб.наук.праць. – Кривий Ріг, 2013. – Вип. 9. Ч. 2 / [за заг.ред. Ж.В.Колоїз]. – С. 333–343.
  • Contentand Languages Integrated Learning (CLIL) та білінгвальне навчання у системі іншомовної освіти ФРН // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: зб.наук.праць / редкол.: С.І.Ковпік (голова, В.А.Гаманюк, А.В Козлов [та ін.]. – Кривий Ріг, 2013. – Вип. 10 – С. 138–143.
  • Standardisierung der Fremdsprachenausbildung im Hochschulwesen der Ukraine / Vita Hamanyuk / [Електроннийресурс] // Internationale Konferenzbeiträge [„Förderung und Standardisierung des Fremdsprachenunterrichts an tschechischen Hochschulen“], (21–22. 11. 2013, Liberec) – Режим доступу: http://is.muni.cz/do/1496/impact/obsah/ka2/2013-liberec/prispevky/Hamanyuk.pdf
  • Європейські освітні стандарти як орієнтир іншомовної освіти в Україні // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013.– Вип. 39. – С. 170–177 .
  • Реалізація концептуальних засад багатомовності у проектахEuroCom // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2013. – № 72 . – С. 71–75.
  • Країнознавчий курикулум у змісті іншомовної освіти у Німеччині / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2013. – Вип. 33 (86). – С. 116˗122.
  • Мовна ідентичність особистості в умовах полілінгвальності суспільства // Identity of a personality and a group: psycho-pedagogical and sociocultural aspects : materials of the international scientifific conference (Prague, January 27–28, 2014). – Prague : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ». – С. 144–147.
  • Іншомовна підготовка фахівців як складова професійної освіти у ФРН // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди» - Додаток 1 до Вип. 31, Том VII (49) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Київ: Гнозис, 2013. – С. 310–317.
  • Соціальний вимір сучасної жіночої прози Німеччини та його відтворення у перекладах // Науковий Вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Філологічні науки» / Редкол. : Д. О. Мельничук (відп. ред.) та ін.. – К. : ВЦ НУБіП України, 2013. – Вип. 186, ч. 2. – С. 135–139.
  • Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання у системі освіти ФРН // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014.– Вип. 40. – С. 262-268.
  • Підготовка вчителів іноземних мов в Україні на тлі тенденцій до багатомовної освіти // Науковий Вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія: «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редкол.: Д.О.Мельничук (відп. ред.) та ін. – К., 2014. – Вип. 199. - Ч. 1. – С. 86–92. 
  • Мова і багатомовність: виклики сучасності для мовної політики / Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Україна і Німеччина: Мова. Культура. Освіта». – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. – С. 6–16.
  • Роль іноземних мов на шляху формування європейської ідентичності у ФРН // Сталий розвиток промисловості та суспільства: матеріали міжнародної науково-технічної конференції (22-25 жовтня 2014 р., Кривий Ріг). – Кривий Ріг: ДВНЗ «КНУ», 2014. – Т.2. – С.13-15.
  • Формування змісту та функціональне навантаження ЛО у сучасній німецькій молодіжній мові / Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні аспекти :  Материали II Всеукраїнської науково-практичної конференції / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. – Харків : НЮУ імені Ярослава Мудрого. 2014. – С.37-39. 
  • Стандартизація іншомовної підготовки в Україні в контексті інтеграції у загальноєвропейський освітній простір / В.А.Гаманюк, С.М.Амеліна / Педагогікавищоїтасередньоїшколи: збірникнауковихпраць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014.– Вип. 42. – С. 234-244.
  • Проблеми модернізації системи іншомовної педагогічної освіти України / В.А.Гаманюк, Н. В. Хорошилова / Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015.– Вип. 44. – С. 192–198.
  • До питання створення наскрізного мовного курикулуму // Сталий розвиток промисловості та суспільства: матеріали міжнародної науково-технічної конференції (22-25 жовтня 2015 р., Кривий Ріг). – Кривий Ріг: ДВНЗ «КНУ», 2015. – Т.2. – С.9-10.
  • Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС / В. А. Гаманюк, Н. С. Жданова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького національного університету: зб.наук.праць. Вип. 12 / [за заг.ред. Ж.В.Колоїз]. – Кривий Ріг, 2015. – С. 333–341.
  • Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015.– Вип. 45. – С. 230-237.
  • Gesamtsprachencurriculum: Grundideen und Perspektiven für das ukrainische Bildungswesen // Українська германістика в діалозі культур = Ukrainische Germanistik und Kulturdialog: Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів (6–8 жовтня 2015 р.). – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – С. 41–42.
  • Багатомовність в українському освітньому контексті як перспектива розвитку іншомовної освіти // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Умань, 2 листопада 2015 р.). – Умань : ФПО Жовтий О. О. , 2015. – С. 55–57.
  • Новітні методики іншомовного навчання у підготовці вчителів іноземних мов // Університетська педагогічна освіта: історія, теорія, і перспективи розвитку в умовах глобалізації", міжнар. наук.- практ. конф., присвяч. 150-річчю Одеського нац. ун-ту ім. І. І. Мечникова, 55-річчю факультету романо-германської філології, 55-річчю кафедри педагогіки (м. Одеса, 11 вересня 2015 р.) / за ред.: Л. М. Голубенко, О. С. Цокур ; ОНУ ім. І.І. Мечникова . – Одеса : Бондаренко М.О., 2015 . – 290 с.
  • Fremdsprachenunterricht im Hochschulbereich: neue Ansätze und Methoden [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов : Збірник наукових праць / [редкол.: С. І. Ковпік (голова), В. А. Гаманюк, Т. С. Пристайко; О. Б. Каневська (відп. ред.), І. С. Білоконенко (ред.), О. І. Гамалі (ред.)]. – Вип. 11. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – С. 124–130. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  • Міжкультурна комунікація у змісті іншомовної освіти // Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 25-26 лютого 2016 р. – К. : Міленіум, 2016. – С. 59–60.
  • Готовність до міжкультурної комунікації як стратегічна мета іншомовної освіти / В.А.Гаманюк // Науковий Вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія: «Педагогіка. Психологія. Філософія». – 2016. – Вип. 233. – С. 64–70.
  • Фразеологізми з ономастичним компонентом як репрезентанти національної культури (на матеріалі німецької мови) / В. А. Гаманюк // Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції «Українаі Німеччина :Мова. Культура. Освіта», Кривий Ріг, 19 травня 2016 р.. – Кривий Ріг, КПІ ДВНЗ «КНУ», 2016. – С. 12–17.
  • Сертифікація іншомовних знань у системі освіти дорослих у Німеччині / В. А. Гаманюк, Н. В. Хорошилова // Вісник Національного технічного університету України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка. – 2016. - № 1 (46). –  С.47–53.
  • Іншомовна комунікативна компетентність як фактор соціалізації у Німеччині / В. А. Гаманюк // Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 листопада 2016 р.) / гол. ред. В. В. Корнещук. – Одеса: ФОП Бондаренко М.О., 2016. – С.169–173. 0,2 д.а.
  • Deutschinder Ukraine: Probleme und Perspektiven / V. Hamanyuk // Sternstunden der deutschen Sprache in der Ukraine: матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських журналістів (28 – 30 вересня 2017 р.). – Чернівці : Видавничий дім «Родовід», 2017. – С. 49–50.
  • Міжкультурні особливості художніх текстів сучасної німецької літератури // В. А. Гаманюк // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету : зб. наук. праць. – Вип. 16 / [редкол. Ж.В. Колоїз (відп.ред.), П.І. Білоусенко, Ф. З. Брацкі та ін.. – Кривий Ріг : ФОП Маринченко С. В. , 2017. – С. 303–311.
  • Навчання другої іноземної мови у системі загальної освіти України: проблеми і перспективи / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищої та середньої школи : зб.наук.праць – Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт, 2017. – С. 116–125.
  • Формування європейської ідентичності і мовна освіта у ФРН / В. А. Гаманюк // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сучасної освіти : теорія, практика, інновації» (м. Київ, 23-24 лютого 2017 р.). – Київ, 2017. – С. 75-79.
  • Роль самостійної роботи у системі неперервної іншомовної освіти / В.А.Гаманюк // Матеріали Міжнародна науково-методична конференція: «Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики вищої школи», (м. Київ, 30 – 31 жовтня 2017 р.). – Київ :НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017. – С.14-15.
  • Міжкультурний потенціал творів сучасної німецької літератури / В. А. Гаманюк // Україна і Німеччина: горизонти освіти і культури (до 120 річчя Національного університету біоресурсів і природокористування України): Зб.наук.праць міжнар. наук. практ. конф. – Київ, 23-24 листопада 2017 р.) – К.: «Міленіум», 2017. – С. 94-96.
  • Міжкультурна компетенція в структурі фахової підготовки вчителів іноземних мов // В. А. Гаманюк // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов : Збірник наукових праць / [редкол.: С. І. Ковпік (голова), В. А. Гаманюк, Т. С. Пристайко; О. Б. Каневська (відп. ред.), І. С. Білоконенко (ред.), О. І. Гамалі (ред.)]. – Вип. 12. – Кривий Ріг : КДПУ, 2018. – С. 124–130. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  • Міжкультурна складова фахової компетенції вчителів іноземних мов / В. А. Гаманюк // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 18-19 квітня 2018 р.. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 361-363.
  • Zum Begriff und Wesen der Frauenliteratur im deutschsprachigen literarischen Raum // Актуальні питання філології і методики викладання німецької мови: Матеріали звітної науково-практичної конференції (18 травня 2018 р.) – Кривий Ріг: КДПУ, 2018. – С. 3–5.
  • Deutsche Spuren in der Ukraine didaktisieren: Einsatzbereiche / Moderne Germanistik auf der Suche nach einer neuen Identität: interdisziplinär, interkulturell, international: Матеріали XXVI Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів (27-28 вересня 2019 р.). - Івано-Франківськ: Видавець Кушнір В. Г., 2019. – С. 48–50.
  • Пантелеймон Куліш: талант перекладача художніх текстів / Пантелеймон Куліш – громадянин, науковець, перекладач (до 200-річчя від дня народження): зб.наук.міжнарод.науко.-практ.конф. – Київ, 26-27 вересня 2019 р.).  – К., «Міленіум», 2019. C.27-28
  • Фразеологізми з ономастичним компонентом як репрезентанти національної культури (українсько-німецькі реалії) / Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. Випуск 20. 2019. С. 29-54. https://journal.kdpu.edu.ua/filstd/issue/view/105 Index Copernicus
  • Deutsche Spuren in der Ukraine im Deutschunterricht: illustrativ, interaktiv, kommunikativ. Освітнійвимір / Educational Dimension, 2020. N 2 (54). С. 34–55.
  • Stimmen zu Corona. Fadaf Aktuell. Ausgabe 1 / 2020. S. 30.
  • Доповнення до «Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти»: виклики для методики навчання мов. Матеріали доповідей, приурочених 90-річчю Криворізького державного педагогічного університету, виголошених у рамках VІ Міжнародної наукової конференції “Українська мова серед інших слов’янських: етнологічні та граматичні параметри” : зб. наук. праць / за ред. Ж. Колоїз. Кривий Ріг, 2020. С. 38 – 42.
  • Aufgabentypologie für Digitale Plattform „Deutsche Spuren in der Ukraine“. „Germanistik in transkulturellen Räumen: Theorie und Praxis“: Матеріали XXVI Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів (27-28 вересня 2020 р.). Львів :ПАІС, 2020. С. 57–59.
  • Нові акценти у мовній освіті: зміни у додатковому томі «Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти». Філологіка, № 21. КривийРіг, 2020. С.  264-273.
  • Karpiuk V., Hamaniuk V. The Translation Features of the Connotative Vocabulary. Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications. Series: Advances in Social Science, Education and Humanities Research. Volume 557. Pp. 166-174. Atlantis Press Part of Springer Nature. URL: https://www.atlantis-press.com/article/125957079.pdf
  • Zum Begriff „Mediation“ im Begleitband zum GER (2020). Германістикаівикликичасу: міждисциплінарність, інтернаціоналізація та діджиталізація = Germanistik und Herausforderungen der Zeit: Interdisziplinarität, Internationalisierung und Digitalisierung: Матеріали XXVIII міжнар. наук.-практ. конф. Асоціації українських германістів (23-25 вересня2021  р.). Львів: ПІАС, 2021. С. 71 – 73.
  • Гаманюк В., Приступа Я. Формування природничої компетентності учнів 10-11 класів на сучасному етапі реформування освіти. Grail of Science. 2021. N8. C. 348-351.
  • Prystupa, Y. V., Hamaniuk, V. A. (2021). Results of integration of Ukrainian education into the European educational area. Educational Dimension, 56(4), 8–24. https://doi.org/10.31812/educdim.v56i4.4392
  • Hamaniuk V. Development of Cognitive Activity during the Study of Disciplines of the Natural Cycle, Taking into account the Implementation of the Educational Space. Наука, технології, інновації: світові тенденції та регіональний аспект: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 вересня 2021 р., Одеса). С. 25-27.
  • Semerikov, S. O., Vakaliuk, T. A., Mintii, I. S., Hamaniuk, V. A., Soloviev, V. N., Bondarenko, O. V., Nechypurenko, P. P., Shokaliuk, S. V., Moiseienko, N. V., &Ruban, V. R. (2021). Development of the computer vision system based on machine learning for educational purposes. Educational Dimension, 57(5), 8–60. https://doi.org/10.31812/educdim.4717
  • Вакалюк Т. А., Мінтій І. С., Гаманюк В. А., Іванова С. М. Врахування показників діяльності науково-педагогічних працівників за проєктною діяльністю та підготовкою переможців у конкурсах та олімпіадах. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 22-34.
  • Kravtsova, I.; Kravtsova, A.; Hamaniuk, V.; Bilozir, O. and Voznyak, A. (2022). Development of Professional Competence of Primary School Teachers of the New Ukrainian School in the Aspect of Foreign Language Teaching. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology - Volume 1: AET, ISBN 978-989-758-558-6, pages 167-187. DOI: 10.5220/0010922200003364
  • Chorna, O.; Hamaniuk, V.; Markheva, O.; Voznyak, A. and Uchitel, A. (2022). Use of YouTube Resources in the Process of Training German Language Teachers. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology - Volume 1: AET, ISBN 978-989-758-558-6, pages 511-526. DOI: 10.5220/0010925800003364 
  • V. Hamaniuk, S. Semerikov, Y. Shramko ICHTML 2022 – Education under attack. SHS Web of Conferences, 142 (2022) 00001. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/202214200001
  • Hamaniuk V. Immersive cloud-orientierte Umgebung im DaF-Unterricht. XXIX. Міжнароднанауково-практичнаконференціяАУГ „Mit der deutschen Sprache gemeinsam Grenzen überwinden“ (23. 09.2022, м. Львів). С. 44–45.
3779
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31