23 березня 2018 року студенти четвертого кусу факультету іноземних мов звітували про результати своєї першої виробничої педагогічної практики.
Педагогічна практика посідає важливе місце у системі професійної підготовки майбутніх учителів у нашому університеті. Вона ґрунтується на теоретичних знаннях, які здобули студенти під час лекцій, практичних, семінарських, лабораторних занять з основних дисциплін і на знаннях та вміннях, які вони отримали під час навчання. Педагогічна практика доповнює і збагачує теоретичну підготовку студентів, створює умови для вироблення в них вмінь та навичок, необхідних для навчання та виховання дітей. Студенти удосконалюють особистий досвід та набувають відповідних професійних вмінь та навичок у роботі з дітьми.
У своїх виступах студенти поділилися своїми враженнями про перші робочі тижні, про труднощі та свої перемоги. Протягом практики вони знайомилися з навчально-виховним процесом загальноосвітнього навчального закладу, із плануванням та проведенням уроків з іноземної мови та зарубіжної літератури, позакласних заходів, вивчали колектив учнів класу, проводили самостійно уроки та заходи, оформлювали документацію.
Студенти надали фото-презентації своєї педагогічної діяльності, яку вони здійснювали протягом практики. З презентацію студентів групи НАФ-14 ви можете ознайомитися на нашій сторінці. Завантажити презентацію
Керівники педагогічної практики – Гончар О.М. (кафедра англійської мови з методикою викладання), Мельнічук І.В. (кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання), Міщерякова Н.П. (кафедра російської філології і зарубіжної літератури) та методисти висловили свої враження щодо роботи студентів-практикантів, а також роз’яснили деякі питання щодо оформлення документації з педпрактики та оголосили оцінки.
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 669
Сторінка 2 із 2