img32

Прес-центр долучився до онлайн-тренінгу «Антибот: як викривати інформаційні маніпуляції», який відбувався з 15 по 20 червня 2020 року на платформі Zoom. Протягом шести днів з аудиторією спілкувалися досвідчені тренери, які розуміються на викриттях інформаційних маніпуляцій.

Головна мета тренінгу – розповісти про методи протистояння ботам, фейкам та інформаційним «вкидам» і продемонструвати їх, а також проаналізувати досвід іноземних та українських експертів.

img33

Спікером першого дня став Роберт ван дер Ноордаа, нідерландський журналіст, один із авторів дослідження про роботу російської «Фабрики тролів». Він розповів, як ідентифікувати та досліджувати пропаганду в соціальних мережах Twitter та Facebook.

Другого дня з цікавою доповіддю на тему «Емоційні маніпуляції проти статистики: як перевірити інформацію» виступили редактор проєкту VoxUkraine Максим Скубенко та аналіткиня Світлана Сліпченко.

img46

Наступного дня учасники тренінгу ознайомилися з методами, принципами, інструментами та підходами до верифікації інформації у щоденній роботі медійника, якими поділилася журналістка та фактчекерка у StopFake Олена Чуранова.

Четвертого дня старший аналітик центру політики «Європейські цінності» (м. Прага) Давід Стулік продемонстрував присутнім своє дослідження з теми «Як Європейський Союз протистоїть дезінформації».

img47

Експерт DFRLab від Atlantic Council Роман Осадчук розповів учасникам онлайн-тренінгу про основи аналізу відкритих даних, його інструменти й техніки, а провідний фахівець з даних SoftService Андрій Кусий поділився перевіреним методом викриття фейків за допомогою машинного навчання.

Останнього дня експерт із питань цифрової безпеки «Інтерньюз-Україна» Павло Бєлоусов презентував дослідження на тему «Онлайн-інструменти для викриття зловмисних інформаційних впливів».

img68

Учасникам тренінгу було представлено інструменти для виявлення інформаційних маніпуляцій, фейків і ботів та боротьби з ними. Крім цього, тренери поділилися своїми презентаціями та посиланнями на важливі ресурси.

«Коли ми перевіряємо якийсь контент, то можемо його оцінити одним із трьох вердиктів: неправда, частково неправда та хибний маніпулятивний заголовок. Якби ми промаркували відповідний контент, то у своїй стрічці Facebook ви побачили би попередження про те, що певна інформація містить хибний заголовок», – зазначила Світлана Сліпченко.

img69

Під час онлайн-тренінгу панувала атмосфера зацікавленості та проходили жваві дискусії. Учасники ставили багато складних і актуальних питань, на які відповідали тренери-доповідачі.

Дякуємо організаторам за корисну та змістовну інформацію!

 
12277
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31