Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Спеціалізація: Соціальна педагогіка

Форма навчання: денна/заочна 

Рекомендований перелік тем курсових робіт із соціальної педагогіки або соціальної роботи на 2023-2024 н.р.

Василюк Т. Г.

1. Негативні наслідки пандемії COVID-19: соціально-педагогічний аспект.

2. Гендерна соціальна робота в закладах освіти.

3. Соціальні бар’єри для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами.

4. Роль соціального педагога у розвитку навичок рефлексії здобувачів освіти.

5. Нормативно-правові документи професійної діяльності соціального педагога.

6. Феномен соціального сирітства в умовах війни. 

7. Етичний кодекс фахівців із соціальної роботи.

8. Професійна компетентність соціального педагога та соціального працівника: порівняльний аналіз.

9. Соціальна педагогіка і соціальна робота: порівняльний аналіз категорій.

10.Соціальна інтеграція дітей як умова збереження генофонду України

Шимко І. М.

1. Дисфункціональна сім’я як чинник девіантної поведінки.

2. Соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об’єднаннях.

3. Соціально-педагогічні умови попередження негативного впливу Соцмереж.

4. Інтеграція дітей та молоді з обмеженими можливостями в закладах освіти.

5. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми, схильними до девіантної поведінки.

6. Соціальна профілактика  в роботі соціального педагога сучасних закладів освіти.

7. Формування соціальної компетентності старшокласників в умовах євроінтеграції.

8. Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей, які опинились у складних життєвих обставинах.

9. Вплив культури на соціалізацію особистості дітей і молоді.

10. Формування моральних якостей у дітей та молоді соціальним педагогом.

Размолодчикова І. В.

1. Актуальність соціальної роботи в Україні в реаліях сьогодення.

2. Особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку.

3. Рольовий аспект діяльності соціального педагога.

4. Розвиток соціальної педагогіки як науки.

5. Соціальна педагогіка як ресурс соціального розвитку суспільства.

6. Соціально-педагогічна робота з молоддю.

7. Сім’я як провідний фактор соціалізації особистості дитини.

8. Становлення та розвиток соціальної педагогіки за кордоном: європейський досвід.

9. Соціальна реабілітація дітей з функціональними обмеженнями.

10. Соціально-педагогічна робота з сім’ями, членам яких властива девіантна поведінка.

11. Соціально-педагогічна робота з військовослужбовцями: специфіка, зміст, перспективи.

12. Діяльність соціального педагога з сім’ями, в яких проживають діти-сироти, або діти позбавлені батьківського піклування.

13. Насильство у сім’ї та його попередження.

14. Соціально-педагогічна робота з одно дітними сім’ями.

15. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.

16. Робота соціального педагога з вйськовозобов’язаною молоддю.

Лисоконь І. О.

1. Особливості педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків.

2. Проблема насильства у теорії та практиці соціальної педагогіки.

3. Роль соціального педагога у деінституціоналізації закладів інтернатного типу. 

4. Зарубіжний досвід профілактики соціального сирітства: теоретичний аналіз. 

5. Реалізація державної соціальної політики в умовах децентралізації.

6. Соціальне становлення особистості у закладах вищої освіти.

7. Порівняльний аналіз методів роботи із вуличними субкільтурами.

8. Розвиток соціально-молодіжної політики в Україні.

9. Галузевий розвиток соціальної роботи: теоретичний та прикладний аналіз. 

10. Реалізація різних історичних приниців соціальної роботи на практиці. 

23097
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30