Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Для студентів спеціальності “Початкове навчання” денного та заочного відділення

 

Науковий керівник: кандидат

педагогічних наук, доцент

Шимко І.М.

 

  1. Формування комунікативних вмінь молодших школярів в навчально-виховному процесі.
  2. Формування самоконтролю молодшого школяра сучасної початкової школи.
  3. Використання наочності у початковій ланці.
  4. Соціалізація молодшого школяра у сучасній початковій школі.
  5. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
  6. Педагогічне керівництво сімейним вихованням молодших школярів.
  7. Виховання основ національної свідомості молодших школярів у навчальній діяльності.
  8. Формування навичок самостійної роботи у молодшого школяра в навчально-виховному процесі.
  9. Інноваційні технології та методика навчання у початковій школі.
  10. Соціальне становлення особистості молодшого школяра у навчальній діяльності.
  11. Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.
  12. Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодшого школяра.
  13. Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра.
  14. Розвиваюче навчання молодшого школяра у навчальній діяльності.
  15. Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності.
  16. Самостійна робота учнів молодших класів та її роль у підвищенні результативності навчання.
  17. Основні напрямки удосконалення сучасного уроку як основної форми організації навчального процесу.
  18. Соціально-педагогічна діяльність у початковій школі.
  19. Індивідуальний підхід в навчальному процесі до учнів, які потребують допомоги.
  20. Культура спілкування вчителя та її вплив на соціалізацію учня як особистості.
  21. Взаємодія вчителя і батьків як головний чинник успішної навчальної діяльності та виховання учня у сучасній школі.
  22. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи.
  23. Проблемна ситуація і гра як фактори розвитку творчого мислення молодших школярів.
  24. Мотивація навичок самостійної роботи в навчальній діяльності молодших школярів.
  25. Вплив відносин “батьки-дитина” на навчальний процес молодшого школяра.
  26. Адаптація молодшого школяра в навчальній діяльності.
  27. Обдарована дитина в початковій школі.
  28. Роль пізнавальної активності молодших школярів у соціалізації особистості.
  29. Соціалізація особистості молодшого школяра засобом дидактичної гри.

 

 

Науковий керівник:

доцент Онищенко І.В.

  1. Формування інтелектуальної культури молодших школярів засобом інтерактивних технологій.
  2. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобом творчих ігор.
  3. Формування мотивації учіння молодших школярів засобом інтерактивних технологій.
  4. Розвиток креативних здібностей молодших школярів засобом творчих ігор.
  5. Формування пізнавальної активності молодших школярів засобом диференційованого навчання.
  6. Формування культури мислення молодших школярів засобом дидактичної гри.
  7. Інтегровані уроки в початковій школі як засіб формування пізнавальних інтересів молодших школярів.
  8. Метод проектів як засіб формування креативної особистості молодшого школяра.
  9. Проектна діяльність як засіб формування відповідального ставлення молодших школярів до навчання.
  10. Творчі завдання як засіб розвитку творчої уяви молодших школярів.
486

Для студентів спеціальності “Початкове навчання” денного та заочного відділення

 на 2017-2018 н.р.

ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ

Науковий керівник:

кандидат педагогічних наук,

доцент Шимко І.М.

 

  1. Формування комунікативних вмінь молодших школярів в навчально-виховному процесі.
  2. Формування самоконтролю молодшого школяра сучасної початкової школи.
  3. Використання наочності у початковій ланці.
  4. Соціалізація молодшого школяра у сучасній початковій школі.
  5. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
  6. Педагогічне керівництво сімейним вихованням молодших школярів.
  7. Виховання основ національної свідомості молодших школярів у навчальній діяльності.
  8. Формування навичок самостійної роботи у молодшого школяра в навчально-виховному процесі.
  9. Інноваційні технології та методика навчання у початковій школі.
  10. Соціальне становлення особистості молодшого школяра у навчальній діяльності.
  11. Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.
  12. Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодшого школяра.
  13. Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра.
  14. Розвиваюче навчання молодшого школяра у навчальній діяльності.
  15. Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності.
  16. Самостійна робота учнів молодших класів та її роль у підвищенні результативності навчання.
  17. Основні напрямки удосконалення сучасного уроку як основної форми організації навчального процесу.
  18. Соціально-педагогічна діяльність у початковій школі.
  19. Індивідуальний підхід в навчальному процесі до учнів, які потребують допомоги.
  20. Культура спілкування вчителя та її вплив на соціалізацію учня як особистості.
  21. Взаємодія вчителя і батьків як головний чинник успішної навчальної діяльності та виховання учня у сучасній школі.
  22. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи.
  23. Проблемна ситуація і гра як фактори розвитку творчого мислення молодших школярів.
  24. Мотивація навичок самостійної роботи в навчальній діяльності молодших школярів.
  25. Вплив відносин “батьки-дитина” на навчальний процес молодшого школяра.
  26. Адаптація молодшого школяра в навчальній діяльності.
  27. Обдарована дитина в початковій школі.
  28. Роль пізнавальної активності молодших школярів у соціалізації особистості.
  29. Соціалізація особистості молодшого школяра засобом дидактичної гри.

 

 

ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ

Науковий керівник:

старший викладач

Зичков А.К.

  1. Виховання інтелектуальних якостей дитини в сім’ї.
  2. Виховання у сім’ї як першооснова розвитку дитини як особистості.
  3. Дидактична гра як засіб інтелектуального розвитку учнів початкових класів.
  4. Інтелектуальний розвиток молодших школярів засобами народної педагогіки.
  5. Інформаційно-комп’ютерні технології навчального процесу як засіб формування пізнавального інтересу учнів початкової школи.
  6. Колективна творча справа як засіб організації суспільно корисної життєдіяльності учнів молодшого шкільного віку.
  7. Морально-етичне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки у навчально-виховному процесі.
  8. Особистісно-орієнтований підхід як засіб формування творчих здібностей в учнів початкової школи.
  9. Особливості індивідуальної роботи з учнями початкової школи з девіантною поведінкою.
  10.  Особливості педагогічного спілкування вчителів початкової школи з вихованцями.
  11.  Педагогічні основи роботи класовода з неблагополучними сім’ями.
  12.  Попередження відхилень у дітей з девіантною поведінкою засобами включення в систему колективних взаємовідносин.
  13.  Проблема розвитку і формування життєвих ідеалів учнів молодшого шкільного віку.
  14.  Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів.
  15.  Роль позашкільної виховної роботи в формуванні особистості молодшого школяра.
  16.  Самооцінка як засіб підвищення успішності навчання учнів початкової школи.
  17.  Сучасні засоби виховання молодших школярів у дитячих оздоровчих закладах.
  18.  Українські народні традиції та обрядовість у системі національного виховання сучасної початкової школи.
  19.  Формування духовно-етичних цінностей молодших школярів засобами телебачення.
  20.  Формування знань про здоровий спосіб життя у дітей молодшого шкільного віку засобами сімейного виховання.
  21.  Формування в учнів молодшого шкільного віку навичок спілкування в системі соціальних взаємостосунків.

 

 

345
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30