Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Рівень вищої освіти: другий (магістерський) рівень 

Ступінь вищої освіти: магістр

Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка

Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки

Освітня програма: Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю

Форма навчання: денна/заочна

Рекомендований перелік тем кваліфікаційних (магістерських) робіт на 2022-2023 н.р.

Шимко І. М.

1. Соціально-педагогічні умови формування культури поведінки дітей і молоді.

2. Формування комунікативних якостей соціального педагога з молоддю.

3. Соціальна адаптація дітей-інвалідів в умовах освітнього середовища.

4. Соціально-педагогічні особливості соціалізації дітей і молоді в умовах євроінтеграції.

5. Організація соціально-педагогічної діяльності з дітьми в освітньому середовищі.

6. Соціально-педагогічні умови формування дозвільно-оздоровчої культури сім’ї.

7. Соціалізація молоді з особливими потребами у закладах соціально-культурної сфери.

Мірошник З. М.

1. Вплив емоційно-вольових чинників на формування рольової компетентності соціальних педагогів.

2. Рольові моделі поведінки як головна детермінанта особистісної зрілості соціального педагога.

3. Рольовий підхід у підготовці сучасних фахівців із соціальної роботи та соціальної педагогіки.

4. Психолого-педагогічні умови побудови рольових взаємин соціального педагога та здобувачів освіти.

5. Особливості функціонування сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами.

6. Соціально-психологічні особливості роботи з групами ризику в закладах освіти в умовах війни.

7. Психолого-педагогічні аспекти розвитку міжособистісних взаємовідносин здобувачів вищої освіти. 

Лобанова А. С.

1. Сфера і особливості діяльності соціально-педагогічних працівників в умовах війни на прикладі міста Кривий Ріг.

2. Соціальний педагог та його імідж у підлітковому середовищі.

3. Форми та методи соціально-педагогічної діяльності щодо упередження адиктивної поведінки старшокласників.

4. Соціально-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій старшокласників.

5. Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми в закладах освіти на прикладі Кривого Рогу.

6. Соціально-педагогічні засади формування сексуальної культури дітей в освітньому середовищі.

7. Підготовка соціально-педагогічних кадрів для соціальних служб в Україні.

Размолодчикова І. В.

1. Соціально-психологічний театр як форма роботи з вимушено переселеними особами.

2. Соціальна та психолого-педагогічна адаптація мігрантів до нових соціально-економічних умов як фактор забезпечення їх життєздатності.

3. Соціально-педагогічна робота з особами з розладом аутичного спектру.

4. Формування і реалізація державної соціальної політики в системі освіти на регіональному рівні.

5. Соціально-виховна робота соціального педагога з дітьми та молоддю в закладі освіти ОТГ.

6. Формування навичок соціальної компетентності у школярів як пріоритет соціально-педагогічної діяльності.

7. Особливості використання рекламно-інформаційних технологій в соціально-педагогічній роботі.

Василюк Т. Г.

1. Особливості професійної діяльності соціального педагога в інклюзивному середовищі.

2. Психолого-педагогічні умови подолання феномену самотнього материнства в сучасній сімейній культурі.

3. Соціально-педагогічні умови підготовки молоді до подружнього життя в умовах закладу освіти.

4. Подолання професійних стереотипів у роботі соціального педагога.

5. Формування соціальної компетентності педагогічного колективу закладу освіти.

6. Організація соціально-виховної роботи в цифровому освітньому середовищі університету.

7. Соціально-педагогічні чинники для здобуття освіти молоді з особливими потребами у закладах вищої освіти.

20041
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31