Як відомо, виробничій практиці студентів у Криворізькому педагогічному приділяється неабияка увага. Досить цікавою й необхідною для майбутніх фахівців є практика на 5 курсі, коли перед студентами-магістрами постає важливе завдання – проявити свої знання, уміння й навички з тих дисциплін, які складають в одне ціле їхню спеціалізацію.
Саме в такому ідейному ключі було організовано й проведено настановчу конференції для студентів групи УФР-м, для яких редакторська справа є близькою й зрозумілою.
Ж. В. Колоїз як керівник практики зі спеціалізації та С. І. Ковпік як гарант ОПП, за якою навчаються магістри спеціалізації «Редагування освітніх видань», окреслили низку завдань, що стоять перед студентами і реалізація яких сприятиме отриманню відповідних знань, умінь і навичок.
Щонайперше зазначили таке: редакторська професія передбачає набуття її представником умінь і навичок кваліфіковано працювати з текстами, які мають різне призначення, належать до відповідних тематичних розділів та мають різну знакову природу й характер інформації.
Жанна Василівна зорієнтувала студентів щодо окремих питань. Зокрема йшла мова про завдання, які передбачає програма практики з редагування, а саме: літературне редагування електронної версії монографії або навчального (навчально-методичного) посібника з навчальної дисципліни, що входить до розряду нормативних або вибіркових зі спеціальності; аналіз тематичної, композиційної й логічної організації тексту; створення орієнтовного номера студентського періодичного видання (студентської газети).
Студенти отримали вичерпні відповіді на ті питання, які хвилювали їх, викликали занепокоєння, адже в результаті своєї роботи вони мають здійснити певну кількість редакторських правок, виступити в ролі передовсім технічного редактора. Як справедливо зауважують фахівці: варто бути не експертами, а фанатами.
Магістрам демонстрували посібники, відредаговані й підготовлені під час практик попередніх років, було наголошено, що подібними працями користуються й студенти-бакалаври у процесі вивчення різних дисциплін редакторського циклу. Такий приклад надихає сучасних реакторів на плідну роботу, адже результат їхніх старань не буде пролежувати на полицях як збирач пилу, він цікавитиме майбутні покоління УФРевців. Як тільки в Україні запанує мир і спокій, а університет заполонять студенти, спраглі до очних знань, до друкованих книг, тоді підготовлені практикантами посібники неодмінно знайдуть свого читача й поціновувача.
Зичимо студентам успіху й натхнення в їхній практичній діяльності. Згадуючи думки Герберта Уельса про те, що «жодна пристрасть на світі не може зрівнятися із жагучим бажанням правити чужий рукопис», бажаємо магістрам отримати задоволення від своєї роботи – творчо, уміло, багатогранно.