ІНТЕГРОВАНА СИСТЕМА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ – ЗАПОРУКА ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛЯ
Всі ми можемо спостерігати, що проблема здоров’я та його збереження, останнім часом, все більше привертає увагу суспільства. За історичними дослідженнями збереження здоров’я розпочалося з механічних оздоровчих заходів фізичного виховання. З впливом часу дана система, розвиваючись і удосконалюючись, вже сьогодні являє собою інтегровану складову особистісного професійного росту та збереження здоров’я людини, в якій фізична культура є найвищим організаційним щаблем.
Педагогічна діяльність, у формуванні світогляду вихованців за загальним визнанням, найбільше напружує особистість вчителя. Великий комплекс різних проблем робить його працю надзвичайно психо-емоційно виснажливою, тому при збільшенні педагогічного стажу фізичне та психічне здоров’я вчителя погіршується. Ці фактори руйнують сенсорні системи, їх аналізатори, емоційну сферу педагога та викликають труднощі професійної діяльності, ускладнюючи встановлення контактів з іншими людьми. Таким чином, виникає незадоволення результативністю своєї діяльності, своєї праці, яка могла бути набагато кращою та ефективнішою.
Чи вважаєте Ви, що дана система збереження здоров’я може мати таку інтегровану структуру: сенсорні системи, їх аналізатори та розуміння індивідуального світосприйняття за більш домінуючою сенсорною системою; правильне раціональне харчування та вживання води для нормального функціонування організму впродовж робочого дня; загальний вплив ендокринної системи на всі функціональні системи організму і як результат на фізичне, психічне та духовне здоров’я; рухова активність та її вплив на фізичне, психічне та духовне здоров’я; біологічні ритми та їх індивідуальність для кожної людини та безпосередній зв’язок поведінки під впливом біологічних ритмів; здоровий спосіб життя та досягнення більшої гармонії з собою та навколишнім середовищем; фізична культура в професійній освіті та діяльності вчителя. За такою інтегрованою системою є можливість організувати здоров’я студента/ майбутнього вчителя засобами фізичного виховання.
Таким чином, інтегрована система збереження здоров’я звертає на себе увагу не тільки як ідея, яка являє собою відповідну гармонійну теорію зі своїми принципами, категоріями, концепціями, що особливо важливо для практичних технологій учителів; а також як практика застосування систем фізичної культури, що являє собою в даному випадку актуальний механізм при допомозі якого студенти / майбутні вчителі можуть впливати на свій організм.
Прошу залучатися всіх зацікавлених в обговоренні даної ідеї збереження здоров’я вчителів. Коментарі та пропозиції, щодо вдосконалення запропонованої системи збереження здоров’я студентів / майбутніх учителя, будуть важливі для подальшого удосконалення даної системи.
- Перегляди: 508
Залишити коментар
Щоб відправити коментар, вам необхідно авторизуватись.