Ми живемо у вік бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, і тому немає нічого дивного в тому, що наше життя щільно інтегрувалося з таким явищем, як соціальні мережі. Згідно численних досліджень більше половини всіх користувачів Інтернету охоплено соціальними мережами, а їх аудиторія вже давно перевищила потенціальну аудиторію багатьох видів ЗМІ. Ми переживаємо зараз один з рідкісних в історії моментів, коли відбувається трансформація «матеріальної культури», створеної індустріальною революцією, яка породила технологію виробництва та розподілу енергії і матеріальних продуктів в «інформаційну культуру», що спирається на технології комунікації та опрацювання інформації.
Вже давно Інтернет став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Сучасні соціальні мережі, додатки, сайти спрямовані на те, щоб людина проводила в них якомога більше часу, переглядала рекламу. Сьогодні майже всі соціальні мережі є вже не просто інструментом спілкування, а й інструментом генерації прибутку: як для власників соціальної мережі, так і для користувачів-підприємців, власників великого, середнього і малого бізнесу.
Саме тому студенти групи І-17, ІНМ-17 дуже позитивно сприйняли напрямок навчальної практики. На ній викладачі кафедри інформатики та прикладної математики запропонували створити власні сторінки в Інстаграм та навчитись оформлювати контент. У деяких студентів вже були особисті сторінки, тож вони їх продовжили вести. Деякі створили нові. А були й такі студенти, які створили сторінки для просування бізнес-ідей батьків.
Всі студенти відмітили, що до їх сторінок стали частіше звертатись, збільшилась кількість переглядів та репостів.
Студенти у своїх блогах запропонували унікальний контент – колажі, ментальні карти, хмари тегів, інтерактивні плакати, анімоване відео, дудли, stopmotion,timelapse та багато іншого.
Колаж та хмара тегів із сторінки @technho.age
Інфографіка сторінки @_nail_l_o_v_e
Додати можна лише відгуки самих студентів:
«Мені все одно, яка буде оцінка, головне, що для цієї дисципліни завдання робилися від душі. Те, що студентам подобається. Це не однотипні набори символів коду, а щось гарне і естетичне.
Потрібно, щоб були такі дисципліни. Тому що розвиток має бути у всьому, а не тільки за професією. Душа повинна розвиватися.
Шкода, що ця практика припадає на самий кінець навчання, оскільки під час захисту ми більше дізнались один одного. Що кого цікавить, які інтереси. Наскільки людина любить те, що вона представила!!»
Отже, наші студенти вміють не лише кодувати.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 475
Виробнича педагогічна практика Ім-15 (з 16 листопада 2020 року по 06 грудня 2020 року)
Виробнича педагогічна практика Ім-15 (з 21 вересня 2020 року по 15 листопада 2020 року)
Виробнича педагогічна практика І-16 (з 26 січня 2020 року по 08 березня 2020 року)
Виробнича педагогічна практика Ім-14 (з 09 вересня 2019 року по 03 листопада 2019 року)
Виробнича педагогічна практика І-15 (з 19 січня 2019 року по 08 лютого 2019 року)
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 622
Підведення підсумків виробничої педагогічної практики з інформатики у закладах освіти здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» психолого-педагогічного факультету спеціальності 013 Початкова освіта
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 438
Підведення підсумків виробничої педагогічної практики з інформатики в закладах освіти для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» фізико-математичного факультету спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика)
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 811
Підведення підсумків виробничої педагогічної практики з інформатики у закладах освіти здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр»
фізико-математичного факультету спеціальностей 014.04 Середня освіта (Математика) та 014.08 Середня освіта (Фізика),
природничого факультету спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія),
факультету дошкільної та технологічної освіти 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
із додатковою спеціальністю 014.09 Середня освіта (Інформатика)
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 448
26 січня відбулась настановча конференція з виробничої педагогічної практики для студентів групи І-16 спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика).
На конференції студенти отримали всю необхідну інформацію від керівника педагогічної практики Цоуфал Любові Сергіївни; к. пед. н., доц. кафедри педагогіки Волощук Ілони Аркадіївни; к. псих. н., доц., доц. кафедри загальної та вікової психології Ткаченко Олени Андріївни; к. пед. н., доц., доц. кафедри інформатики та ПМ Шокалюк Світлани Вікторівни.
Згідно положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти в Криворізькому державному педагогічному університеті, що затверджено Вченою радою університету 09 січня 2020 року, студенти подають таку звітну документацію:
- звіт із практики;
- індивідуальний план;
- щоденник психолого-педагогічних спостережень;
- конспекти залікових уроків (згідно програми практики - 5 уроків з інформатики для спеціальності "Середня освіта (Інформатика)");
- методичну розробку залікового виховного заходу з самоаналізом;
- психолого-педагогічний аналіз уроку з інформатики;
- методичну розробку позакласного заходу з інформатики.
Усі необхідні матеріали, зразки, шаблони розміщено в курсі СУЕНК КДПУ.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 439
Програма виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 412
Програма виробничої педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти
Програма виробничої педагогічної практики у закладах вищої освіти
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 400
21 січня відбулась настановча коференція з виробничої педагогічної практики для студентів 4-го курсу напряму підготовки 6.040302 Інформатика за ступенем вищої освіти "бакалавр".
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 422
Згідно наказу студенти 2-го курсу ступеня вищої освіти "магістр" спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) були направлені у такі заклади загальної середньої освіти:
КЗШ № 75: Гаранін Олег Михайлович, Говорун Владислав Валерійович;
КЗШ № 103: Володін Михайло Володимирович, Кацко Олександр Олександрович, Тараненко Олена Олександрівна;
КЗШ № 34: Долотій Маргарита Геннадіївна;
КЗШ № 73: Єгоров Владислав Юрійович;
КЗШ № 29: Касім Володимир Павлович;
КЗШ № 30: Кривошея Сергій Сергійович;
ДПУ «Міжнародний дитячий центр «Артек»», м. Київ: Пихтіна Інна Олександрівна;
КСШ № 9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов: Сироватський Олександр Володимирович;
КЗШ № 91: Фадєєва Лілія Олександрівна.
Слід зазначити, що більшість студентів були направлені у ті заклади, де вони вже працюють учителями інформатики чи інженерами-електроніками.
Усі студенти успішно впорались із поставленими завданнями та переконались, що бути вчителем інформатики - не просто важливо, а надзвичайно захопливо!
Матеріал підготувала доцент кафедри інформатики та прикладної математики Мінтій Ірина Сергіївна
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 431