ТРЕТІЙ (ОСВІТНЬО-НАУКОВИЙ) РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
|
МЕТА: ЗАГАЛЬНІ ДАНІ: освітньо-наукова програма та навчальний план аспірантури є основою для формування аспірантом індивідуального навчального плану та індивідуального плану наукової роботи, які погоджуються з науковим керівником та затверджуються вченою радою закладу вищої освіти протягом двох місяців з дня зарахування особи до аспірантури. УНІКАЛЬНІСТЬ: програма спрямована на підготовку фахівця вищої кваліфікації для галузі професійної освіти, який здатен адаптуватися до роботи в будь-якому освітньому контексті, вибудовувати власну наукову й професійну траєкторію, провадити професійну діяльність на межі освітньої та ІТ-галузей, спираючись на гармонійне поєднання сформованих компетентностей, що становлять фундамент для подальшого особистісного та професійного розвитку, слугують запорукою кар'єрного зростання з урахуванням сучасних тенденцій змін парадигм та технологій у сфері професійної освіти та цифрових технологій. |
|
Ступінь |
доктор філософії |
Форма навчання |
денна / заочна |
Нормативний строк підготовки |
4 роки |
Обсяг освітньої складової |
57 кредитів ЄКТС |
Вимоги до рівня освіти осіб, |
ступінь магістра |
Програмні результати навчання |
|
Знання |
ПРН 1. Критично мислити, застосовувати методи аналізу та синтезу, інтерпретувати, узагальнювати результати науково-дослідницької діяльності. ПРН 2. Усвідомлювати та здійснювати критичний аналіз методологічних засад філософії освіти, закономірностей і загальних тенденцій розвитку професійної освіти. ПРН 3. Демонструвати сучасні передові концептуальні та методологічні знання в галузі науково-дослідницької та/або професійної діяльності і на межі предметних галузей знань. ПРН 4. Здійснювати критичний аналіз, узагальнювати результати наукових досліджень, формулювати та обґрунтовувати висновки і пропозиції щодо цифровізації освітнього процесу. ПРН 5. Демонструвати комплексні знання релевантних наукових джерел з проблеми дослідження, усвідомлювати професійну значущість цих знань та потребу постійного вдосконалення професійних компетентностей. |
Уміння / навички |
ПРН 6. Визначати завдання дослідження, ефективно планувати час для отримання необхідних результатів, проєктувати, конструювати, організовувати та аналізувати власну науково-дослідницьку діяльність. ПРН 7. Планувати, організовувати та проводити оригінальні наукові дослідження у сфері професійної освіти з комп’ютерних технологій та дотичних міждисциплінарних напрямах на відповідному фаховому рівні, застосовувати новітні методи та засоби освітніх досліджень, досягати наукових результатів, що створюють нові знання, для розв’язання актуальних проблем теорії та практики. ПРН 8. Застосовувати комп’ютерні технології пошуку та опрацювання даних, зокрема, статистичні методи аналізу даних великого обсягу та/або складної структури, спеціалізовані бази даних та інформаційні системи. ПРН 9. Використовувати академічні репозиторії, сховища препринтів, бібліотечні каталоги, наукометричні бази даних для добору та локалізації джерел, корисних для власного наукового дослідження. ПРН 10. Обирати технології навчання відповідно до цілей та завдань, що вирішуються, рівня компетентності здобувачів освіти, забезпечуючи їх навчально-методичний супровід з метою створення сприятливого освітнього середовища, здійснювати діагностику якості освіти. |
Комунікація |
ПРН 11. Використовувати академічну українську та іноземну мови, комп’ютерні технології для забезпечення ефективної науково-професійної комунікації. ПРН 12. Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обґрунтовувати власну позицію, зрозуміло та недвозначно подавати професійні знання для фахівців та широкого загалу. ПРН 13. Демонструвати лідерські якості, навички міжособистісної взаємодії, вміння працювати в команді дослідників, дотримуючись принципів професійної етики. ПРН 14. Доводити результати досліджень та інновацій, публічно їх представляти, обговорювати та дискутувати із науково-професійною спільнотою. ПРН 15. Вільно спілкуватися українською та іноземною мовами з питань представлення та обговорення результатів власної науково-професійної діяльності з колегами, стейкхолдерами, широкою науковою спільнотою та суспільством у цілому. |
Відповідальність і автономія |
ПРН 16. Виявляти здатність до безперервного професійного й особистісного саморозвитку та самовдосконалення, навчання впродовж життя. ПРН 17. Виявляти ініціативу та самостійність, брати відповідальність за результати власної професійної діяльності, досягати поставленої мети із дотриманням вимог професійної етики. ПРН 18. Проєктувати та реалізовувати індивідуальну освітньо-наукову траєкторію, застосовувати принципи самоорганізації. ПРН 19. Самостійно проводити наукові дослідження та приймати рішення, формулювати власні висновки, пропозиції та рекомендації з дотриманням академічної доброчесності. ПРН 20. Управляти комплексними діями або проєктами, адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення в умовах невизначеності з використанням комп’ютерних технологій. |
Шифр |
Компоненти освітньо-наукової програми (дисципліни, практика) |
Кількість кредитів |
Форма підсумкового контролю |
Нормативна частина |
|||
Універсальна складова |
|||
ОК 1 |
Сучасна наукова філософія |
6 |
екзамен |
ОК 2 |
Іноземна мова академічного спрямування |
8 |
залік/екзамен |
ОК 3 |
Сучасні інформаційні технології в науковій та педагогічній діяльності |
3 |
залік |
ОК 4 |
Академічне письмо та риторика |
5 |
залік |
ОК 5 |
Менеджмент наукової та інноваційної діяльності |
4 |
залік |
ОК 6 |
Наукові засади організації педагогічної діяльності |
3 |
залік |
Спеціальна складова |
|||
ОК 7 |
Комп'ютерні технології навчання, управління та підтримки професійно-педагогічних досліджень |
3 |
екзамен |
ОК 8 |
Системи освіти та навчання в комп’ютерно зорієнтованому середовищі |
4 |
екзамен |
ОК 9 |
Виробнича педагогічна практика у закладах освіти |
6 |
залік |
Загальний обсяг |
42 |
||
Варіативна частина |
|||
Універсальна складова |
|||
ВК 1 |
Дисципліна на вибір 1 |
3 |
залік |
Спеціальна складова |
|||
ВК 2 |
Дисципліна на вибір 2 |
4 |
залік |
ВК 3 |
Дисципліна на вибір 3 |
4 |
залік |
ВК 4 |
Дисципліна на вибір 4 |
4 |
залік |
Загальний обсяг |
15 |
||
Загальний обсяг ОНП |
57 |
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 869
Освітньо-наукова програма підготовки здобувачів (2021)
Освітньо-наукова програма підготовки здобувачів (2019)
Освітньо-наукова програма підготовки здобувачів (2017)
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 763
2020 рік
М. Б. Мироненко (завідувач Криворізького кабінету НМЦ ПТО у Дніпропетровській області)
2021 рік
М. Б. Мироненко (завідувач Криворізького кабінету НМЦ ПТО у Дніпропетровській області)
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 635
ПРАВИЛА ВСТУПУ НА ОСВІТНЬО-НАУКОВУ ПРОГРАМУ
Накази на зарахування
2018 рік
2019 рік
2020 рік
2021 рік
2022 рік
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 846
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 572
|
СЕМЕРІКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧдоктор педагогічних наук, професор, старший дослідник, професор кафедри інформатики та прикладної математики КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра інформатики та прикладної математики, пр. Гагаріна, 54, ауд. 203, м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: теорія та методика навчання, інформаційно-комунікаційні технології в освіті |
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 597
|
ЛАВРЕНТЬЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНАдоктор педагогічних наук, професор, професор кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання, пр. Гагаріна, 26 (корпус факультету ДТО), м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: дидактика вищої та середньої школи, методика професійної освіти |
|
ОСАДЧА КАТЕРИНА ПЕТРІВНАдоктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформатики та прикладної математики КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра інформатики та прикладної математики, пр. Гагаріна, 54, ауд. 203, м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: професійна освіта, освітні технології, педагогічна освіта, тьюторство, дистанційне та змішане навчання, цифрові технології, інформаційно-комунікаційні технології, програмування Python, комп’ютерна графіка |
|
СЕМЕРІКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧдоктор педагогічних наук, професор, старший дослідник, професор кафедри інформатики та прикладної математики КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра інформатики та прикладної математики, пр. Гагаріна, 54, ауд. 203, м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: теорія та методика навчання, інформаційно-комунікаційні технології в освіті |
|
КРАМАРЕНКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНАкандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики та методики її навчання КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра математики та методики її навчання, пр. Гагаріна, 54, ауд. 314, м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: ІКТ в освіті, теорія і методика навчання математики, теорія ймовірностей, математична статистика |
|
МІНТІЙ ІРИНА СЕРГІЇВНАкандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інформатики та прикладної математикиКОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра інформатики та прикладної математики, пр. Гагаріна, 54, ауд. 203, м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: цифрові технології в освіті, комбіноване навчання, доповнена реальність |
|
СЛЮСАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧкандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізики та методики її навчанняКОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: Службова адреса: кафедра фізики та методики її навчання, пр. Гагаріна, 54, ауд. 22, м. Кривий Ріг НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: квантова механіка, теоретична механіка, олімпіадні задачі з фізики, методи математичної фізики |
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 486
|
СКРИПНИК ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА e-mail: [email protected] Освіта і робота: |
|
ФІЛАТЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА e-mail: [email protected]
|
|
МІНТІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ e-mail: [email protected] |
|
ПИЛИПЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Формування STEM-компетентностей учнів у профільному навчанні математики |
|
ГОЛОВКО ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ e-mail: [email protected]
|
|
ТОРІНА ВЛАДА МИКОЛАЇВНА e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Методика використання навчальних смарт-систем в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців автотранспортного профілю Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Лаврентьєва Олена Олександрівна |
|
АВЕР'ЯНОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА e-mail: [email protected] |
|
ПИСЬМЕННА ОЛЕКСАНДРА МИХАЙЛІВНА e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Формування самоосвітньої компетентності студентів медичного коледжу засобами технологій змішаного навчання Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Лаврентьєва Олена Олександрівна Google Scholar ORCID Репозиторій КДПУ |
|
ШЕПІЛЄВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Методика навчання розробки імерсивних освітніх ресурсів майбутніх учителів інформатики Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Семеріков Сергій Олексійович ORCID |
|
БУРЦЕВ ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Формування професійної компетентності майбутніх веб-розробників у процесі фахової підготовки Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Осадча Катерина Петрівна |
|
ЗАГОРОДЬКО ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Гнучкі методи у практичній підготовці фахівців з інформаційних технологій Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Семеріков Сергій Олексійович ORCID |
|
ЛЕОНОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ Освіта і робота: Тема дослідження: Формування цифрової мобільності майбутніх правознавців у процесі професійної підготовки Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Лаврентьєва Олена Олександрівна |
|
ЛЕОНОВА АКСІНІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА Освіта і робота: Тема дослідження: Підготовка майбутніх психологів до застосування цифрових технологій у професійній діяльності Науковий керівник: кандидат пед. наук, доцент Слюсаренко Микола Анатолійович |
|
МУСІЄНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ e-mail: [email protected] Освіта і робота: Тема дослідження: Формування інформаційно-комунікативної компетентності в процесі фахової підготовки майбутніх дизайнерів Науковий керівник: доктор пед. наук, професор Осадча Катерина Петрівна Google Scholar Scopus |
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1286
|
ШОКАЛЮК СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА доцент кафедри інформатики та прикладної математики Тема дисертації: Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення Спеціальність: 13.00.02 - Теорія і методика навчання (інформатика) Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова Рік захисту: 2010 e-mail: [email protected] |
|
СТРЮК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ завідувач кафедри моделювання і програмного забезпечення Тема дисертації: Система «Агапа» як засіб навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Рік захисту: 2012 e-mail: [email protected] |
|
РАШЕВСЬКА НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА доцент кафедри вищої математики Тема дисертації: Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Рік захисту: 2011 e-mail: [email protected] |
|
СЛОВАК КАТЕРИНА ІВАНІВНА доцент кафедри вищої математики Тема дисертації: Методика використання мобільних математичних середовищ у процесі навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Рік захисту: 2011 e-mail: [email protected] |
|
МІНТІЙ ІРИНА СЕРГІЇВНА доцент кафедри інформатики та прикладної математики, Тема дисертації: Формування у студентів педагогічних університетів компетентностей з програмування на основі функціонального підходу Спеціальність: 13.00.02 - Теорія і методика навчання (інформатика) Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова Рік захисту: 2013 e-mail: [email protected] |
|
ТЕПЛИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ старший викладач кафедри інформатики та прикладної математики Тема дисертації: Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп'ютерного моделювання Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Соловйов Володимир Миколайович Установа: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Рік захисту: 2013 e-mail: [email protected] |
|
КИСЛОВА МАРІЯ АЛІМІВНА викладач Відокремленого структурного підрозділу "Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету", Тема дисертації: Розвиток мобільного навчального середовища з вищої математики у підготовці інженерів-електромеханіків Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Словак Катерина Іванівна Установа: ДВНЗ "Криворізький національний університет" Рік захисту: 2014 e-mail: [email protected] |
|
ГРИЩЕНКО СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА завідувач відділом науково-технічної інформації науково-дослідної частини Тема дисертації: Геоінформаційні технології як засіб формування екологічної компетентності майбутніх інженерів гірничого профілю Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Моркун Володимир Станіславович Установа: ДВНЗ «Криворізький національний університет» Рік захисту: 2015 e-mail: [email protected] |
|
ЗЕЛІНСЬКИЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ приватний підприємець, Тема дисертації: Формування інформатичної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: ДВНЗ "Криворізький національний університет" Рік захисту: 2016 |
|
МЕРЗЛИКІН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ Тема дисертації: Хмарні технології як засіб формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні фізики Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Рік захисту: 2017 e-mail: [email protected] |
|
НЕЧИПУРЕНКО ПАВЛО ПАВЛОВИЧ доцент кафедри хімії та методики її навчання, Тема дисертації: Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні хімії Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2017 e-mail: [email protected] |
|
МАРКОВА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА старший викладач кафедри комп'ютерних систем та мереж Тема дисертації: Хмарні технології як засіб навчання основ математичної інформатики студентів технічних університетів Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2018 e-mail: [email protected] |
|
ЦИСЬ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ завідувач кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання Тема дисертації: Дидактичні умови застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей Спеціальність: 13.00.09 - теорія навчання Науковий керівник: Лаврентьєва Олена Олександрівна Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2018 e-mail: [email protected] |
|
ТКАЧУК ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА старший викладач кафедри професійної та соціально-гуманітарної освіти Тема дисертації: Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання інформатичних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2019 e-mail: [email protected] |
|
МОДЛО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ завідувач кафедри електричної інженерії та автоматизації Тема дисертації: Застосування мобільних Інтернет-пристроїв у навчанні бакалаврів електромеханіки моделювання технічних об’єктів Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2019 e-mail: [email protected] |
|
ПОНОМАРЕВА НАДІЯ СЕРГІЇВНА викладач Харківського технологічного університету «ШАГ» Тема дисертації: Комп’ютерно-орієнтована методична система навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів математики Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2021 e-mail: [email protected] |
|
ПІКАЛОВА ВАЛЕНТИНА ВАЛЕРІЇВНА Тема дисертації: Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики Спеціальність: 13.00.10 - Інформаційно-комунікаційні технології в освіті Науковий керівник: Семеріков Сергій Олексійович Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2021 e-mail: [email protected] |
|
МОІСЕЄНКО МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ старший викладач кафедри інформатики та прикладної математики Тема дисертації: Дидактичні умови формування цифрової компетентності студентів педагогічних університетів у процесі вивчення інформатичних дисциплін Спеціальність: 13.00.09 - Теорія навчання Науковий керівник: Лаврентьєва Олена Олександрівна Установа: Криворізький державний педагогічний університет Рік захисту: 2021 e-mail: [email protected] |
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1510