Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

15 березня відбулись останні заняття та підведення підсумків курсів підвищення кваліфікації вчителів інформатики, які за пілотним проектом замість написання кваліфікаційної роботи проходили тестування в системі управління електронними навчальними курсами КДПУ. Питання тесту містили матеріал щодо змісту складових предметної, психологічної, загальнопедагогічної компетентностей вчителя  та  нововведень у сучасний освітній процес.

кпк1

Звісно ж, що найкраще про доцільність такої заміни розкажуть самі учасники, отож, серед рекомендацій щодо форми та змісту проведення підсумкового контролю найбільш поширені варіанти відповідей учителів - диференціація завдань за рівнем складності, за типами питань, долучення питань щодо перевірки рівня сформованості компетентності з іноземної мови та продовження даного проекту.

Що ж до результативності такої форми контролю - коротко зазначимо - 100 %  вчителів інформатики успішно склали тест. Отож, вітаємо перших учасників проекту із вдалим його завершенням і чекаємо наступних!

кпк3

 Матеріал підготувала доцент кафедри інформатики та прикладної математики Мінтій Ірина Сергіївна.

7187

12 березня відбулося засідання спільного навчально-методичного семінару викладачів кафедри інформатики та прикладної математики і вчителів інформатики міста Кривого Рогу, присвячене аналізу дидактичного та програмного забезпечення шкільного курсу інформатики і викладанню інформатики у Новій українській школі.

Доповідач - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та ПМ Шокалюк Світлана Вікторівна розглянула зміст навчальних програм для 2-11 класів, провела детальний аналіз 14! підручників (що були подані на конкурс) для 2 класу та чинних підручників для 3-11 класів, дослідила, яке програмне забезпечення рекомендує використовувати кожен авторський колектив підручника у тому чи іншому класі.

Даний семінар сприяв формуванню цілісної картини про забезпечення шкільного курсу інформатики.

Висновок один - вчитель інформатики, мабуть, як жоден інший вчитель, відчуває швидкоплинність буття - зміну програм, підручників, програмних засобів. Саме тому одним із провідних принципів навчання за спеціальністю Середня освіта (Інформатика)  у Криворізькому педагогічному є ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ!

222111

Матеріал підготувала доцент кафедри інформатики та прикладної математики Мінтій Ірина Сергіївна.

7151

111

Згідно концепції розвитку електронного освітнього середовища Криворізького державного педагогічного університету одним із етапів створення та розвитку електронного освітнього середовища в КДПУ є підготовка науково-педагогічних і педагогічних працівників університету до впровадження технологій електронного навчання, на що і були спрямовані курси підвищення кваліфікації, які проводили викладачі кафедри інформатики та прикладної математики Мінтій Ірина Сергіївна та Шокалюк Світлана Вікторівна.

Вітаємо усіх слухачів курсів із фіналом - отриманням сертифікатів та бажаємо і в подальшому плідно працювати у царині комбінованого навчання! 

Отож, сертифікати отримують:

1 група:

Викладач

Спроектований курс

Факультет/Кафедра

Білоусова Галина Миколаївна

Вища математика

кафедра математики та методики її навчання

Коваленко Оксана Олександрівна

Іноземна мова (німецька) І курс

кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання

Король Анжела Миколаївна

Загальна педагогіка

кафедра педагогіки

Крамаренко Тетяна Григорівна

Iнформаційно-комунікаційні засоби навчання математики

кафедра математики та методики її навчання

Лисевич Олександра Вікторівна

Образотворче мистецтво з методикою

кафедра початкової освіти

Мельничук Ігор Володимирович

Практична граматика німецької мови

кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання

Онікієнко Інна Миколаївна

Історія української літератури 60-70-х рр. ХХ ст.

кафедра української та світової літератур

Щербак Світлана Валентинівна

Українознавство

кафедра української та світової літератур

Кравцова Інна Адамівна

Основи культури і техніки мовлення

кафедра початкової освіти

Тарасова Ольга Андріївна

Соціально-політичні студії

кафедра соціології та економіки

2 група:

Викладач

Спроектований курс

Факультет/Кафедра

Бадіца Марина Володимирівна

Педагогічна практика

кафедра дошкільної освіти

Баюра Вадим Іванович

Основи економічної теорії

кафедра соціології та економіки

Березовська-Савчук Наталя Анатоліївна

Українська мова як іноземна

кафедра української мови

Вавринюк Тетяна Іванівна

Основи теорії мовної комунікації

факультет української філології

Демиденко Ганна Глебівна

Українська мова (за професійним спрямуванням)

кафедра української мови

Дирда Ірина Анатоліївна

Практичний курс англійської мови (1 курс)

кафедра англійської філології

Дмитренко Вікторія Ігорівна

Сучасна українська література

кафедра української та світової літератур

Коломієць Наталія Євгенівна

Історія зарубіжної літератури (1 пол. ХІХ ст.)

кафедра української та світової літератур

Малоіван Марина Вікторівна

Друга мова (англійська) 2 курс

кафедра англійської філології

Томіліна Анна Олександрівна

Друга мова (англійська) 4 курс

кафедра англійської філології

Чулошнікова Марина Олександрівна

Теорія і методика розвитку рідної мови дітей

кафедра дошкільної освіти

Щербина Світлана Миколаївна

Методика викладання у вищій школі

кафедра педагогіки

Ярошенко Олена Миколаївна

Загальна теорія музики. Гармонія

кафедра музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки

Дякуємо усім викладачам за цікаву та змістовну дискусію на захисті проектів, за надані пропозиції щодо подальшого розвитку курсів!

Матеріал підготувала доцент кафедри інформатики та прикладної математики Мінтій Ірина Сергіївна.

7113

Monitoring, Modeling & Management of Emergent Economy (M3E2) is a peer-reviewed international conference focusing on research advances and applications of nonlinear dynamics methods, econophysics and complex systems methodology of emergent economy.

The M3E2 Conference occupies contributions in all aspects of Computational Finance, Economics, Risk Management, Statistical Finance, Trading and Market Microstructure, (Deep) Machine Learning technologies and tools, paradigms and models, relevant to modern financial engineering and technological decisions in the modern age. There is urgent general need for principled changes in postclassic economy elicited by current models, tools, services, networks and IT communication. Let’s to come, show your best practice, and envisage your future actions at the front line of high-tech economy. 

Topics of interest

  • Complex cyberphysical systems, synergy, econophysics, economy of agents
  • Mathematical methods, models, informational systems and technologies in economics
  • Monitoring, modeling, forecasting and preemption of crisis in socio-economic systems
  • Models of global transformations
  • Experimental economics
  • The dynamics of emergent markets in post crisis period
  • Management of the state’s economic safety and economic safety of economic agents
  • Modeling of hospitality sphere development
  • Prioritized ways of formation of the innovation model of Ukrainian economical development
  • The Global Challenges for Economic Theory and Practice in CEE Countries
  • (Deep) Machine Learning for prediction of emergent economy dynamics
  • Risk Management models in emergent economy

The Conference language

  • English

Детальніше

6880

img45

7th International Workshop (CoSinE 2019) on Computer Simulation in Education:
A Workshop in Memory of Professor Illia O. Teplytsky.

Organized by: Arnold Kiv (Ben-Gurion University of the Negev, Israel), Serhiy Semerikov (Kryvyi Rih State Pedagogical University, Ukraine), Vladimir Soloviev (Kryvyi Rih State Pedagogical University, Ukraine) and Andrii Striuk (Kryvyi Rih National University, Ukraine)

CoSinE 2019 as is

CoSinE is an irregular peer-reviewed international workshop co-located with ICTERI focusing on theory and practice of computer simulation in education. This workshop is dedicated to the memory of our colleague Illia O. Teplytskyi (1941-2018), and his pioneering work in the field of computer simula-tion in education.

The first workshop, founded by Illia O. Teplytskyi, was held on March 29, 2005, in Kryvyi Rih State Pedagogical University. The information about previous workshops at Kryvyi Rih, Ukraine:
1st, March 29, 2005, Kryvyi Rih State Pedagogical University
https://books.google.com.ua/books?id=aYElDwAAQBAJ
2nd, April 26, 2006, National Metallurgical Academy of Ukraine
https://books.google.com.ua/books?id=t4IlDwAAQBAJ
3rd, April 24, 2008, National Metallurgical Academy of Ukraine
https://books.google.com.ua/books?id=wYIlDwAAQBAJ
4th, May 12, 2011, National Metallurgical Academy of Ukraine
https://books.google.com.ua/books?id=_oIlDwAAQBAJ
5th, April 6, 2012, National Metallurgical Academy of Ukraine
https://books.google.com.ua/books?id=xIMlDwAAQBAJ
6th, April 12, 2013, Kryvyi Rih National University
https://books.google.com.ua/books?id=X4olDwAAQBAJ

CoSinE puts special emphasis on real-world applications of computer simulation in education. Therefore, all contributors are strongly encouraged to demonstrate how and for what pur-pose the proposed solutions are to be used. Examples could be taken from case studies involving new tools and/or method-ological approaches in education, experimental studies with usa-ble learning applications, or surveys revealing new modelling tools in educational research and practice.
The program of CoSinE 2019 will include a panel discussion, contributed presentations of the accomplished work and work in progress. The workshop will last for one full day

Topics of interest

CoSinE topics of interest include, but are not limited to, the following:

  • Computer simulation in science and mathematics learning
  • Educational data mining and learning analytics
  • Learning environments models
  • Modelling systems in education
  • Virtualization of learning

Submission Types and Requirements

CoSinE solicits (i) full research papers, (ii) discussion, survey, or problem analysis papers (both 10-16 LNCS pages). The same evaluation criteria as are used at the ICTERI 2019 Con-ference. Please refer to http://icteri.org/icteri-2019/submission-types/ for more details.

Submission Guidelines

The main language of CoSinE is English. Submissions in any other language will be rejected without review. Presentations in any other language are accepted.
All submissions shall be annotated by the key words/phrases freely chosen by the authors. At least three and at most five key phrases have to be provided.
All submissions must comply with the Springer CCIS format guidelinesFormatting instructions and template, as well as submission guidelines, are provided for your convenience at the ICTERI 2019 web site: http://icteri.org/icteri-2019/.
Submissions must be made in .pdf by via the EasyChair System: https://easychair.org/conferences/?conf=icteri2019.
Please submit your paper to the CoSinE 2019 Work-shop.

Evaluation of Workshop Papers

Every submission will be evaluated by at least three members of the CoSinE Program Committee. Based on evaluation re-sults, the best papers will be accepted for their presentation at the workshop and, if written in English, publication in the pro-ceedings. To ensure the overall high quality of proceedings volume, ICTERI 2019 Program Chairs will do final checks of the papers recommend for the inclusion in the proceedings. In this context, we retain our right to not accept the papers which do not meet the quality standard of ICTERI. Keeping this standard at a persistently high level is crucial for further ICTERI series publications.
More details on the evaluation process are explained in the Process and Milestones page at the ICTERI 2019 web site:
http://icteri.org/icteri-2019/process-and-milestones/.

ICTERI 2019 Program Chairs

Vadim Ermolayev, Zaporizhzhia National University, Ukraine
Frédéric Mallet, Universite Nice Sophia-Antipolis, France

PC Co-Chairs

Arnold Kiv (kiv.arnold20@gmail.com), Ben-Gurion University of the Negev, Israel
Serhiy Semerikov (semerikov@gmail.com), Kryvyi Rih State Pedagogical University, Ukraine
Vladimir Soloviev (vnsoloviev2016@gmail.com), Kryvyi Rih State Pedagogical University, Ukraine
Andrii Striuk (andrey.n.stryuk@gmail.com), Kryvyi Rih Na-tional University, Ukraine

PC Members

Liudmyla Bilousova, H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine
Emre Erturk, Eastern Institute of Technology, New Zealand
Irina Georgescu, Academy of Economic Studies, Romania
Alytis Gruodis, Vilnius University, Lithuania
Vita Hamanyuk, Kryvyi Rih State Pedagogical University, Ukraine
Nadia Kabachi, Claude Bernard Lyon 1 University, France
Taras Kavetskyy, John Paul II Catholic University of Lublin, Poland
Oleksandr Kolgatin, H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine
Tatyana Koycheva, K. D. Ushynsky South Ukrainian Na-tional Pedagogical University, Ukraine
Tamara Lobanova-Shunina, Riga Technical University, Latvia
Alex Merzlykin, Kryvyi Rih Educational Complex No 129 “Gymnasium-Lyceum of Academic Direction”, Ukraine
Yuliya Nosenko, Institute of Information Technologies and Learning Tools of the NAES of Ukraine, Ukraine
Sumitra Nuanmeesri, Suan Sunandha Rajabhat University, Thailand
Laima Okuneviciute Neverauskiene, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania
Jaderick P. Pabico, University of the Philippines Los Ba-ños, Philippines
Liubov Panchenko, National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”, Ukraine
Giouli Pappa, Cyprus University of Technology, Cyprus
Lukas Pichl, International Christian University, Japan
Olga Pinchuk, Institute of Information Technologies and Learning Tools of the NAES of Ukraine, Ukraine
Nina Rizun, Gdańsk University of Technology, Poland
Eugene Sedov, K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University, Ukraine
Oleksandra Sokolyuk, Institute of Information Technolo-gies and Learning Tools of the NAES of Ukraine, Ukraine
Nataliia P. Volkova, Alfred Nobel University, Ukraine
Yuliia Yechkalo, Kryvyi Rih National University, Ukraine

6879

Матеріали 1-го міжнародного семінару AREdu 2018 проіндексовано у Scopus!

are du

Сайт конференції:

http://aredu.ccjournals.eu/aredu2019

Подання матеріалів:

https://easychair.org/conferences/?conf=aredu2019

Термін подання

29 грудня 2018 р.

AREdu – це міжнародний семінар з комп’ютерних наук, що рецензується та на якому розглядаються результати передових досліджень з використання доповненої реальності в освіті.

Наукові напрямки семінару

  • Віртуалізація навчання: принципи, технології, інструменти
  • Гейміфікація доповненої реальності
  • Проектування та реалізація навчальних середовищ доповненої реальності
  • Мобільні технології доповненої реальності
  • Аспекти безпеки та етики середовищ доповненої реальності
  • Доповнена реальність в природничо-математичній освіті
  • Доповнена реальність в професійному навчанні та перепідготовці
  • Соціальні та технічні аспекти використання доповненої реальності

Програмний комітет

http://aredu.ccjournals.eu/aredu2019/

Організаційний комітет

Ю. В. Єчкало, Криворізький національний університет, м. Кривий Ріг, Україна

М. П. Шишкіна, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна

С. О. Семеріков, Криворізький державний педагогічний університет, м. Кривий Ріг, Україна

А. М. Стрюк, Криворізький національний університет, м. Кривий Ріг, Україна

Робоча мова семінару: англійська.

Корисні ресурси:

AREdu2019_ukr

AREdu2019_r

AREdu2019_e

Матеріал підготувала доцент кафедри інформатики та прикладної математики Мінтій Ірина Сергіївна.

 

6144
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31