Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

У цей непростий час особливого сенсу набуває патріотичне виховання молоді, з цією метою можна організовувати найрізноманітніші заходи. Так, 13 квітня у групі І-20 на зустрічі з куратором склали рейтинг пісень групи. Нині популярність українського контенту є максимальною за усі часи незалежності України. І це й не дивно, адже мова - також зброя. Щодня у мережі з'являються новинки як від українських виконавців, так і від іноземних. А деякі з давніх композицій набули особливого сенсу після 24 лютого.

Отож, наш рейтинг:

Беззаперечний лідер - Гімн України 2022 (Дзідзьо)

0 Dzidzio 1. Ой у лузі червона калина – Hey Hey Rise Up (Pink Floyd/Andriy Khlyvniuk)

1 pink floyd

2. Буде весна (Макс Барських)

2 Barskikh

3. Марш Нової Армії (Vopli Vidopliassova)

3 Марш нової армії

4. Русский военный корабль (BOTASHE)

4 Russkiy v k

5. Доброго вечора, ми з України (PROBASS ∆ HARDI)

5 Доброго вечора ми з України

6. Молчание – синоним лжи (Монатік)

6 Monatik

7. Українська лють (Христина Соловій)

7 Українська лють

8. Stefania (Kalush Orchestra) 

8 Stefania

9. Байрактар (Тарас Боровок)

9 Байрактар

10. Вільна (Тіна Кароль, Юлія Саніна)

10 Вільна

11.Соловей (Go_A)

11 Соловей

12. Розстріляна весна (Ірина Федишин)

12 Розстріляна весна

13. Як ти? (The Hardkiss)

13 Як ти

14. Батько наш – Бандера (ROMAX & Макс Міщенко)

14 Бандера

15. Так гріє (Валентин Стрикало)

15 Так гріє

16. Жива (THE HARDKISS)

16 Жива

17. Вона (Ярмак)

17 Вона

18. 22 (Ярмак)

18 22

19. Додому (KALUSH feat. Skofka)

19 Додому

20. Колискова (Оля Полякова)

20 Колискова

А які пісні слухаєте Ви? Долучайтесь до формування таких рейтингів у своїх групах.

група

Наші люди - творчі і непереможні!

Все буде УКРАЇНА!

18984

logo DHW

23 грудня відбулась визначна подія -  проведено семінар Digital Humanities Workshop 2021 (DHW 2021), організований Криворізьким державним педагогічним університетом спільно з Київським університетом імені Бориса Грінченка. Особливість цього семінару полягає в тому, що це перший семінар в Україні, присвячений надзвичайно актуальному у всьому світі напрямку - Digital Humanities!
Матеріали семінару опубліковано престижним видавництвом - Association for Computing Machinery.

acm

Publisher: Association for Computing Machinery, New York, United States

Conference: DHW 2021: Digital Humanities Workshop Kyiv Ukraine 23 December 2021

ISBN: 978-1-4503-8736-1

Digital Humanities Event Horizon

Serhiy O. Semerikov, Iryna S. Mintii, Rusudan K. Makhachashvili
Use of Digital Tools for Checking Uniqueness by Students and Academic Staff of the Borys Grinchenko Kyiv University: Problems and Solutions

Nataliia M. Vinnikova, Olena S. Aleksandrova, Olga M. Kuzmenko, Tetiana S. Opryshko, Anastasiia S. Karpenko

Immersive E-Learning Resources: Design Methods

Serhiy O. Semerikov, Tetiana A. Vakaliuk, Iryna S. Mintii, Vita A. Hamaniuk, Vladimir N. Soloviev, Olga V. Bondarenko, Pavlo P. Nechypurenko, Svitlana V. Shokaliuk, Natalia V. Moiseienko, Dmytro S. Shepiliev

“Lexical Minimum of Media Scientist”: Reference Learning Edition as an Educational E-Resource

Victoria Ivashchenko, Vladyslav Yaskevych, Daria Ivashchenko

Software for Measuring Linguistic Literacy Rate of Students (Based on Comments Written in Ukrainian)

Ihor O. Drahushchak, Oksana S. Taran, Svitlana P. Bybyk, Olesya V. Saban, Natalia M. Sharmanova

Stylometric Study of the Fiction Using Sketch Engine

Oksana S. Taran, Oleksandra S. Palchevska, Alla A. Luchyk, Viktoriia V. Shabunina, Oksana V. Labenko

Automated recognition of geographical named entities in titles of Ukiyo-e prints

Marita Chatzipanagiotou, Ewa Machotka, John Pavlopoulos

Computational Authorship Analysis of Homeric Language

Maria Fasoi, John Pavlopoulos, Maria Konstantinidou

Digitization of the Serbian folk proverbs compiled by Vuk S. Karadžić

Lenka Bajčetić, Marija Gmitrović, Ana Španović, Snežana Petrović

Digital Formats of Learning Outcomes Assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey Study

Nataliia Morze, Rusudan Makhachashvili, Liliia Varchenko-Trotsenko, Liliia Hrynevych

Mask and Emotion: Computer Vision in the Age of COVID-19

Serhiy O. Semerikov, Tetiana A. Vakaliuk, Iryna S. Mintii, Vita A. Hamaniuk, Vladimir N. Soloviev, Olga V. Bondarenko, Pavlo P. Nechypurenko, Svitlana V. Shokaliuk, Natalia V. Moiseienko, Vitalii R. Ruban

Development of AR Application to Promote the Historical Past of the Native Land

Tetiana A. Vakaliuk, Galyna V. Marchuk, Vitalii L. Levkivskyi, Anastasiia M. Morgun, Dmytro V. Kuznietsov

Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy

Oksana Buinytska, Liliia Varchenko-Trotsenko, Tetiana Terletska, Anastasiia Tiutiunnyk

Digital Drawing and Painting in the Training of Bachelors of Professional Education: Experience of Blended Learning

Kateryna P. Osadcha, Viacheslav V. Osadchyi, Vladyslav S. Kruglyk, Oleg M. Spirin

Digital Interoperability of Foreign Languages Education

Rusudan Makhachashvili, Ivan Semenist, Yurii Zatsnyi, Olga Klymenko

Creation and Development of the Digital Learning Environment in Educational Institutions

Olena O. Hrytsenchuk, Sergii I. Trubachev

Digital Educational Environment of a Modern University: Theory, Practice and Administration

Tamara G. Vasyliuk, Ilia O. Lysokon, Iya M. Shimko
The Use of Open Electronic Scientific and Educational Systems to Support the Professional Activities of Research and Teaching Staff of Ukrainian Universities and Scientific Institutions

Oleg M. Spirin, Olga V. Matviienko, Svitlana M. Ivanova, Oksana V. Ovcharuk, Iryna S. Mintii, Iryna V. Ivaniuk, Liliia A. Luparenko

Digital Competence of Future Researchers: Empirical Research of PhD Students of Ukrainian University

Olena Kuzminska, Nataliia Morze, Liliia Varchenko-Trotsenko, Maria Boiko, Mariia Prokopchuk

Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine

Nataliia Morze, Rusudan Makhachashvili, Gvantsa Mosiashvili, Ingrid Pappel

Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment

Rusudan Makhachashvili, Anna Bakhtina, Ivan Semenist, Ganna Prihodko, Olexandra Prykhodchenko

Case Study: Citizen Science in Digital Humanities context

Tetiana Opryshko, Serhii Nazarovets

Запрошуємо до участі наступного року!

18963

24 березня 2022 року відбувся семінар кафедри інформатики та прикладної математики КДПУ, на якому заслухали звіти аспірантів, які навчаються за освітньою програмою "Професійна освіта (Комп'ютерні технології)" про виконану наукову роботу. На семінарі були присутні керівники здобувачів освіти - Лаврентьєва О. О., Крамаренко Т. Г., Мінтій І. С., Семеріков С.О. Розпочав семінар доктор педагогічних наук, професор кафедри інформатики та прикладної математики Семеріков Сергій Олексійович, який проінформував про рішення Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти щодо акредитації освітньої програми «Професійна освіта (Комп'ютерні технології)». Аспіранти кафедри інформатики та прикладної математики представили свої звіти та доповіли про пророблену роботу за звітний період. Кафедра одноголосно затвердила та рекомендувала до розгляду на вченій раді звіти аспірантів кафедри.

asp2022

18865

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі – Національне агентство) розглянуло на своєму засіданні акредитаційну справу No 1838/АС-21 щодо акредитації освітньої програми:

 

Криворізький державний педагогічний університет

освітня програма «Професійна освіта (Комп'ютерні технології)» (ідентифікатор у ЄДЕБО 47773),

рівень вищої освіти – Доктор філософії, галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність – 015

Професійна освіта, спеціалізація – відсутня, тип – Освітньо-наукова.

Рівень B – – Критерії 2, 4, 5, 6, 8, 9 

Рівень A – – Критерії 1, 3, 7, 10

 Національне агентство рекомендує закладу вищої освіти:

- взяти до уваги рекомендації щодо усунення недоліків та подальшого удосконалення освітньої програми, викладені у звіті експертної групи та експертному висновку ГЕР.

- систематично ураховувати рекомендації стосовно запровадження внутрішньої системи забезпечення якості та рішення щодо гуманітарної складової освітнього процесу і дотримання мовного законодавства, оприлюднені на офіційному вебсайті Національного агентства.

Керуючись Положенням про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року No 977, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 8 серпня 2019 року за No 880/33851, Національне агентство

 

ВИРІШИЛО:

Акредитувати освітню програму

Рішення ухвалене на засіданні 01 березня 2022 р., протокол No 3 (8)

Посилання на рішення Національного агенства.

18864

09 лютого 2022 року на засіданні спеціалізованої вченої ради ДФ 09.053.007, яка була створена у Криворізькому державному педагогічному університеті, відбувся захист дисертації Легкої Людмили Володимирівни на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 01 – Освіта / Педагогіка за спеціальністю 014 – Середня освіта (Інформатика) на тему: «Методика навчання основ квантової інформатики учнів ліцеїв».

20220209 12370320220209 132710

На захисті були присутні магістри спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика) та здобувачі третього освітнього рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології), які прийняли активну участь у обговоренні роботи.

20220209 124755

20220209 123729

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кафедра інформатики та прикладної математики вітає Легку Людмилу Володимирівну та її наукового керівника кандидата педагогічних наук, доцента Шокалюк Світлану Вікторівну з успішним захистом і бажаємо  натхнення й успіхів у подальшій роботі!

18467

СТЕ2021
Cloud Technologies in Education

 

Proceedings of the 9th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2021)

Kryvyi Rih, Ukraine, December 17, 2021.


Edited by

Arnold E. Kiv *
Serhiy O. Semerikov **
Mariya P. Shyshkina ***

Ben-Gurion University of the Negev, Beer Sheva, Israel
** Kryvyi Rih State Pedagogical University, Kryvyi Rih, Ukraine
*** Institute for Digitalisation of Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine




Table of Contents

  • 9th Workshop on Cloud Technologies in Education: Reporti
    Arnold E. Kiv, Serhiy O. Semerikov, Mariya P. Shyshkina, Andrii M. Striuk, Mykola I. Striuk, Yuliia V. Yechkalo, Iryna S. Mintii, Pavlo P. Nechypurenko, Olga O. Kalinichenko, Larisa S. Kolgatina, Kateryna V. Vlasenko, Svetlana M. Amelina, Olena V. Semenikhina
    Summary: There were 37 papers submitted for peer-review to this workshop. Out of these, 26 papers were accepted for this volume, 26 as regular papers.

 

Session 1: Digital Transformation of Education

Session 2: Competency-Based Education Platforms and Social Analytics in Education

Session 3: Cloud-based AI Education Applications

Session 4: Cloud-based Learning Environments

Session 5: Cloud-based E-learning Platforms, Tools and Services

Session 6: Immersive Technology Applications in Education

18445

9 лютого 2022 року відбулось обговорення освітніх програм "Професійна освіта (Компютерні технології)" для здобувачів третього (освітньо-наукового рівня), "Інформатика. Програмування" для здобувачів першого (бакалаврського рівня), "Інформатика. Програмування", "Інформатика. Англійська мова" другого (магістерського) членів робочих груп та Кузьмінської Олени Геронтіївни. На зустрічі було проаналізовано ефективність і якість поточних освітніх програм, здійснено уточнення проєктів освітніх програм на наступний навчальний рік, прийнято рішення про розширення переліку вибіркових дисциплін для ОП "Професійна освіта (Компютерні технології)".

20220209 144031

20220209 144101

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18444

8 лютого 2022 р. в рамках навчального курсу «Цифрові наукові комунікації» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОНП «Професійна освіта. (Комп'ютерні технології)» відбулася гостьова лекція д.пед.н., професора кафедри інформатики та прикладної математики Семерікова Сергія Олексійовича.  

У цікавій, наповненій конкретними прикладами розповіді професор Семеріков описав динаміку входження у вжиток нових технологій. Аналізуючи цикл надочікувань (hype cycle) Сергій Олексійович розкрив тенденції розвитку інформаційних технологій та їх вплив на освітній процес.

Лекція проф. Семерікова

Лекція проф. Семерікова

Лекція Семерікова: тенденції розвитку інформаційних технологій

Лекція Семерікова: тенденції розвитку інформаційних технологій 

Професор відзначив важливість використання в сучасному освітньому процесі адаптивних технологій, віртуальної реальності та штучного інтелекту, вміння аналізувати дані а також розвиток емоційного інтелекту. 

Лекція Семерікова пріоритети розвитку технологій

Лекція Семерікова: пріоритети розвитку технологій

У дискусії С.О.Семеріков також акцентував увагу  на вимогах до компетентностей сучасних фахівців з цифрових технологій та необхідності відслідковування світових тенденцій розвитку ІТ-галузі.

Лекція Семерікова вимоги до компетентностей ІТ фахівців

Лекція Семерікова: вимоги до компетентностей ІТ фахівців

Лекція Семерікова: матриця пріоритетів вищої освіти

Лекція Семерікова: матриця пріоритетів вищої освіти

Присутні на лекції студенти та викладачі ТНПУ а також науковці з інших навчальних закладів щиро вдячні Сергію Олексійовичу за цікаву розповідь.

18466

18 грудня відбувся 4th Workshop for Young Scientists in Computer Science & Software Engineering, а вже 6 лютого матеріали семінару проіндексовано у Scopus!

CS&SE@SW 2021
4th Workshop for Young Scientists in Computer Science & Software Engineering

 

Proceedings of the 4th Workshop for Young Scientists in Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2021)

Virtual Event, Kryvyi Rih, Ukraine, December 18, 2021.


Edited by

Arnold E. Kiv *
Serhiy O. Semerikov **
Vladimir N. Soloviev **
Andrii M. Striuk ***

Ben-Gurion University of the Negev, Beer Sheva, Israel
** Kryvyi Rih State Pedagogical University, Kryvyi Rih, Ukraine
*** Kryvyi Rih National University, Kryvyi Rih, Ukraine




Table of Contents

 

Keynotes

Session 1: Software engineering

Session 2: Theoretical computer science

Session 3: Computer systems

Session 4: Computer applications

Щира подяка організаторам, вітання учасникам!

18372

Прикладне дослідження

"Моніторинг, прогнозування та попередження кризових явищ у складних соціально-економічних системах"

(керівник - д. ф.-м.н., професор, завідувач кафедри інформатики та прикладної математики Соловйов Володимир Миколайович) отримало фінансування за рахунок видатків загального фонду державного бюджету!!!

гривня2
Це вже другий проєкт кафедри інформатики та прикладної математики Криворізького державного педагогічного університету, що отримав фінансування на 2022 рік (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.01.2022 р.

Нині продовжується виконання фундаментального дослідження

"Теоретико-методичні засади проєктування імерсивного хмаро орієнтованого освітнього середовища університету"

(керівник - доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформатики та прикладної математики Семеріков Сергій Олексійович).

Вітаємо керівників та учасників проєкту, пишаємося!!!

18280
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша